Ο Ogier δήλωσε: «Ήταν ένα τέλειο ράλι μέχρι στιγμής, τα πάντα δουλεύουν ονειρικά. Αύριο (σήμερα) έχουμε ένα πολύ μακρύ σκέλος, αλλά το προβάδισμά μας, μας επιτρέπει να οδηγήσουμε με ασφάλεια.».
Ανετα πρώτος ο Ogier στο Μεξικό
2.188 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2015)
Ανεπηρέαστος από τον χορό των εγκαταλείψεων, ο πρωταθλητής Sebastien Ogier φέρνει -λίγο πριν από το φινάλε του Ράλι του Μεξικό- το Volkswagen Polo R του άνετα πρώτο.
Το 1-2 των Volkswagen Polo R στο υπό εξέλιξη ράλι του Μεξικό σταμάτησε, όταν ο Latvala, που βρισκόταν λιγότερο από 14 δλ. πίσω από τον Ogier, έσπασε την πίσω αριστερή ανάρτηση (και τροχό) του οχήματός του, στην μήκους 42,9 χλμ. χθεσινή ειδική Otates και αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη.Αυτό έδωσε τη δυνατότητα στον πρωτοπόρο Ogier να αναπνεύσει ελεύθερα, όντας πολύ μπροστά από τη μάχη για τη 2η θέση που εκτυλίσσεται ανάμεσα στους Mads Ostberg και Andreas Mikkelsen. Ωστόσο, ο Γάλλος της VW δεν έριξε το ρυθμό του και κέρδισε εχθές τις 4 από τις 8 ειδικές του Ράλι Guanajuato, όπως είναι αλλιώς γνωστός ο αγώνας στο Μεξικό.Ο Ogier, μετά το τέλος της 3ης ημέρας δήλωσε: «Ήταν ένα τέλειο ράλι μέχρι στιγμής, τα πάντα δουλεύουν ονειρικά. Αύριο (σήμερα) έχουμε ένα πολύ μακρύ σκέλος, αλλά το προβάδισμά μας, μας επιτρέπει να οδηγήσουμε με ασφάλεια.». Από την άλλη, η απογοήτευση του Latvala ήταν παραπάνω από εμφανής, κάτι που αποτυπώνεται και στα λόγια του: «Το πρωτάθλημα δείχνει σίγουρα άσχημο. Πρέπει να το ξεχάσω και να συγκεντρωθώ αγώνα με αγώνα και να δω που θα είμαστε στο τέλος της σεζόν. Είναι το μόνο που μπορώ να κάνω.».Γυρίζοντας στο αγωνιστικό κομμάτι, εχθές ο Ostberg έθεσε σε κίνδυνο τη 2η του θέση, όταν στην 13η ειδική του γύρισε το DS 3 του και αφού στο προηγούμενο σκέλος είχε χάσε 15 δλ. μετά από τη ζημιά που υπέστη η ανάρτησή του. Ωστόσο, κερδίζοντας την επόμενη ειδική, κατάφερε να διατηρηθεί 4,5 δλ. μπροστά από τον Andreas Mikkelsen. Ο τελευταίος δηλώνει πως οδηγεί μετρημένα για να αποκτήσει εμπειρία από το νέο για αυτόν ράλι, αλλά και πάλι κέρδισε την τελευταία ειδική της χθεσινής ημέρας.Τέταρτο είναι το Ford Fiesta RS του Elfyn Evans, με τον Ουαλό να παραδέχεται πως ήταν διστακτικός όσο είχε κοντά του τον Dani Sordo. Ωστόσο χαλάρωσε μόλις ο Ισπανός έχασε ένα λεπτό, αφού νωρίτερα χτύπησε πέτρες που τσαλάκωσαν τον εμπρός αριστερό τροχό Hyundai i20. Έκτος ήταν ο Martin Prokop, μπροστά από τους WRC 2 οδηγούς Nasser Al-Attiyah, Nicolas Fuchs, Jari Ketomaa και Abdulaziz Al-Kuwari, που συμπλήρωσαν εχθές την πρώτη δεκάδα.Ο Thierry Neuville που επέστρεψε στον αγώνα μέσω του Rally 2, καθώς άλλαξε κιβώτιο στο i20, ήταν 11ος, ενώ τόσο ο Kris Meeke όσο και ο Robert Kubica, έχασαν χρόνο εξαιτίας κλαταρισμένων ελαστικών. Ο Hayden Paddon τέλειωσε τη χθεσινή μέρα με ένα πεσμένων επιδόσεων i20, του οποίου ο κινητήρας υπερθερμάνθηκε.Ο «σταρ» του αγώνα Ott Tanak επανεκκίνησε το Fiesta RS του, το οποίο ανασύρθηκε από τον πάτο της λίμνης ύστερα από 10 ώρες. Το εκπληκτικό είναι πως οι μηχανικοί της M-Sport κατάφεραν να κάνουν το αυτοκίνητο να λειτουργεί μέσα σε μόλις 3 ώρες! Ωστόσο υπήρξαν προβλήματα με τον κινητήρα που δεν επέτρεψαν στον Εσθονό να βγει από το service park και θα επανεκκινήσει σήμερα. Δείτε με on-board κάμερα το παραλίγο τραγικό γεγονός ΕΔΩ.Η σημερινή τελευταία ημέρα έχει στο πρόγραμμα μόλις 74,66 χλμ., τα 55,82 χλμ. των οποίων είναι από το εναρκτήριο σκέλος. Με βάση και τα χθεσινά αποτελέσματα, το προσωρινό Top 10 διαμορφώνεται ως εξής:1. OGIER 3:33:27.4 2. OSTBERG 3:34:42.6 +1:15.23. MIKKELSEN 3:34:47.1 +1:19.74. EVANS 3:35:56.0 +2:28.65. SORDO 3:37:38.0 +4:10.66. PROKOP 3:38:07.0 +4:39.67. AL-ATTIYAH 3:44:11.3 +10:43.98. FUCHS 3:52:01.9 +18:34.59. KETOMAA 3:53:06.9 +19:39.510. AL-KUWARI 3:53:16.5 +19:49.1
Ο Latvala, που βρισκόταν λιγότερο από 14 δλ. πίσω από τον Ogier, έσπασε την πίσω αριστερή ανάρτηση (και τροχό) του οχήματός του και αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη.