7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ελαφρώς πιο δυναμική η εμφάνιση του ανανεωμένου Kia Rio, με τη σχεδιαστική ομάδα να φρεσκάρει την ομογενοποιημένη μάσκα της φίρμας με τον κωδικό «tiger nose».
Test:Kia Rio 1,4 CRDi
56.313 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2015)
Το ανανεωμένο Kia Rio αναβαθμίστηκε, αποκτώντας αλλαγές τόσο στην εξωτερική εμφάνιση, όσο και στον 1,4 λίτρων πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος απέκτησε περισσότερη ροπή.
+ Εμφάνιση, οδική συμπεριφορά, ποιότητα εσωτερικού, φρένα
- Κατανάλωση, αίσθηση τιμονιού
Το Kia Rio αποτελεί το μικρό μοντέλο στη γκάμα της κορεάτικης φίρμας. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του CEO της Kia, Michael Cole, το Rio ήταν το best seller μοντέλο τους για το 2013, μιας και πούλησε 471.000 αυτοκίνητα σε παγκόσμιο επίπεδο, όπου στην Ευρώπη διατέθηκαν 56.821 αυτοκίνητα. «Η μεγάλη ανταπόκριση του αγοραστικού κοινού, απέδειξε ότι οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί μας έκαναν τα περισσότερα πράγματα σωστά, όταν δημιούργησαν την 4η γενιά του Rio», πρόσθεσε ο Cole. Τώρα στην ανανεωμένη του μορφή πλέον οι ιθύνοντες του ομίλου φιλοδοξούν να τα πάνε ακόμα καλύτερα, μιας και προίκισαν το Rio με πιο δυναμική εμφάνιση, αλλά και με έναν αναβαθμισμένο 1,4 diesel κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 20 Nm ροπής επιπλέον (240 Nm έναντι 220 Nm που είχε το προ facelift μοντέλο).
Εμφάνιση: Δυναμικό και σύγχρονοΩς γνωστόν την εξωτερική σχεδίαση του προ facelift μοντέλου είχε αναλάβει ο Peter Shreyer, πρόεδρος και διευθυντής σχεδιασμού της Kia και της Hyundai. Υπό την εποπτεία του λοιπόν, η ομάδα σχεδιασμού ανανέωσε την ομογενοποιημένη μάσκα με τον κωδικό «tiger nose» που χαρακτηρίζει πια όλη τη γκάμα της Kia. Επιπλέον νέοι είναι και οι προβολείς ομίχλης, ενώ εντυπωσιακοί είναι οι δυο απομιμήσεις αεραγωγών δεξιά κι αριστερά του προφυλακτήρα, οι οποίοι ενσωματώνουν και δυο ιδιαίτερα πτερύγια.Ανανέωση έχει δεχτεί και το πίσω μέρος του Rio, όπου εκεί έχει προσαρτηθεί ένας νέος προφυλακτήρας με επιρροές από το πιο σπορ μικρομεσαίο μοντέλο της φίρμας, το pro_cee d, ο οποίος προσδίδει στο αυτοκίνητο ακόμα πιο δυναμικό χαρακτήρα, δείχνοντας το πιο χαμηλό και πιο πλατύ.
Όταν το Rio «μπει» στη στροφή με χιλιόμετρα στο κοντέρ, η υποστροφή θα κάνει πρώτη την εμφάνιση της, με το ESP να «μαζεύει» γρήγορα το εμπρός μέρος.
Ένα τίμιο αυτοκίνητο.
