Τα 20.000 ευρώ είναι μάλλον η τιμή της πιο κάτω κατηγορίας, των B-SUV, οπότε ένα μεγαλύτερο αμάξι στα ίδια λεφτά είναι απλά, κελεπούρι. Τέτοια κελεπούρια δεν είναι πολλά. Ειδικά όταν ένα μοντέλο πουλάει καλά στην τιμή που θέλει να το πουλάει η αντιπροσωπεία, δεν έχει κανένα σπουδαίο λόγο να ρίξει την τιμή στο πάτωμα.
Το μόνο αυτοκίνητο που ξεκινάει κάτω από 20.000 στην κατηγορία είναι το Skoda Karoq. Η Skoda θέλει να το έχει σε αυτό το κατώφλι στη βασική έκδοση αφού έτσι φέρνει πελάτες στην έκθεση, που συνήθως όμως φεύγουν αγοράζοντας μια πιο ακριβή έκδοση.
Η Renault όμως φαίνεται πως έχει το Kadjar σε μόνιμη προσφορά κάτω από τις 20.000. Με τον 1.200άρη τούρμπο των 130 ίππων και πολύ καλό εξοπλισμό, αυτό που χρειάζεται για να ψάξεις τo Kadjar είναι να αναρωτηθείς τι έχει η Renault στην κατηγορία. Βέβαια κάτι τέτοιο ισχύει στη χώρα μας, γιατί στην Ευρώπη το Kadjar όχι απλά πουλάει, αλλά είναι και best-seller!
Δυστυχώς για το Kadjar, η παρουσία του μικρότερου Captur έριξε τόσο μεγάλη σκιά που σχεδόν το σκέπασε τελείως. Έτσι παρότι το Kadjar είναι η ναυαρχίδα της μάρκας στην Ελληνική αγορά, δύσκολα το μάτι όποιου μπει σε μια έκθεση της Renault θα ξεκολλήσει από το Captur. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και το νέο Clio, που όχι απλά τραβάει τα βλέμματα, αλλά μόλις τον προηγούμενο μήνα κατάφερε να είναι το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στη χώρα μας.
Με δεδομένη την πολύ στενή συγγένεια της Renault με τη Nissan, το Kadjar είναι βασικά ένα Qashqai στα μηχανικά του μέρη, αλλά ελαφρώς μεγαλύτερο σε κάθε διάσταση, και με ένα γαλλικό ραφινάρισμα, όπως περιμένει κανείς από ένα Renault.
Αξίζει όμως να κατέβεις στην λίστα δημοφιλίας των μοντέλων της κατηγορίας για να βρεις το κελεπούρι; Εσύ κοιτάς μοντέλα που δεν ξέρεις ή δεν βλέπεις συχνά στο δρόμο για να μπορέσεις να αγοράσεις «πολύ αμάξι για τα λεφτά του», όπως είναι το Kadjar; Τι λες;