Δείτε όλες τις αλλαγές που σχεδιάζεται να εφαρμοστούν και αφορούν τα τέλη διοδίων με βάση τη νέα τροπολογία του υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ. Απαγορεύσεις και για βαρέα οχήματα.
Αλλαγές στα διόδια
9.248 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2016)
Με νέα τροπολογία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, προβλέπονται αλλαγές στο αντίτιμο των διοδίων, ενώ υποχρεωτικά θα είναι τα διόδια για τα βαρέα οχήματα, αφού θα υπάρξει απαγόρευση της διέλευσης τους, από το παράπλευρο οδικό δίκτυο των εθνικών οδών της χώρας.
Στην σχετική διάταξη προβλέπεται η δημιουργία μιας νέας αυτοτελούς υπηρεσίας Οδικών Τελών με αρμοδιότητα:
- Τη σύνταξη προδιαγραφών για ενιαία ηλεκτρονικά διόδια
- Την ανάπτυξη και λειτουργία συστήματος ηλεκτρονικής διαχείρισης οδικών υποδομών παρακολούθησης και χρέωσης διοδίων
- Την ανάπτυξη και λειτουργία ηλεκτρονικού συστήματος παρακολούθησης και καταγραφής-επεξεργασίας κυκλοφοριακών φόρτων.
Σε ότι αφορά στα διόδια, η εν λόγω τροπολογία αναφέρει πως η αναλογική χρέωση των τελών, ανά κατηγορία οχήματος, μπορεί να γίνεται:
- Ανά χιλιόμετρο χρήσης του δικτύου
- Αναλογικά ανά μερίδιο χρήσης του δικτύου (ημερήσια, εβδομαδιαία, μηνιαία, ετήσια κ.α.) με την επιφύλαξη του νομικού καθεστώτος που προβλέπει τις συμβάσεις παραχώρησης.
Παράλληλα αναφέρεται πως θα υπάρξει απαλλαγή υποχρέωσης καταβολής τελών διοδίων σε ειδικές κατηγορίες και ευάλωτες ομάδες πληθυσμού ιδίως σε άνεργους, ΑμεΑ, καθώς και σε οχήματα εξυπηρέτησης εκτάκτων αναγκών, όπως οχήματα Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, Ελληνικής Αστυνομίας, ασθενοφόρα κ.α.
Ο υπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, κ. Σπίρτζης, κατέθεσε σχετική τροπολογία στο σχέδιο νόμου για την κύρωση της συμφωνίας μεταξύ της ΕΕ και του Ιράκ, βάσει την οποίας, απαγορεύεται η διέλευση των οχημάτων με μεικτό βάρος άνω των 3,5t. από το παράπλευρο οδικό δίκτυο των εθνικών οδών της χώρας.
Από τις εν λόγω απαγορεύσεις θα εξαιρούνται τα αγροτικής χρήσης οχήματα και τα τροχήλατα μηχανήματα που χρησιμοποιούνται για αγρό-κτηνοτροφικές εργασίες, των οποίων οι ιδιοκτήτες είναι κύριου ακινήτου όμορης περιοχής.
Παράλληλα, θα εξαιρούνται τα βαρέα οχήματα των οποίων ο ιδιοκτήτης διαμένει μόνιμα σε όμορη περιοχή. Επιπρόσθετα, εξαιρείται η κυκλοφορία των ΚΤΕΛ αλλά και των οχημάτων που εκτελούν δημόσιο ή ιδιωτικό έργο ενώ, θα υπάρξει σχετική υπουργική απόφαση με την οποία θα ορίζονται οι προϋποθέσεις λήψης της σχετικής άδειας διέλευσης των οχημάτων που προαναφέραμε.
ο τσιπρας,απο οτι πληροφοριες διαρεουν(και ειναι διαστευρωμενες),περασε ενα τριημερο με ψυχιατρο,και μαλιστα βγηκε και γνωματευση...λογικο,διοτι αυτα που κανει αυτη η κυβερνηση,ειναι οχι για μουτζες,ουτε για φτυσιμο...και οι πριν και οι μετα,τα ιδια θα κανουν. απλα θα ερθει ωρα,που δεν θα πηγαινουμε πουθενα...απλα τα πραγματα.
Πώς θα εισπράττουν τα διόδια μας είπανε το πότε θα φτιάξουν τους δρόμους δε μας είπανε. Αλλά δεν πειράζει γιατί με τα ατυχήματα που γίνοντε στους παλιόδρομους (να μη πώ τίποτε άλλο) στο τέλος όλοι θα γίνουμε ή ΑΜΕΑ ή άνεργοι και δε θα πληρωνουμε διόδια (για όλα έχει προβλέψει η κυβέρνηση, πρωτη φορά αριστερά γαρ)
Επιτέλους γίνεται το αυτονόητο. Τέλος τα φορτηγά από το παράπλευρο οδικό δίκτυο. Να δω βέβαια πως θα συνεννοηθούν με τους Βούλγαρους και τους Τούρκους νταλικέρηδες. Το πράγμα πάντως είχε παραγίνει με τα φορτηγά στον παράδρομο. Έλεος δηλαδή!! Οι παράδρομοι είναι για να εξυπηρετούν την τοπική κίνηση
μαλιστα!οταν ειχαμε λεφτα,μας τα παιρνανε απο δυο μεριες για τους δρομους(διοδια κ' ΔΕΗ),και τωρα που δεν εχουμε και πηγαινουμε απο τις παρακαμψεις,θα ειμαστε και παρανομοι! Τοτε γιατι την κανουν την παρακαμψη? Που,σημειωτεον,πρωτα βγαινει η χαραξη του δρομου της παρακαμψης και μετα το εργο τα διοδια. ποιος ο λογος?να δικαιολογειται η κυβερνηση?
ολοι οι υπουργοι μεταφορων ειναι κοληταρια των κατασκευαστων. δεν υπαρχει ελπιδα,οσο οι ελληνες ψηφιζουν προδοτες απο ολα τα κομματα...τελικα,υπαρχει καποιος που να αγαπαει τη χωρα,απο πολιτες εως προεδρους;;;