Μπορεί η Giulia να έβαλε ξανά την Alfa Romeo στις συζητήσεις, μπορεί να την έβαλε ξανά στις πίστες δοκιμών, μπορεί να την έβαλε στις ΗΠΑ, και μπορεί να την έβαλε εκ νέου στις αφίσες των νεανικών δωματίων, όμως η Stelvio έβαλε την Alfa Romeo απέναντι στα μεγάλα ονόματα. Πως;
Χωρίς αμφιβολία η Giulia είναι το μοντέλο που φέρνει τη μάρκα στο προσκήνιο. Η πισωκίνητη επιστροφή των Ιταλών οφείλει να συγκινεί ακόμη και τους πιο αδιάφορους, πόσο μάλλον όταν η εκτέλεσή της είναι τόσο καλαίσθητη όσο η νέα Giulia. Η Alfa πρόσεξε όλες τις λεπτομέρειες που θα χτυπήσουν «φλέβα» στο συναίσθημα, αφού εκεί πατάει για να φέρει τους αποξενωμένους πλέον πελάτες της πίσω. Ακόμη και το όνομα, όχι κάποιος αριθμός από την πρόσφατη ιστορία, αλλά ένα όνομα από την παλαιότερη παράδοση της φίρμας, επιλέχθηκε για να κάνει εντύπωση.
Και έτσι, με σχεδίαση, επιδόσεις, όνομα, παράδοση, και προσοχή στην οδική συμπεριφορά, η Alfa Romeo μπήκε ξανά απέναντι στα γερμανικά ονόματα που μονοπωλούν την κατηγορία τα περασμένα χρόνια. Δεν είναι τυχαίο ότι το λανσάρισμα ξεκίνησε με την κορυφαία έκδοση του μοντέλου, κίνηση ασυνήθιστη, που έγινε πολύ επιτυχημένα για να προκαλέσει τον ανταγωνισμό.
Και έτσι με το καλημέρα η νέα Alfa έπαιξε απέναντι στις κορυφαίες εκδόσεις της BMW M3 και M4, των Audi A4 και A5, S και RS και της C-Class AMG. Με μία κίνηση ήταν ανάμεσά τους. Και συχνά ήταν επίσης μπροστά τους. Μεγάλη επιτυχία.
Όμως η Giulia μπόρεσε να φέρει την Alfa μόλις στα σκαλοπάτια της premium κατηγορίας. Στα μεσαία. Πιο πάνω η Alfa θα αργήσει να φέρει μοντέλο, ενώ αν θέλει να χτυπήσει τα μεγάλα ονόματα, όπως την Porsche, το πράγμα αργεί πολύ. Ή όχι;
Βλέπεις μία σπορ Alfa ευρείας παραγωγής, όχι όπως η 8c ή η 4c που είναι μάλλον ειδικές κατασκευές, αλλά μία πραγματική διάδοχος της Montreal, ένα πραγματικό GT, δεν υπάρχει ακόμη στα πλάνα. Πως να πας κόντρα στην Porsche; Και όμως. Εκεί που η Porsche έχει την Macan, η Alfa έχει την Stelvio. Και όσο κι αν τα SUV ξενίζουν (και ξινίζουν) και στις δύο μάρκες, η Stelvio ρίχνει την Alfa στην αρένα με τα μεγάλα ονόματα. Δεν χρειάζεται να είναι καλύτερη από την Macan, που συχνά είναι, και μόνο η κόντρα αρκεί για την Stelvio ώστε να ανεβάσει τη μάρκα πολλές κατηγορίες πάνω.
Τι λέτε; Πόσο σημαντικό είναι για την Alfa να κοντράρει την Porsche με την Stelvio; Μήπως περισσότερο από το να είναι η Giulia καλύτερη στην πίστα από την Μ3 και το RS4; Τι έχει μεγαλύτερη σημασία για να ξεχωρίσει;