Χωρίς αλλαγές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης, η ανανεωμένη GLA συνεχίζει να αποτελεί ένα πολύ ασφαλές και ευχάριστο οδηγικά αυτοκίνητο. Στην διάθεσή μας είχαμε την επιλογή off road, όπου η ανάρτηση έχει μαλακή ρύθμιση, αλλά και μεγαλύτερη διαδρομή, ανεβάζοντας το αυτοκίνητο κατά 30 χλστ. από το έδαφος.
Στο δρόμο και παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (164 χλστ.) οι κινήσεις του αμαξώματος ελέγχονται αποτελεσματικά και η κλίση στη στροφή είναι λογική. Από την άλλη η διαχείριση των ανωμαλιών από την πίσω ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους γίνεται αποτελεσματικά και σπάνια οι έντονες εγκάρσιες κακοτεχνίες θα «ακουστούν» ή θα ενοχλήσουν τους επιβάτες. Στο ίδιο μοτίβο της καλής άνεσης έρχεται και η κορυφαία αεροδυναμική του αμαξώματος, η οποία μειώνει στο ελάχιστο τους αεροδυναμικούς θορύβους στο ταξίδι. Η πρόσφυση στις στροφές είναι αξιόλογη και μόνη παραφωνία θα μπορούσε να θεωρηθεί μια μικρή υστέρηση στην απόκριση του πλαισίου στα input του οδηγού από το γρήγορο τιμόνι (2,4 στροφές), κατάσταση που στην επιλογή Sport βελτιώνεται. Κανένα παράπονο δεν έχουμε από τα φρένα, που επεμβαίνουν γρήγορα και αποφασιστικά (100-0 χλμ./ώρα σε 37,9 μ.).
Βγαίνοντας εκτός δρόμου και παρότι δικίνητη, η Mercedes GLA 200 δεν δείχνει εκτός των «νερών» της, αφού η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης επιτρέπει την κίνηση στο χωματόδρομο, χωρίς έντονα «κοπανήματα». Παράλληλα, οι κοντοί πρόβολοι αποτελούν σύμμαχο, ώστε το αυτοκίνητο να μη «βρίσκει» συχνά σε νεροφαγώματα, λακκούβες κ.λπ. Σε πιο δύσκολες καταστάσεις βέβαια η απουσία της τετρακίνησης θα γίνει αισθητή…