Απάντηση προς τον φιλο αναγνώστη ΜΙΚΕ. Η ΚΙΑ δεν είναι κινεζάκια όπως λές αλλα ΚΟΡΕΆΤΙΚΗ εταιρία θυγατρική και συγγενής με τη hyundai και το συγκεκριμένο μοντέλο πούλησε σε παγκόσμιο επίπεδο 475000 οχήματα ενώ έχει λάβει 8 βραβεία σε ευρωπαικό επίπεδο (και απο τους Γερμανούς <<φίλους>> ) που δέν χαρίζονται σέ τίποτα, ενώ η εταιρία δίνει 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύση ολική και άρα δεν τη συμφέρει να είναι την Κυριακη χαρά και τη δευτέρα λύπη οπως λες αλλα έμπρακτα αποδυκνείει την αξιοπιστία των προιόντων της . Οσο πάλι για τούς κορεάτες μακάρι να τους φτάνανε όλοι έστω και στα μισά απο ο΄σα κάνουν . Δέν μας λες ΜΙΚΕ έχεις ακούσει ποτέ τις φίρμες HYUNDAI - KIA - SAMSUNG - LG - MORRIS - DAEWOO ??? μήπως ξέρεις οτι κατασκευάζουν απο πλοία ,αυτοκίνητα,φορτηγά, ηλ.συσκευές,τηλεοράσεις κινητά hi fi και γενικά ότι πιο hi tech βγαίνει και καινοτομεί ?? αλήθεια ΜΙΚΕ πες μας τι μάρκα κινητό έχεις η θέλεις να αγοράσεις ,και πρίν μας ενημερώσεις δές και κατα πού πέφτει η Κίνα η Κορέα , και η Ιαπωνία να μάθεις και λίγιο γεωγραφία και ιστορία !!!!!
Mike μην τα ισοπεδώνεις όλα...όχι και κινεζιά...Μακάρι πολλές εταιρίες να έφταναν σε αξιοπιστία και σε άλλα πολλά την ΚΙΑ. Απλά ο Έλληνας είναι κολλημένος στις αρχές της δεκαετίας του 90', όπου και εισήχθησαν στην Ευρώπη τα Κορεάτικα, και νομίζει ότι είναι τα ίδια....
Από τα πιο όμορφα, μέσα κι έξω, αυτοκίνητα στην κατηγορία του!
Παρα πολυ υποτιμημενο αυτοκινητο στη σνομπ ελληνικη αγορα... Πληρες σε χωρους, κινητηρα, εγγυηση κ εμφανιση!
Mike ποσο ασχετος μπορει να εισαι πραγματικα; Δεν εχει 20 κιλα παραπανω αλλα 2. Κ δεν ειναι κινεζικο... Μη μιλατε χωρις να ξερετε κ χωρις να οδηγησετε...
Αγόρασα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πριν λίγο καιρό κ πραγματικά είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί κατά την άποψή μου, δεδομένου ότι είχα κ άλλα αυτοκίνητα, μεγαλύτερης κατηγορίας. Άψογη οδική συμπεριφορά, ευρύχωροι εσωτερικοί χώροι, αρκετά μεγάλο πορτ μπακαζ, πάρα πολύ οικονομικό μιας κ έχει μηδενικά τέλη. Εκτός των άλλων γεμίζεις το ρεζερβουάρ κ ξεχνάς να το ξαναγεμίσεις. Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα της KIΛ !!!
Προς mike: Επειδή στο άρθρο δεν αναφέρονται χιλιόμετρα κοντέρ, μήπως οφείλεται στο ότι ο κινητήρας είναι ακόμα σφιχτός;; Ήμουν κάτοχος του RENAULT SCENIC 1,6 DCI 2011, το οποίο μέχρι να φτάσω τα 20.000 χλμ, έψαχνα τους 130 ίππους. Όταν "άνοιξε" όμως, ήταν σαν να οδηγώ άλλο αμάξι!! Τώρα είμαι κάτοχος του ΚΙΑ Rio 1,4 crdi 2013. Ένα πράγμα θα σου πω. !5 ευρώ σε πετρέλαιο, Λευκάδα-Θεσσαλονίκη + 9 ευρώ διόδια= 24 ευρώ (120 χλμ στο κοντέρ σταθερά). Το κτελ, μόνο να πας, θέλει 35! Και από ρεπρίζ, δεν θέλω το κάτι παραπάνω. Επίσης αν δεν γνωρίζεις, HYUNDAI KIA είναι μία εταιρία, κορεάτικη. Και αν διαβάσεις λίγη ιστορία, οι Κορεάτες είναι συγγενείς με τους Γιαπωνέζους, όχι με τους Κινέζους, με ότι αυτό συνεπάγεται...!!
Εχω το 1.1 πετρελαιο. Τιμιο. Στις 26.000 χλμ τρωει τελειως τα πισω τακακια. Τα εμπρος αθικτα. Φυσιολογικο μου λενε. Πατε καλα ρωταω. Μισο λεπτο λενε υπαρχ καποια οδηγια για μοα παρτιδα ριο. Θελουν μια ρυθμιση στο σεβρο γιατι φρεναρουν πιο πολυ πισω. Ξεετε το οχημα σας δεν ειναι στη λιστα αυτη αλλα η ρυθμιση εγινε γιατι χρειαστηκε. Αρα λεω η φθορα στο αναλωσιμο κατα τα αλλα τακακι οφειλεται σε προβλημα εξ αρχης του αυτοκινητου. Θα σας ενημερωσουμε αφου μιλησουμε στα κεντρικα. Οταν πηρα εγω μετα δεκα μερες στα κεντρικα αφου δεν ειχα απαντηση με ενημερωσαν πως το αμαξι δεν εχει κανενα προβλημα και πως ολες αυτες οι συζητησεις δεν εγιναν ποτε. Θα πρεπει λοιπον να δοσω 90€ για πισω τακακια στην αντιπροσωπια. Χαλαρα αλλαξα τακακια εξω με τα μισα. Στην εποχη μας η απαντηση των εταιρειων στην κριση για μενα ειναι καλυτερες υπηρεσιες και ευχαριστημενοι πελατες. Πως ειμαι εγω; Καμια σχεση.
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ KIA-HYUNDAI. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΟΛΟΣΣΙΑΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ. ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΚΟΡΕΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ Ή ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΡΥΠΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
Μην λέτε οτι σας έρθει ο αλλος έγραψε οτι με 5ευρώ έκανε 377 χιλιόμετρα με 120χλμ (λευκαδα Θεσσαλονίκη)......ενταξη είπαμε τα diesel καίνε λίγο αλλα μην λέμε κ οτι μας κατέβει στο κεφάλι
Να εχει μικροτερες ρεπριζ και μεγαλυτερη καταναλωση ενω εχει 20 κιλα ροπη παραπανω απο το προηγουμενο μονο η κια μπορουσε να το καταφερει.Κινεζια ολκης το αγοραζεις την δευτερα την τριτη το εχεις βαρεθει
γεια σου μαικ με τα ωραια σου! το διαβαζω ξανα και ξανα...και κλαιω...να εισαι καλα μου χρειαζοταν τοοοοσο γελιο !!
Δεν είπα 5 ευρώ, είπα 15. Και χωρίς τα διόδια!
Ορεστη πες μας σε παρακαλω,πως κατάφερες να κάψεις 11 λίτρα πετρέλαιο απο λευκαδα Θεσσαλονίκη;επισης πως έφτασες απο την πρεβεζα μεχρι το κούμπωμα στην Εγνατία,105 χλμ,με παραπάνω απο τα μισά ανηφόρα και απίστευτη κίνηση;επρεπε να υπαρχει ανιχνευτής ψεύδους ( για να το πω ευγενικά) και να σβήνει τετοια ποστς
ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΚΑΨΕΙΣ 15 ΕΥΡΩ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΛΕΥΚΑΔΑ-ΓΙΑΝΝΕΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΜΕ 120ΧΛΜ ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΛΕΥΚΑΔΑ-ΓΙΑΝΝΕΝΑ. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΛΕΥΚΑΔΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΟΤΑ YARIS 1.33 ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ 32 ΕΥΡΩ ΒΕΝΖΙΝΗ.