Ανακοινώθηκε πρόγραμμα ανάκλησης της Mazda Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης στην Ελλάδα. Δείτε ποια οχήματα αφορά και για ποιο λόγο εκτελείται η ανάκληση.
H Γενική Γραµµατεία Βιοµηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία Mazda Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, σε συνεργασία µε το Τµήµα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της ∆ιεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί πρόγραµµα ανάκλησης αυτοκινήτων Mazda µοντέλα CX-7 και CX-9. Η ανάκληση αφορά σε 1878 οχήµατα στην ελληνική αγορά, µε εύρος αριθµών πλαισίου και ηµεροµηνίες παραγωγής ως ακολούθως:
JMZ ER**** ** 100107 – 251684, από 8 Μαΐου 2007 έως 7 Αυγούστου 2012
JMZ TB**** ** 100780 – 400924, από 28 Ιουλίου 2008 έως 6 Ιανουαρίου 2014 και
JM7 TB**** ** 104264 – 207418, από 1 Φεβρουαρίου 2008 έως 21 Απριλίου 2010.
Σε ορισµένα οχήµατα CX-7 και CX-9, είναι πιθανό το νερό να µπορεί να εισέλθει στο πρόσθιο τµήµα σφαιρικής άρθρωσης του µπροστινού βραχίονα ανάρτησης κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Η οδήγηση σε αλατισµένους δρόµους κατά τη διάρκεια των χειµωνιάτικων µηνών µπορεί να οδηγήσει στην εισροή αλµυρού νερού στην σφαιρική άρθρωση, προκαλώντας διάβρωση, η οποία µπορεί να προκαλέσει χαλάρωση του σφαιρικού συνδέσµου στο εξάρτηµα. Ως αποτέλεσµα της χαλαρότητας, µπορεί να εµφανιστεί ένας θόρυβος σαν κουδούνισµα στο σφαιρικό σύνδεσµο του κατώτερου βραχίονα ελέγχου. Μετά από εκτεταµένη λειτουργία σε τέτοιες συνθήκες, στη χειρότερη περίπτωση, ο σφαιροειδής σύνδεσµος και ο κάτω βραχίονας ελέγχου µπορεί να διαχωριστούν, προκαλώντας απώλεια του ελέγχου διεύθυνσης και αυξάνοντας τον κίνδυνο σύγκρουσης.
Μέχρι στιγµής δεν έχει αναφερθεί καµία περίπτωση ατυχήµατος, που να σχετίζεται µε το ανωτέρω θέµα. Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχηµάτων, θα ενηµερωθούν εγγράφως µέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτηµένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Mazda σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει αντικατάσταση των αριστερών και δεξιών µπροστινών κάτω βραχιόνων ελέγχου του οχήµατος, χωρίς καµία οικονοµική επιβάρυνση.