Η οδική συμπεριφορά του ανανεωμένου Peugeot 308 παραμένει ένα από τα πιο ευχάριστα στοιχεία του, συνδυάζοντας υποδειγματικά την άνεση με τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Η ανάρτηση που είναι υπεύθυνη γιΆαυτό, αποσβένει ιδανικά τις περισσότερες ανωμαλίες και παράλληλα δεν επιτρέπει την εμφάνιση μεγάλων κλίσεων του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές. Στον ανοιχτό δρόμο, το Peugeot 308 είναι σταθερό και άνετο, ενώ όταν του ζητηθεί ανταποκρίνεται θετικά σε γρήγορους ρυθμούς κίνησης χωρίς να διαταράσσει τον ασφαλή γενικότερο χαρακτήρα του. Σε κάθε περίπτωση το σύστημα διεύθυνσης είναι εκείνο που θα γεμίσει με σιγουριά τον οδηγό που θα θελήσει να πιέσει. Σε τέτοιες συνθήκες, το Peugeot θα στρίψει σβέλτα και αποφασιστικά χωρίς παρατράγουδα, ενώ σε περίπτωση υπερβολής από πλευράς του οδηγού, το ΕSP που δεν απενεργοποιείται θα φροντίσει να τον επαναφέρει στην τάξη. Τα φρένα κρίνονται ικανά για την άμεση ακινητοποίησή του σε περίπτωση ανάγκης προσφέροντας και καλή αίσθηση μέσω του πεντάλ.
το μόνο αρνητικό για μένα είναι οι πίσω ημιάκαμπτοι άξονες,...όλα τα άλλα πολύ καλά... ΜΕ τον κινητήρα 1,2 στην αρχικη έκδοση , γράφετε πως έχει 15700 ευρώ, αυτές τις μέρες με την "προσφορά" που κάνει η πεζώ, αλήθεια πόσο "λιγότερο" πωλείται;
το μόνο αρνητικό για μένα είναι οι πίσω ημιάκαμπτοι άξονες,...όλα τα άλλα πολύ καλά... ΜΕ τον κινητήρα 1,2 στην αρχικη έκδοση , γράφετε πως έχει 15700 ευρώ, αυτές τις μέρες με την "προσφορά" που κάνει η πεζώ, αλήθεια πόσο "λιγότερο" πωλείται;