ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδηγούμε στην Καππαδοκία τα Toyota Hilux Hybrid 48V και GR Sport ΙΙ

 Σχολιάστε 
17.661 Επισκέψεις στο άρθρο (28/3/2025)
To Hilux είναι το πρώτο ήπια υβριδικό Toyota. Έχει χτίσει την φήμη του με την αξιοπιστία και τις εκτός δυνατότητες αφού δεν υπάρχει διαδρομή που δεν μπορεί να πάει. Ακόμη και αν δεν υπάρχει δρόμος, το
3 Φωτογραφίες »

To Hilux είναι το πρώτο ήπια υβριδικό Toyota. Έχει χτίσει την φήμη του με την αξιοπιστία και τις εκτός δυνατότητες αφού δεν υπάρχει διαδρομή που δεν μπορεί να πάει. Ακόμη και αν δεν υπάρχει δρόμος, το Hilux μπορεί να ανοίξει έναν νέο...

Είναι το πρώτο Hilux με υβριδικό σύστημα, δεν υπάρχουν άλλα diesel υβριδικά pick-up.
Το υβριδικό σύστημα είναι προφυλαγμένο, περνάς υδάτινο εμπόδιο βάθους 700 χλστ..
Είναι το πρώτο Hilux που διαθέτει το σύστημα Multi-Terrain Select.
Η έκδοση GR SPORT II είναι εμπνευσμένη από την κληρονομιά του στο Ράλι Ντακάρ, έχει αλλαγές σε πλαίσιο, ανάρτηση, φρένα.

autotriti team

Ο θρύλος εξελίσσεται, έγινε υβριδικός

Το Toyota Hilux είναι ένας θρύλος στην αυτοκίνηση με 55 χρόνια στην πλάτη και με την απαράμιλλη φήμη ως το pick-up που δεν σπάει-δεν χαλάει, τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο, όσο και επί ελληνικού εδάφους (σ.σ. δεν είναι τυχαία το κορυφαίο ελαφρύ επαγγελματικό της τελευταίας 20ετίας). Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο «θρύλος» δεν εξελίσσεται. Το αντίθετο!

Το νέο Toyota Hilux μπαίνει λοιπόν σε μια νέα εποχή και εξηλεκτρίζεται, όπως μόνο η Toyota ξέρει, ενώ αποκτά την έκδοση GR Sport ΙΙ που είναι η κορυφαία στην γκάμα και εμπνευσμένη από την κληρονομιά της συμμετοχής της Toyota στο Ράλι Ντακάρ.

Το AutoΤρίτη βρέθηκε στην Καππαδοκία, σε ένα απαράμιλλα εντυπωσιακό φυσικό περιβάλλον για να δοκιμάσει υπό σκληρές συνθήκες τις δύο αυτές εκδόσεις του Toyota Hilux. Ας ξεκινήσουμε με αυτήν που θα έχει το περισσότερο ενδιαφέρον, την Hybrid 48 V  που ενισχύει το προφίλ του Hilux ως ιδανικό συνεργάτη.

Είναι το πρώτο Hilux με υβριδικό σύστημα, δεν υπάρχουν άλλα diesel υβριδικά pick-up.

Οι λέξεις Toyota και Hybrid είναι συνώνυμες στο λεξικό αυτοκινητιστικών όρων για αυτό και η έκδοση 48V Hybrid είναι κάτι που περιμένεις από την Toyota…

Έτσι, λοιπόν, το Hilux είναι το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποιεί το νέο σύστημα Toyota 48V Hybrid, ένα ήπια υβριδικό σύστημα, που συνδυάζεται με τον γνωστό κινητήρα turbodiesel 2,8 λίτρων, διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V (έχει χωρητικότητα 4,3 Ah, βάρος 7,6 kg και είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα) και έναν μετατροπέα DC-DC, παρέχοντας πρόσθετη ισχύ 16 PS και ροπή 65 Nm.


Το σύστημα 48V συμβάλλει τόσο στην μείωση της κατανάλωσης, όσο το σημαντικότερο στις εκτός δρόμου δοκιμασίες και στο πιο απαλό σταμάτα-ξεκίνα κατά την καθημερινή χρήση.
3 Φωτογραφίες »

Το σύστημα 48V συμβάλλει τόσο στην μείωση της κατανάλωσης, όσο το σημαντικότερο στις εκτός δρόμου δοκιμασίες και στο πιο απαλό σταμάτα-ξεκίνα κατά την καθημερινή χρήση.

Σχεδιασμένο να αντέχει

Όπως μας είπαν οι άνθρωποι της Toyota, όλα τα νέα εξαρτήματα έχουν σχεδιαστεί για εύκολη ενσωμάτωση, χωρίς να απαιτούνται περίπλοκες προσαρμογές στη διάταξη του συστήματος κίνησης, ενώ ένα ακόμα βασικό μέλημα ήταν να διασφαλιστεί ότι το σύστημα μπορεί να αντέξει τις σκληρές συνθήκες που θα αντιμετωπίσει το Hilux ανά τον πλανήτη. Για παράδειγμα, τα νέα εξαρτήματα, συμπεριλαμβανομένης της γεννήτριας κινητήρα, είναι τοποθετημένα αρκετά ψηλά στον κινητήρα ώστε να διατηρείται η ικανότητα του οχήματος να διασχίζει νερά βάθους 700 χλστ. και να μένει σε αυτό το βάθος ακόμη και για 10 λεπτά..

Όσον αφορά τις υπόλοιπες εκτός δρόμου ικανότητες, το υβριδικό Hilux συνεχίζει να έχει τις ίδιες ακριβώς ικανότητες με τις συμβατικές εκδόσεις όσον αφορά τη μεταφορά φορτίων (1.000 κιλά) και τη ρυμούλκηση (3,5 τόνους), ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι 323 χλστ..
 

Σελίδα 2Καλύτερη κατανάλωση και πιο smooth λειτουργία κινητήρα
Σελίδα 3Είναι το πρώτο Hilux που διαθέτει το σύστημα Multi-Terrain Select.
Σελίδα 4Καλύτερο στην άσφαλτο, ανοίγει νέους δρόμους εκτός δρόμου
Toyota
MERCEDES CONFIGURATOR