ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι μηχανικοί της Audi έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στο σύστημα αποθήκευσης ενέργειας και γενικότερα στο υβριδικό σύνολο του μοντέλου.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι μηχανικοί της Audi έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στο σύστημα αποθήκευσης ενέργειας και γενικότερα στο υβριδικό σύνολο του μοντέλου.

Αποκαλύφθηκε το Audi R18 e-tron quattro

3.832 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2013)

Η Audi αποκάλυψε στην αρχή της εβδομάδας το αγωνιστικό R18 e-tron quattro, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του στον 6ωρο αγώνα, που θα πραγματοποιηθεί στην πίστα του Silverstone.

Σύμφωνα με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία και συγκεκριμένα το αγωνιστικό τμήμα, χρειάστηκε να επανασχεδιάσουν κάθε εξάρτημα του αγωνιστικού μοντέλου τους για να πληροί τους νέους κανονισμούς της LMP1, οι οποίοι θα εφαρμοστούν από το επόμενο έτος. Έτσι, το νέο όχημα της Audi θα εφοδιάζεται με έναν V6 TDI κινητήρα, τοποθετημένο στο κέντρο του αγωνιστικού και θα κινεί τον πίσω άξονα. Παράλληλα, ένας ηλεκτροκινητήρας θα προσφέρει κίνηση και στον εμπρός άξονα.
Οι μηχανικοί της Audi έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στο σύστημα αποθήκευσης ενέργειας και γενικότερα στο υβριδικό σύνολο του μοντέλου. Έτσι, σε σχέση με το απερχόμενο αγωνιστικό αυτοκίνητο, θα είναι 30% πιο οικονομικό, ενώ θα πατάει επάνω σε λεπτότερα ελαστικά. Το νέο R18 είναι 20 χλστ. ψηλότερο (1050 χλστ.) και το πλάτος του μειώθηκε κατά 100 χλστ. Έχει χρησιμοποιηθεί ειδικό ελαφρύ κράμα (CFRP) πίσω ακριβώς από τη μετάδοση, για ασφάλεια σε περίπτωση ατυχήματος. Τέλος, το αναβαθμισμένο R18 e-tron Quattro θα συμμετέχει τον Ιούνιο, στον 24ωρο αγώνα LeMans.

 το νέο όχημα της Audi θα εφοδιάζεται με έναν V6 TDI κινητήρα, τοποθετημένο στο κέντρο του αγωνιστικού και θα κινεί τον πίσω άξονα.

το νέο όχημα της Audi θα εφοδιάζεται με έναν V6 TDI κινητήρα, τοποθετημένο στο κέντρο του αγωνιστικού και θα κινεί τον πίσω άξονα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

VW
PAROXES NEW & MTX MERCEDES