Δείτε την ανανεωμένη Mercedes GLA, που «ωριμάζει» σαν το καλό κρασί και ενισχύει τη θέση της στην αγορά των premium μικρομεσαίων crossover/SUV μοντέλων.
- 7G DCT αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 2.291 ευρώ
Πίσω στο 2014, η GLA σηματοδότησε την είσοδο της Mercedes στην κατηγορία των premium μικρομεσαίων crossover/SUV αποτελώντας την αντίστοιχη έκδοση της A-Class, στο πάτωμα και τα μηχανικά μέρη της οποίας και βασίστηκε. Σήμερα ήρθε ο καιρός για το απαραίτητο φρεσκάρισμα με σκοπό να τονιστεί η ήδη υψηλή ανταγωνιστικότητα του πετυχημένου crοssover της Mercedes.
Ακόμη πιο GLA…μουρ!
Η φρεσκαρισμένη GLA μπορεί να έχει περιορισμένες αισθητικές αλλαγές, αλλά καταφέρνει να ξεχωρίσει αμέσως και κυρίως καταφέρνει να τονίσει τον glamour της χαρακτήρα, δείχνοντας πιο «ώριμη». Ξεχωριστό είναι το μπροστινό μέρος, όπου ο νέος προφυλακτήρας και η αντίστοιχη μάσκα κάνουν τη διαφορά παραπέμποντας στην μεγαλύτερη GLC. Nέας σχεδίασης και τεχνολογίας είναι οι προβολείς και τα LED ημέρας με τη συνολική εικόνα να είναι άκρως δυναμική και απόλυτα θελκτική. Στο πλάι δεν παρατηρούνται αλλαγές με τη μυώδη και δυναμική σχεδίαση να χαρίζει άλλον «αέρα» στην GLA. Oι σχεδιαστές της Mercedes έκαναν επεμβάσεις και στο πίσω προφυλακτήρα, αλλά και στα αντίστοιχα φώτα. Το σύγχρονο προφίλ της ανανεωμένης GLA τονίζεται με νέα σειρά ζαντών, αλλά και με την προσθήκη του χρώματος «canyon beige» στη σχετική γκάμα. Η νέα Mercedes GLA διατηρεί αυτούσιες τις βασικές της διαστάσεις, όπως και την κορυφαία αεροδυναμική της με το σχετικό συντελεστή στο Cd:0,29.
Κοστίζει 35.681 ευρώ
Η Mercedes GLA 200 με την προσθήκη του αυτόματο κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της δοκιμής μας έχει κόστος 35.681 ευρώ, τιμή σχετικά αυξημένη σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Από την άλλη βέβαια, η λίστα του βασικού εξοπλισμού είναι πλήρης, αφού δεν λείπει τίποτα. Σημειώστε πάντως ότι χωρίς το αυτόματο κιβώτιο και με τον ίδιο, πολύ καλό εξοπλισμό, η τιμή της GLA 200 ορίζεται στα 33.390 ευρώ. Να σημειωθεί εδώ πως η νέα GLA συνεχίζει να προσφέρεται σε 3 εκδόσεις: Στάνταρ, AMG Line με χαμηλότερη κατά 15 χλστ. και πιο σφιχτή ανάρτηση, καθώς και off-road με ανάρτηση άνεσης και +30 χλστ. απόσταση από το έδαφος.
Eυχαριστούμε το κτήμα «Οινότρια Γη Κώστα Λαζαρίδη» στο Καπανδρίτι και τον κ. Χρήστο Φωτιάδη για τη βοήθεια στη φωτογράφηση.