Το VW Tiguan κυκλοφορεί κάτι παραπάνω από 7 χρόνια στην αγορά και πλέον ανανεώθηκε προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε μία άκρως απαιτητική κατηγορία, αυτή των SUV. Το γερμανικό μοντέλο θα εφοδιάζεται στο εξής από τον αναβαθμισμένο 2,0 λτ. TDI πετρελαιοκινητήρα, σε δύο εκδόσεις οι οποίες πλέον αποδίδουν περισσότερους ίππους. Συγκεκριμένα, η απόδοσή τους φτάνει πλέον στους 150 ίππους και 177 ίππους.
Μάλιστα η VW, σύμφωνα με την ανακοίνωσή της, κατάφερε παρά την αύξηση στην ιπποδύναμη να μειώσει τις εκπομπές CO2 με τα δύο μοτέρ να πληρούν πλέον τις νέες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 6. Συγκεκριμένα το 150άρι καίει κατά μέσο όρο 5,0 - 5,7 λτ./100 χλμ. και το 177άρι 5,7 λτ./100 χλμ.Εκτός από τις αλλαγές στα αναβαθμισμένα πετρελαιοκίνητα σύνολα, το Tiguan έχει να επιδείξει νέο σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής, το οποίο συνδυάζεται με βελτιωμένο ηχοσύστημα καλύτερης πιστότητας ήχου καθώς και με διευρυμένες δυνατότητες συμβατότητας με εξωτερικές πηγές ήχου.
Όσον αφορά το αισθητικό κομμάτι, δεν υπάρχει κάποια αλλαγή.
autotriti είναι δυνατόν να μας ενημερώσεις ποιον αναβάθμισαν τον 2.0 R4 16v TDI CR ή
2.0 R4 16v TDI PD.
Εκτός και αν έχουν κανένα άλλο Ζόμπι που δεν το γνωρίζω. Όσο για το Euro 6 στα χαρτιά ή στην πραγματικότητα;
Βασικά βλέπουμε σε αρκετες αυτοκινητοβιομηχανίες να κατεβάζουν την χωρητικότητα του κινητήρα ενω η VW εξακολουθεί να εφοδιάζει το Tiguan με 2.0L.Αυτά τα 150 και 170 αλογα τα βγάζει και η Nissan και η Honda σε 1600 c.c diesel ενω η VW σε αυτά τα κυβικά αποδίδει 105hp,τι να λέμε τωρα...
5,7 λτ./100 χλμ !!!!!????
εαν ειναι δυνατον
εαν το δει κανεις ποιο κατω απο 8-9 μεσα στην αθηνα να μας το πει
με κανονική οδήγηση και οχι με μιζερη του στυλ δεν πατάω να μην καίω
γιατι τοτε θα του πούμε να μην επερνε τοσους ίππους αφου δεν το πατάει
άντε πια!!!!
Γνωστος μου που εχει το 2.0 TDI μοντελο 2014 (140 αλογα νομιζω) μου εχει πει οτι μεσα στην αθηνα με ενεργοποιημενο το start-stop καιει 10 λιτρα/100 (πραγματικη καταναλωση στην τρομπα του βενζιναδικου). Τα συμπερασματα δικα σας για τις εργοστασιακες καταναλωσεις και για τους "οικονομικους" κινητηρες VAG. Το εχω οδηγησει μια φορα απο Πατρα προς Αθηνα. Το μονο που το σωζει ειναι η ροπη του κινητηρα, τα αλογα ειναι λιγα για το βαρος του αυτοκινητου. Σταθερο στο δρομο, καλα φρενα, αλλα ειχα της αισθηση οτι οδηγουσα φορτηγο!!
autotriti είναι δυνατόν να μας ενημερώσεις ποιον αναβάθμισαν τον 2.0 R4 16v TDI CR ή 2.0 R4 16v TDI PD. Εκτός και αν έχουν κανένα άλλο Ζόμπι που δεν το γνωρίζω. Όσο για το Euro 6 στα χαρτιά ή στην πραγματικότητα;
Βασικά βλέπουμε σε αρκετες αυτοκινητοβιομηχανίες να κατεβάζουν την χωρητικότητα του κινητήρα ενω η VW εξακολουθεί να εφοδιάζει το Tiguan με 2.0L.Αυτά τα 150 και 170 αλογα τα βγάζει και η Nissan και η Honda σε 1600 c.c diesel ενω η VW σε αυτά τα κυβικά αποδίδει 105hp,τι να λέμε τωρα...
5,7 λτ./100 χλμ !!!!!???? εαν ειναι δυνατον εαν το δει κανεις ποιο κατω απο 8-9 μεσα στην αθηνα να μας το πει με κανονική οδήγηση και οχι με μιζερη του στυλ δεν πατάω να μην καίω γιατι τοτε θα του πούμε να μην επερνε τοσους ίππους αφου δεν το πατάει άντε πια!!!!
Σιγά την ανανέωση θα σκίσουν κανένα καλτσόν.Το πανάσχημο ταμπλό πότε θα το αλάξουν;
Γνωστος μου που εχει το 2.0 TDI μοντελο 2014 (140 αλογα νομιζω) μου εχει πει οτι μεσα στην αθηνα με ενεργοποιημενο το start-stop καιει 10 λιτρα/100 (πραγματικη καταναλωση στην τρομπα του βενζιναδικου). Τα συμπερασματα δικα σας για τις εργοστασιακες καταναλωσεις και για τους "οικονομικους" κινητηρες VAG. Το εχω οδηγησει μια φορα απο Πατρα προς Αθηνα. Το μονο που το σωζει ειναι η ροπη του κινητηρα, τα αλογα ειναι λιγα για το βαρος του αυτοκινητου. Σταθερο στο δρομο, καλα φρενα, αλλα ειχα της αισθηση οτι οδηγουσα φορτηγο!!