Αυτή είναι η πρώτη φωτογραφία του Ford Focus, την οποία βλέπετε πρώτοι στο Auto Τρίτη, και τραβήχτηκε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της διαφήμισης του νέου μοντέλου.
Η Ford έχει φροντίσει να κρατήσει σχετικά κλειστά τα χαρτιά της για τη νέα τέταρτη γενιά του Focus, κυρίως όσον αφορά στην εξωτερική σχεδίαση, δίνοτας στη δημοσιότητα φωτογραφίες του μοντέλου με βαρύ καμουφλάζ. Σήμερα όμως, αλιεύσαμε και σας αποκαλύπτουμε την πρώτη φωτογραφία του νέου Focus χωρίς ίχνος καμουφλάζ που «ξεσκεπάζει» σε μεγάλο βαθμό το μικρομεσαίο της Ford. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η φωτογραφία προέρχεται από τα γυρίσματα διαφημιστικού σποτ για το νέο Focus, χωρίς ωστόσο να ορίζεται η τοποθεσία ή ο χρόνος που έγινε η λήψη.
Αισθητικά, το νέο Focus έχει υιοθετήσει νέα σχεδιαστική ταυτότητα με τονισμένους ώμους στο εμπρός και το πίσω μέρος, οι οποίοι συνοδεύονται από έντονες καμπύλες δημιουργώντας ένα ισσοροπημένο και οπτικά καλλιεργημένο σύνολο. Επιπλέον, νέα είναι και τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, ενώ από τη συγκεκριμένη λήψη μπορούμε να διακρίνουμε τον οπίσθιο αεροδυναμικό διαχύτη του οποίου το φιλέτο προεξέχει και εκτείνεται έως το άκρο του προφυλακτήρα.
Περνώντας στο εσωτερικό, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η Ford θέλοντας να διαγράψει οριστικά τα ψεγάδια που είχε σε ό,τι αφορά το infotainment, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και γενικά την πρώτη οπτική και ποιοτική εντύπωση θα υιοθετήσει τη νέα C2 πλατφόρμα, η οποία εκτός του ότι θα κόβει 50 κιλά από το σύνολο της μάζας, θα παρέχει και μια νέα αρχιτεκτονική ηλεκτρονικών η οποία θα είναι συμβατή με πολύ προηγμένα συστήματα. Έτσι το Focus θα είναι συμβατό με οτιδήποτε έχει η Ford να παρέχει σε παγκόσμιο επίπεδο στους τομείς της συνδεσιμότητας, των βοηθημάτων, της ψυχαγωγίας και την ενημέρωσης αλλά και των εναλλακτικών μορφών ενέργειας και της αυτόνομης οδήγησης.
Τέλος, όσον αφορά στα μηχανικά σύνολα η Ford έχει στα πλάνα της μια mild hybrid επιλογή καθώς και τον κλασσικό 1.000άρη EcoBoost με την ισχύ να ανεβαίνει στους 130 από τους 125 ίππους και τη ροπή αντίστοιχα στα 200 Nm από τα 170 που είναι σήμερα. Σε συνδυασμό με τετρακύλινδρο μοτερ, η υβριδική μονάδα θα δίνει πάνω από 16 ίππους δύναμη και 40 Nm ροπή, μαζί με μια μορφή ηλεκτρικού overboost το οποίο θα βοηθά στο προσπέρασμα. Η Ford βέβαια έχει την απενεργοποίηση κυλίνδρων στο τσεπάκι της ποντάροντας σε έξτρα μείωση της κατανάλωσης κατά 10%.Το νέο Focus λοιπόν θα ξεκινά από τους 101 ίππους με τούρμπο και 1,0 λίτρο κυλινδρισμό και θα φτάνει έως δίλιτρα μοντέλα με διπλή υπερτροφοδότηση: η κορυφαία εκδοχή εδώ θα είναι βέβαια το RS το οποίο θα διαθέτει 367 ίππους και 450 Nm ροπής.
Ίδιο το Fiat Tipo 5d....
Στο προφίλ, από την πίσω πόρτα μέχρι το τελείωμα είναι ίδιο η Giulietta!