Κάτω από το καπό του ανανεωμένου Peugeot 308 βρίσκεται για άλλη μια φορά ο BlueHDi πετρελαιοκινητήρας των 1,6 λίτρων με απόδοση 120 ίππων. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζει το σύστημα SCR (Selective Catalytic Reduction) με το φίλτρο σωματιδίων (FAP) μειώνοντας δραστικά τα οξείδια του αζώτου (NOx), ενώ παράλληλα μειώνει και τις εκπομπές CO2 μηδενίζοντας ουσιαστικά αυτές των μικροσωματιδίων. Στην πράξη, το μηχανικό σύνολο διακρίνεται και πάλι για την πολιτισμένη του λειτουργία και τα χαμηλά επίπεδα παραγόμενου θορύβου, ενώ επιδεικνύει θετικό τράβηγμα από χαμηλά και άμεση απόκριση σε όλο το διαθέσιμο φάσμα περιστροφής του. Οι επιδόσεις του παραμένουν καλές (ιδιαίτερα από στάση), ενώ και η κατανάλωσή του διατηρείται και πάλι σε χαμηλά επίπεδα με μέση τιμή τα 5,8 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
το μόνο αρνητικό για μένα είναι οι πίσω ημιάκαμπτοι άξονες,...όλα τα άλλα πολύ καλά... ΜΕ τον κινητήρα 1,2 στην αρχικη έκδοση , γράφετε πως έχει 15700 ευρώ, αυτές τις μέρες με την "προσφορά" που κάνει η πεζώ, αλήθεια πόσο "λιγότερο" πωλείται;
το μόνο αρνητικό για μένα είναι οι πίσω ημιάκαμπτοι άξονες,...όλα τα άλλα πολύ καλά... ΜΕ τον κινητήρα 1,2 στην αρχικη έκδοση , γράφετε πως έχει 15700 ευρώ, αυτές τις μέρες με την "προσφορά" που κάνει η πεζώ, αλήθεια πόσο "λιγότερο" πωλείται;