Το ανανεωμένο 508 έγινε πιο επιβλητικό χάρη στη νέα του μάσκα, βρίθει πλέον από τεχνολογίες μέσα στην καμπίνα και συνδυάζεται με κινητήρες βενζίνης και diesel αλλά και τρεις Plug-in υβριδικές επιλογές.
Η ανανέωση αφορά τόσο το σεντάν όσο και το wagon 508
Στην παρουσίαση του ανανεωμένου 508 σε σεντάν και station-wagon εκδόσεις προχώρησε η Peugeot. Το μοντέλο, σε σχέση με πριν, λαμβάνει νέο πρόβολο και φώτα, όμως σε αντίθεση με ό,τι θα περίμενε κανείς, δεν παίρνει στην φαρέτρα του το νέο ήπια υβριδικό μοτέρ που πρόσφατα προστέθηκε στην γκάμα των Peugeot 3008 και 5008.
Νέα μεγαλύτερη γρίλια, παίρνει το νέο έμβλημα και με ανασχεδιασμένα φώτα
Το 508, σε σχέση το μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2018, ξεχωρίζει χάρη στα πιο λεπτά LED Matrix φώτα του (στάνταρ σε όλη την γκάμα) και τα τρία DRL σε μορφή νυχιών κάτω από κάθε κύριο φωτιστικό σώμα. Θυμίζουμε πως το προ-ανανέωσης 508 είχε μόνο ένα δόντι κάτω από κάθε φωτιστικό σώμα. Το 508 λαμβάνει επίσης μεγαλύτερη γρίλια, η οποία εκβάλλει στον προφυλακτήρα και πλέον, στο κέντρο της βρίσκεται το νέο έμβλημα της μάρκας. Οι αλλαγές στο πίσω μέρος είναι αρκετά μικρότερης έκτασης, αφού η μόνη μεγάλη διαφορά είναι η αντικατάσταση του εμβλήματος της μάρκας με τα γράμματα «Peugeot».
Πιο hi-tech στο εσωτερικό
Όσον αφορά στην καμπίνα, βλέπουμε πως ο παλιός αυτόματος επιλογέας έχει αντικατασταθεί από τον καινούριο επιλογέα τύπου διακόπτη που έχουμε δει και στα 208 και 2008 και το τιμόνι διακοσμείται στο κέντρο του με το νέο έμβλημα της μάρκας. Στο κομμάτι της τεχνολογίας, το ανανεωμένο 508 λαμβάνει κεντρική οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης μεγέθους 10 ιντσών που μπορεί να ενημερώνεται με over-the-air ενημερώσεις και 12 ιντσών πίνακα οργάνων με νέες λειτουργίες.
Σε βενζίνη και diesel μέχρι 130 άλογα - Plug-in έως 360 άλογα
Η παλέτα κινητήριων συνόλων αποτελείται από έναν 1.200άρη τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 130 ίππων και έναν 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα με ίδια ισχύ. Αμφότερες οι επιλογές συνδυάζονται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 (στάνταρ ανεξαρτήτως κινητήριου συνόλου) που στέλνει την κίνηση αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς. Από εκεί και πέρα, το ανανεωμένο 508 θα μπορεί να συνδυαστεί με δύο Plug-in υβριδικές επιλογές στα 180 και τα 225 άλογα. Στην πρώτη περίπτωση ο θερμικός PureTech κινητήρας αποδίδει 150 PS και στην δεύτερη 180 άλογα, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας και στις δύο περιπτώσεις αποδίδει 110 άλογα.
Η κορυφαία επιλογή είναι η έκδοση PSE (Peugeot Sport Engineered) που τροφοδοτείται από ένα Plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο, το οποίο αποτελείται από έναν PureTech κινητήρα 200 ίππων, το ηλεκτρικό μοτέρ των 110 PS, έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα 113 ίππων τοποθετημένο στον πίσω άξονα και μια μπαταρία 12,4 kWh (η ίδια υπάρχει και στις άλλες Plug-in εκδόσεις). Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 360 άλογα και το αυτόματο κιβώτιο EAT8 στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.
Στην αγορά το καλοκαίρι
Το ανανεωμένο 508 θα έρθει στην αγορά το καλοκαίρι του 2023. Η κατασκευή του θα γίνει στο εργοστάσιο Mulhouse της Γαλλίας.