ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

H Alfa ετοιμάζει μεγάλο SUV που για να αντέξει στον ανταγωνισμό, χρειάζεται τη βοήθεια του ηλεκτρισμού.

Alfa Romeo υβριδική γίνεται;

5.375 Επισκέψεις στο άρθρο (3/3/2018)

Πως θα σας φαινόταν μια Alfa με υβριδικό χαρακτήρα, 2λιτρο μοτέρ και 400 άλογα; Θα ταίριαζε στην μάρκα;

Πως μπορεί να ικανοποιήσει μια μάρκα σαν την Alfa Romeo το πιστό της κοινό και συγχρόνως να παραμείνει μέσα στα πράγματα σε ότι έχει να κάνει με την τεχνολογία. Μπορεί μία Alfa Romeo να είναι υβριδική; Μπορεί να είναι ηλεκτρική;

Πόσο ευχάριστος είναι ο πονοκέφαλος που έχει η Alfa Romeo; Εκ πρώτης θα έλεγε κανείς πως το να έχεις ένα τόσο θερμό και πιστό κοινό που να κρέμεται από τα χείλη σου περιμένοντας να αγοράσει το επόμενο μοντέλο, θα ήταν μόνο θετικό. Όμως ένα τέτοιο κοινό δεν είναι εύκολο να ικανοποιηθεί, ειδικά όταν ως κατασκευαστής πρέπει να ακολουθήσεις τεχνολογίες που έρχονται αλλά πιθανώς να μην αρέσουν στους οπαδούς σου. Πως θα τους κάνεις λοιπόν να αγοράσουν το επόμενο μοντέλο σου, όταν αυτό είναι υβριδικό;

Για την Alfa Romeo το μέλλον αυτή τη στιγμή είναι στα μεγάλα αυτοκίνητα. Όσο και να μην μας αρέσει στην Ελλάδα, η Giulia θα είναι μάλλον η μικρότερη στη νέα γκάμα της μάρκας. Ο επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της μάρκας Roberto Redeli, έχει δώσει την είδηση ότι το επόμενο μοντέλο της μάρκας θα είναι ένα μεγάλο SUV.

Μεγαλύτερο από την Stelvio, το νέο μοντέλο θα κυνηγήσει SUV όπως το Q7 και άλλα αντίστοιχου μεγέθους κυρίως στις ΗΠΑ. Ένα τέτοιο project είναι πολύ πιο «εύκολο» για τη μάρκα, δεδομένης της συμβίωσής της με την αδελφή Jeep που διαθέτει όλα τα απαραίτητα μηχανολογικά μέρη.

Όμως τόσο μεγάλα αυτοκίνητα σήμερα δεν μπορούν να «σταθούν» χωρίς κάποιου είδους ηλεκτροκινητήρα. Το επόμενο μεγάλο SUV της Alfa θα πρέπει να έχει κάποια υβριδικά στοιχεία. Και εδώ αρχίζει το πρόβλημα. Ο Redeli αναγνωρίζει πως ένα αμιγώς ηλεκτρικό, ή ακόμη και ένα υβριδικό μοντέλο δεν ανταποκρίνεται σε αυτό που περιμένουν οι αγοραστές της Alfa.

Οι Alfisti θέλουν δύναμη, όχι από ένα μεγάλο ντίζελ, όπως οι οδηγοί ενός Q7 ούτε από ένα πολύπλοκο υβριδικό, όπως οι οδηγοί ενός Volvo XC90. Θέλουν νεύρο, χαρακτήρα, ισχύ. Οπότε οι δύο αυτές εναλλακτικές απλά «δεν παίζουν» για τον Redeli. Στη θέση τους η Alfa θα φέρει ένα σύστημα 48V. Δηλαδή μια μεγαλύτερη μπαταρία με αντίστοιχα συστήματα φόρτισης στο φρενάρισμα και ηλεκτρικά αξεσουάρ (κλιματισμό, αντλίες κλπ). Το σημαντικότερο είναι πως με αυτό το σύστημα, το μεγάλο SUV της Alfa θα έχει ένα ηλεκτρικό τούρμπο που θα μπορεί από μόλις δύο λίτρα να αποδίδει 400 ίππους. Η εξέλιξη έχει ήδη ξεκινήσει και τα προσομοιωμένα αποτελέσματα ταιριάζουν απόλυτα με το προφίλ της μάρκας.

Εσείς όμως τι λέτε; Σας ενοχλεί η ιδέα μίας υβριδικής Alfa Romeo; Προτιμάτε μία διαφορετική υλοποίηση της νέας τεχνολογίας; Και πως σας ακούγεται ένα δίλιτρ τετρακύλινδρο μοτέρ με 400 άλογα από ηλεκτρικό τούρμπο; Καλύτερα; Τι λέτε;

Autotriti.gr
WEATHER CONTROL 005 EVO