ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αποκάλυψη για το ανανεωμένο MG5

 Σχολιάστε 
5.490 Επισκέψεις στο άρθρο (16/8/2024)
Αποκάλυψη για το ανανεωμένο MG5
3 Φωτογραφίες »

- Φρεσκαρισμένο εξωτερικά με νέα φώτα και προφυλακτήρες.
- Δύο οθόνες 12,3 ιντσών στην καμπίνα.
- Με κινητήρες βενζίνης έως 181 άλογα.
- Διαφέρει από το βάγκον MG5 που πωλείται στην Ελλάδα.

Διαφέρει από το βάγκον MG5 που πωλείται στην Ελλάδα

Στην ανανέωση του MG5 προχώρησε η MG αναφορικά με την αγορά της Κίνας. Το φρεσκαρισμένο σεντάν, το οποίο διαφέρει από το ηλεκτρικό βάγκον MG5 που κυκλοφορεί στα μέρη μας παρόλο την κοινή ονομασία, πέντε χρόνια μετά το ντεμπούτο της δεύτερης γενιάς έλαβε κάποιες τροποποιήσεις τόσο στο εξωτερικό όσο και στην καμπίνα. Στην πλειοψηφία τους οι αλλαγές είναι εμπνευσμένες από το μεγαλύτερο MG7.

Φρεσκαρισμένο εξωτερικά με νέα φώτα και προφυλακτήρες

Το ανανεωμένο MG5 σεντάν διατηρεί και παράλληλα τονίζει ακόμα περισσότερο το μυώδες του προκατόχου του. Από κει και πέρα λαμβάνει ανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος με πιο φαρδιά γρίλια και διαφορετική σχεδίαση, ενώ διαφορετική σχεδίαση έχουν τα φωτιστικά σώματα και οι αεραγωγοί. Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα είναι μεγαλύτερα, ενώ βλέπουμε και έναν μικρό αεροδυναμικό διαχύτη να είναι βαμμένος στο χρώμα του αμαξώματος. Οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στα δύο άκρα, έφεραν και μία αλλαγή στις διαστάσεις του MG5. Πλέον το μήκος του είναι κατά 40 χιλιοστά μεγαλύτερο (4.715 χλστ. συνολικά). Οι υπόλοιπες διαστάσεις παραμένουν ως είχαν.

Δύο οθόνες 12,3 ιντσών στην καμπίνα

Η καμπίνα έχει επίσης ανανεωθεί. Ανάμεσα στα κυριότερα χαρακτηριστικά βρίσκουμε το ψηφιακό πιλοτήριο με δύο οθόνες 12,3 ιντσών, λιγότερα κουμπιά στην κεντρική κονσόλα και νέους αεραγωγούς σε σχήμα ρόμβου και φινίρισμα από χρώμιο.

Με μοτέρ βενζίνης έως 181 άλογα

Κάτω από το καπό, διατηρούνται οι ίδιοι τετρακύλινδροι βενζινοκινητήρες 1,5 λίτρων. Το βασικό μοντέλο έχει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 129 ίππων, που συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο πεντατάχυτο κιβώτιο είτε με CVT. Δεύτερη επιλογή είναι ο τούρμπο 1.500άρης με 181 άλογα και 285 Nm ροπής, συνδυαστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
EURONCAR ASFALH FORTIGA