Δεν ανακοινώνονται αλλαγές στους κινητήρες οπότε ο τρικύλινδρος των 115 ίππων μας έρχεται με τις ίδιες προδιαγραφές που τον είχαμε γνωρίσει και πιο παλιά. Ο εν λόγω κινητήρας δείχνει λίγο πιο έντονα ότι έχει τρεις κυλίνδρους, με τον ήχο του να είναι μεν αισθητός αλλά όχι τραχύς και σε καμία περίπτωση ενοχλητικός. Απλώς αντιλαμβάνεται κανείς ότι τα VW Golf και (ειδικά) το Audi A3 είναι σαφώς πιο πακτωμένα σε μόνωση ανάμεσα στο εμπρός και το μεσαίο διαμέρισμα του πλαισίου. Όπως και πριν την ανανέωση το Leon συνεχίζει να μας αρέσει επειδή δείχνει ιδιαίτερα ελαφρύ στα χέρια του οδηγού και ο νέος κινητήρας όχι απλά δεν είναι «λίγος» αλλά μπορεί να δώσει πολύ σβέλτο τέμπο στις μετακινήσεις. Ο νέος παρτενέρ του κινητήρα, το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ταιριάζει με το μηχανικό σύνολο δίνοντας πόντους στην άνεση και τη συνολική ευκολία του χειρισμού. Υπάρχει και η σειριακή λειτουργία για όσους θέλουν πιο πολύ συμμετοχή για το δεξί τους χέρι, εμάς όμως μας έλειψαν τα χειριστήρια στο τιμόνι – με την ομολογουμένως στενή στεφάνη.