Σε παγκόσμια ανάκληση 11 εκ. αυτοκινήτων θα προχωρήσει η VW, κίνηση που θα της κοστίσει περισσότερα από 6,5 δις ευρώ.
Ανάκληση από τη VW
4.597 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2015)
Στην παγκόσμια ανάκληση συνολικά 11 εκατομμυρίων αυτοκινήτων θα προχωρήσει ο όμιλος VW έπειτα από την απόφαση του νέου προέδρου Matthias Muller. Δείτε πόσο θα κοστίσει στους Γερμανούς.
Παγκόσμια ανάκληση 11 εκατομμυρίων αυτοκινήτων, το κόστος της οποίας αναμένεται να φτάσει τα 6,5 δις ευρώ, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, αποφάσισε ο νέος πρόεδρος της VW. Ο λόγος είναι φυσικά η αντιμετώπιση του σκανδάλου που ξέσπασε στις Η.Π.Α. και τελικά αφορά όλες τις μάρκες του Group σε παγκόσμιο επίπεδο, σχετικά με το παράνομο λογισμικό το οποίο παραποιεί τις μετρήσεις NOx. Ο νέος επικεφαλής του γκρουπ, πήρε αυτή την απόφαση στα πλαίσια των ενεργειών που θα γίνουν έως και τις 7 Οκτωβρίου, οπότε και εκπνέει το αυστηρό χρονοδιάγραμμα το οποίο του έχει δοθεί προκειμένου να δράσει. Μέσω της παγκόσμιας ανάκλησης η VW θα εξασφαλίσει ότι τα αυτοκίνητα που εμπλέκονται στο σκάνδαλο θα πληρούν τις τελευταίες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων. Αν και δεν ειπώθηκε ξεκάθαρα το τι ακριβώς εργασίες και αλλαγές θα γίνουν στα αυτοκίνητα, εκτιμήσεις αναφέρουν πως θα υπάρξει επαναπρογραμματισμός ή αντικατάσταση του παράνομου λογισμικού (η λύση φαίνεται ότι θα προέρθει από τους Euro 6 κινητήρες, στους οποίους δεν εντοπίζονται προβλήματα).
Με τα Polo που σβήναν φταίγαν οι Έλληνες οδηγοί δεν ήταν έμπυροι, τώρα βρήκαν τον νταεί τους απο αλλού. Καλά ξεμπερδέματα. Η κάθε δουλειά να ανέβεις κάνεις πολλά χρόνια να κατέβεις το ασανσέρ κατεβαίνει γρήγορα.
η απορια που εχω ειναι τι μπορουν να κανουν σε αυτα τα μοτερ για να φερουν τους ρυπους σε αποδεκτα επιπεδα χωρις να αλλαξει δραματικα η καταναλωση/συμπεριφορα τους. Αν ειχαν αυτη τη δυνατοτητα θα το ειχαν κανει απο την αρχη και δε θα ειχαν βαλει το παρανομο λογισμικο. Δουλευουν τον κοσμο οι γερμανοι? Η δευτερη απορια που εχω ειναι κατα ποσο ειναι καθαροι οι κινητηρες tsi. Τοσες μερες δεν εχω δει τιποτα στον τυπο για τους κινητηρες βενζινης. Τους εχουν ελεγξει για παρανομο λογισμικο? Ειναι ολα καλα εκει? Δεν ειμαι κατοχος vw αλλα αν ισχυουν αυτα που γραφονται κατα καιρους για τα προβληματα υπερβολικης καταναλωσης λαδιου/βενζινης πως ειναι δυνατον να ειναι καθαρα αυτα τα μοτερ?
Με τα Polo που σβήναν φταίγαν οι Έλληνες οδηγοί δεν ήταν έμπυροι, τώρα βρήκαν τον νταεί τους απο αλλού. Καλά ξεμπερδέματα. Η κάθε δουλειά να ανέβεις κάνεις πολλά χρόνια να κατέβεις το ασανσέρ κατεβαίνει γρήγορα.
η απορια που εχω ειναι τι μπορουν να κανουν σε αυτα τα μοτερ για να φερουν τους ρυπους σε αποδεκτα επιπεδα χωρις να αλλαξει δραματικα η καταναλωση/συμπεριφορα τους. Αν ειχαν αυτη τη δυνατοτητα θα το ειχαν κανει απο την αρχη και δε θα ειχαν βαλει το παρανομο λογισμικο. Δουλευουν τον κοσμο οι γερμανοι? Η δευτερη απορια που εχω ειναι κατα ποσο ειναι καθαροι οι κινητηρες tsi. Τοσες μερες δεν εχω δει τιποτα στον τυπο για τους κινητηρες βενζινης. Τους εχουν ελεγξει για παρανομο λογισμικο? Ειναι ολα καλα εκει? Δεν ειμαι κατοχος vw αλλα αν ισχυουν αυτα που γραφονται κατα καιρους για τα προβληματα υπερβολικης καταναλωσης λαδιου/βενζινης πως ειναι δυνατον να ειναι καθαρα αυτα τα μοτερ?