Η ισχύς του Ami πηγάζει από ένα ηλεκτρικό μοτέρ, μηδενικών εκπομπών ρύπων, με απόδοση 8 ίππους.
Aπό 6.000 ευρώ το ηλεκτρικό Citroen Ami
7.086 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2020)
Το «μοντέρνο 2CV» επειδή μπαίνει στην κατηγορία των ελαφρών τετράκυκλων μπορεί να οδηγηθεί χωρίς δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου στην Ευρωπαϊκή Ένωση από τα 16 ή τα 14, ανάλογα την χώρα.
Αυτό που γνωρίζαμε και για το οποίο σας είχαμε ενημερώσει από την πρόσφατη αποστολή μας στο Παρίσι επιβεβαιώθηκε με το εμπορικό λανσάρισμα του Citroen Ami στην Γαλλία.
Αναλυτικά, το Ami προσφέρεται αρχικά με μια βασική έκδοση "Αmi Ami" με τιμή από 6.900 ευρώ που όμως χάρη στην έκπτωση που προσφέρει η Γαλλία σε ηλεκτρικά τετράκυκλα οχήματα μειώνεται στις 6.000 ευρώ. Το επόμενο βήμα αφορά την έκδοση My Ami από τις 7.300 ευρώ που γίνεται διαθέσιμη σε τέσσερα χρώματα: γκρι, μπλε, πορτοκαλί ή χακί και αρκετά επιπλέον στοιχεία που κάνουν το λιλιπούτειο ηλεκτρικό μοντέλο πολύ πιο πρακτικό στην καθημερινότητα. Στη συνέχεια, υπάρχει η έκδοση Pop Pack από τις 7.800 ευρώ και η έκδοση Vibe Pack με τιμή από 8.260 ευρώ.
Το εσωτερικό του Ami είναι κατασκευασμένο αποκλειστικά για δύο επιβάτες, ωστόσο φροντίζει να εξασφαλίσει μια άνετη παραμονή σε αυτό. Αρχικά να πούμε πως για την είσοδο στο Ami οι δύο πόρτες ανοίγουν με αντίθετη φορά, για μικρότερο κόστος, ενώ και τα παράθυρα ανοίγουν με χειροκίνητη ανάκλιση προς τα πάνω όπως στο 2CV. Σημαντικό στοιχείο πως η καμπίνα είναι πλήρως κλειστή και με δυνατότητα θέρμανσης, εν αντιθέσει με άλλα μοντέλα της κατηγορίας.
Η ισχύς του Ami πηγάζει από ένα ηλεκτρικό μοτέρ, μηδενικών εκπομπών ρύπων, με απόδοση 8 ίππους που μαζί με την μπαταρία λιθίου 5,5 kWh προσφέρουν 70 χιλιόμετρα αυτονομία και 45 χλμ./ώρα μέγιστη τελική ταχύτητα. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει πάντως, ότι το Ami διαθέτει κλασικό φις, όπως όλες οι ηλεκτρικές συσκευές, το οποίο φορτίζει σε απλή οικιακή πρίζα 220V.
Οι παραδόσεις των πρώτων Citroen Ami σδτην Γαλλία θα ξεκινήσουν στα τέλη Ιουλίου.
Η αυτονομία είναι της πλάκας. Ας είχε 2-3000 παραπάνω με αυτονομία 150 χλμ και θα ήταν καλή λύση για κάποιον που μένει στα προάστια και μετακινείται στο κέντρο
Η αυτονομία είναι της πλάκας. Ας είχε 2-3000 παραπάνω με αυτονομία 150 χλμ και θα ήταν καλή λύση για κάποιον που μένει στα προάστια και μετακινείται στο κέντρο