- Στην κορυφή βρίσκεται η έκδοση AMG 35 έκδοση με 306 άλογα και τετρακίνηση
- Διατίθεται με ήπια υβριδικούς κινητήρες από 163 έως 224 ίππους
- Υπάρχει ένα μοτέρ diesel 2.000 κυβικών από 150 έως 190 άλογα
- Μπορείς να πας για 70 χιλιόμετρα μόνο με ρεύμα στην Plug-in υβριδική έκδοση
H Mercedes GLA αποτελεί το απόλυτο best seller της γερμανικής luxury φίρμας μέχρι τώρα το 2023 και πλέον, για να διασφαλιστεί η συνέχεια της πετυχημένης της πορείας, η μάρκα την προσφέρει στην ανανεωμένη της έκδοση, η οποία φέρνει πιο φρέσκια εμφάνιση, μεγαλύτερο τεχνολογικό εξοπλισμό και πιο αποδοτικούς κινητήρες με ηλεκτρική βοήθεια, χωρίς παράλληλα να κάνει συμβιβασμούς σε τομείς που την καθιέρωσαν όπως η στιβαρότητα και η πολυτέλεια που δύσκολα θα συναντήσεις σε άλλα μοντέλα αυτής της κατηγορίας.
Το πιο σημαντικό νέο στοιχείο στην γκάμα της ανανεωμένης GLA είναι πως, πλέον, εφοδιάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt στις βενζινοκίνητες εκδόσεις. Στη βάση γκάμας θα συναντήσουμε την GLA 200 με τον 1,33 λίτρων κινητήρα με ισχύ 163 άλογα από 47.500 ευρώ, που, όπως είπαμε, συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt που προσφέρει 14 άλογα ως boost. Η GLA 220 έχει ως βάση το ίδιο μοτέρ αλλά αποδίδει 190 άλογα (+14 από το υβριδικό boost) και συνδυάζεται με τετρακίνηση με κόστος 52.450 ευρώ, ενώ η GLA 250 4MATIC τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο 2λιτρο μοτέρ βενζίνης με 224 άλογα και +14 άλογα με το ηλεκτρικό boost και κοστίζει 56.500 ευρώ. Όλες οι επιλογές συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο DCT σχέσεων με διπλό συμπλέκτη.
Πετρελαιοκίνητη με 150 και 190 άλογα
Τα diesel σύνολα παραμένουν ίδια με το προ-ανανέωσης μοντέλο με τη μόνη επιλογή να είναι ένα 2λιτρο μοτέρ, το οποίο στην έκδοση GLA 200 d αποδίδει 150 άλογα (με ή χωρίς τετρακίνηση) από 55.300 ευρώ. Στην κορυφή βρίσκεται η GLA 220 d 4ΜΑΤIC με ισχύ 190 άλογα και 400 Nm ροπής και τιμή από 60.850 ευρώ. Όλες οι επιλογές συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο DCT σχέσεων με διπλό συμπλέκτη.
Plug-in υβριδική με 218 ίππους
Το Plug-in υβριδικό σύνολο της GLA 250 e αποδίδει όπως και πριν 218 άλογα με 450 Nm ροπής, μπορεί όμως να κάνει περισσότερα ηλεκτρικά χιλιόμετρα (70 χλμ.), χάρη στην υψηλότερη ενεργειακή απόδοσης της νέας μπαταρίας (ωφέλιμη χωρητικότητα 11,5 kWh από 10,6), η οποία δίνει ενέργεια σε ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα (109 από 102 ίππους), ο οποίος συνεχίζει να είναι ανάμεσα στο 8άρι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τον state-of-the-art 1,33 λτ. turbo βενζινοκινητήρα κινητήρα, που εμφανίζει επίσης καλύτερη απόδοση: Από 160 ίππους έφτασε στους 163 με 270 Nm ροπής (από 230).
Στο κομμάτι της φόρτισης, οι μπαταρίες φορτίζουν σε 1 ώρα και 45 λεπτά από ένα wallbox των 7,4 kW., όμως και σε απλή πρίζα δεν χρειάζονται πάνω από 5μιση ώρες για να φορτιστούν πλήρως. Με ταχυφορτιστή 22 kW δε, η φόρτιση του 80% γίνεται σε μόλις 25 λεπτά. Το κόστος της Plug-in υβριδικής έκδοσης είναι 56.500 ευρώ.
Στην κορυφή η τετρακίνητη Mercedes-AMG GLA 35
Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC των 67.300 ευρώ, η ισχύς της οποίας πηγάζει από έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1.991 κ.εκ. με ισχύ 306 ίππων στις 5.800 σ.α.λ. και ροπή 400 Nm στις 3.000-4.000 σ.α.λ., ο οποίος συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48V, με τη συνήθη διάταξη όπου ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας 14 ίππων αντικαθιστά το δυναμό και παράγει ρεύμα, συνδέεται με την έξοδο του στροφαλοφόρου άξονα μέσω ιμάντα και αναλαμβάνει ρόλο μίζας για το σύστημα start/stop. Υπεύθυνα για την μετάδοση της κίνησης στους τέσσερις τροχούς είναι το σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC all-wheel drive σε συνεργασία με το αυτόματο 8άρι κιβώτιο AMG Speedshift DCT 8G, επιτρέποντας στη GLA 35 να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ.