ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ανανεωμένο Opel Insignia GSi

5.769 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2020)

Η Opel παρουσίασε την φρεσκαρισμένη κορυφαία έκδοση του Insignia με 230 ίππους και τετρακίνηση Twinster, που ανανεώνεται αισθητικά και κρύβει κάτω από το καπό της κινητήρες νέας γενιάς με έως και 10% μικρότερη κατανάλωση.


Το ανανεωμένο Opel Insignia γιορτάζει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών που θα ανοίξει τις πύλες του στις 9 Ιανουαρίου για δέκα ημέρες. Η κορυφαία GSi έκδοση θα βρεθεί δίπλα στα μοντέλα Grand Sport και Sports Tourer στο αυτοκινητικό event έχοντας στη φαρέτρα της έναν νέο κινητήρα 2,0 λτ. με απόδοση 230 ίππων και λειτουργία απενεργοποίησης κυλίνδρων για μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων. Επιπλέον έχει στο δυναμικό της το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων, ένα ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης, καθώς επίσης και την ανάρτηση FlexRide mechatronic όπως επίσης και το σύστημα τετρακίνησης Twinster με torque vectoring. Αρωγός στις επιδόσεις του «καυτού» Grand Sport είναι το full-face ενεργό κλείστρο του ανανεωμένου Insignia που βελτιώνει περαιτέρω την απόδοση καυσίμου κλείνοντας το πάνω και τα κάτω τμήμα της μάσκας. Κατά τα άλλα στο αισθητικό κομμάτι δεν παρατηρούνται ιδιαίτερες αλλαγές εκτός από κάποιες διακριτικές πινελιές στους προφυλακτήρες και τα φώτα.

Αναλύοντας το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης, το Insignia προσφέρει σήμερα ένα τεχνολογικό υπόβαθρο για την αυτόνομη οδήγηση του μέλλοντος. Το ενσωματωμένο σύστημα «eBoost» είναι ένα στοιχείο του ηλεκτρονικού συστήματος πέδησης (braking by wire), το οποίο καταργεί την ανάγκη για ανεξάρτητες μονάδες ABS/ESP, σωληνώσεις και αντλίες υποπίεσης κ.λπ.. Καθώς η υποπίεση πέδησης παράγεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ αντί του κινητήρα, η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται ακόμα περισσότερο, ενώ η πίεση παράγεται ταχύτερα και η αίσθηση του φρένου είναι βελτιωμένη. Επίσης, όταν ενεργοποιείται το ABS, το «eBoost» λειτουργεί πιο αθόρυβα από τα συμβατικά συστήματα πέδησης. Υπεύθυνες για το φρενάρισμα του ισχυρού γερμανικού μεσαίου είναι οι τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo

Καταλήγοντας, το Insignia GSi συνοδεύεται στάνταρ από ανάρτηση mechatronic FlexRide, που προσαρμόζει τα αμορτισέρ και το σύστημα διεύθυνσης σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Επιπλέον, το FlexRide μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά του γκαζιού και τα σημεία αλλαγών σχέσεων του 9-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης: Standard, Tour, Sport και αποκλειστικά για το GSi το mode Competition.

Mercedes
EGYHSH ELASTIKON