2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Έτσι θα είναι η Alfa Romeo Giulia η οποία θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο μήνα, επισήμως.
Αποκλειστικό: Giulia
19.688 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2015)
Βρισκόμαστε μία ανάσα από την επίσημη εμφάνιση της Alfa Romeo Giulia αλλά δεν χρειάζεται να την περιμένουμε καθώς έχουμε αποκλειστικές εικόνες και νέες πληροφορίες για αυτή.
Λίγες ημέρες πριν από την επίσημη παρουσίασή της, η Giulia αποκαλύπτεται μέσα από τις ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες μας.
Όπως φαίνεται ξεκάθαρα, η νέα Alfa Romeo Giulia θα είναι ένα σεντάν με επιθετική σχεδίαση, η οποία θα έχει όλα τα χαρακτηριστικά μιας σύγχρονης Alfa Romeo τόσο στην κανονική όσο και στην station wagon εκδοχή της.Όπως μαθαίνουμε κάτω από το καπό της η Giulia θα διαθέτει έναν 1,8 λτ. bi-turbo βενζινοκινητήρα που θα αποδίδει 300 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής. στις 3.800 σ.α.λ. Το νέο μοτέρ θα είναι προδιαγραφών Euro 6 και όταν συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της μάρκας θα χαρίζει 0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δλ. και τελική ταχύτητα 245 χλμ./ώρα. Θα είναι το πρώτο, τετρακύλινδρο μοτέρ στον κόσμο με διπλό τούρμπο.Για όσους θέλουν πιο ήρεμες καταστάσεις το ίδιο μοτέρ θα διατίθεται και με ένα turbo και θα αποδίδει 240 ίππους. Στην κορυφή θα βρίσκεται ένας 3,0 λτ. V6 twin-turbo ο οποίος θα αποδίδει παραπάνω από 520 ίππους. Το νέο καμάρι της Alfa θα βασίζεται στην πλατφόρμα Giorgio και θα είναι πισωκίνητο.Εκτός όμως από τα παραπάνω, το φως της δημοσιότητας είδαν και πληροφορίες σχετικά με τα φρένα του αυτοκινήτου τα οποία θα είναι brake by-wire όπως και στη Ferrari F1. Πρόκειται για καινοτομία της Giulia η οποία μάλιστα θα αφορά όλη την γκάμα και όχι κάποιες συγκεκριμένες εκδόσεις της.
Υπομονή λοιπόν, αφού το νέο μοντέλο της ιταλικής μάρκας βρίσκεται προ των πυλών.
Εκτός από σεντάν θα υπάρχει και station wagon έκδοση, η Sportwagon, η οποία θα φέρει στοιχεία από την Giulietta.
...για να έχουμε μία τάξη κύριε Αριστείδη τα του πληθυντικού...όχι επειδή ακολουθώ την πεπατημένη των Γάλλων σε αυτό... Πιο μεγάλη είμαι από εσένα... Ναί από ομορφιά η alfa είναι έτη μπροστά...
Χαίρεται κύριε Αριστείδη, υγεία να έχετε...Τον άλλον κύριο Στάθη τον λένε... ΑΝΤΕ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ, ΓΙΑΤΙ ΝΥΧΤΩΣΕ ΧΩΡΙΣ FERRARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EPITELOUS ENA OMORFO KAI KOMSO AYTOKINITO GIATI VARETHIKAME TIS KOUVADES
@socio Που ξερεις φιλε εσυ πως θα ειναι και που γνωριζεις πως ειναι απο κοντα αφου δεν εχει βγει ακομα στην παραγωγη?
KOYKΛΑΡΑ ΜΟΥ Υ Υ , η Alfa Romeo ηταν - ειναι - θα ειναι ( παντα ) , το αυτοκινητο που το οδηγουσαν και θα το οδηγουν αυτοι που ξερουν ( και απο οδηγηση και απο ιστορια ) . Πολλους χαιρετισμους στον φιλο Giorgos Alfa 75 America , οπως και στη Loukia και στο παιδι με το Maserati Ghibli ( δεν θυμαμαι το ονομα σου ) .
Πολύ λάδι και από τηγανίτα τίποτε.
Εποχη auto motor & sport που καθε μηνα ειχε εξοφυλλο μια μεγαλη αποκάλυψη που 99 στις 100 δεν ειχε καμια σχεση με το τελικο αππτελεσμα. Rederings σαν και αυτο εχουν βγει καμια 10ρια το τελευταίο 3μηνο και ειναι απλα υποθεσης καποιου που εκατσε στον υπολογιστή του μιση ωρα αραπανω.
ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΔΟΥΜΕ.ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 2012,ΜΕΤΑ ΠΗΓΕ ΤΟ 13,ΥΣΤΕΡΑ ΤΟ 14, ΤΩΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ 15 ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ 2016. ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΙΑ ΖΩΗ.ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ, ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ.ΚΙ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΜΟΡΦΗ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΑΛΛΙΩΣ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΜΟΝΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.ΑΥΤΟ ΦΟΒΑΜΑΙ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΝ ΝΕΟΣ ΗΜΟΥΝΑ ΛΑΤΡΗΣ ΤΗΣ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Α33 ΚΑΙ 75. ΑΠΟ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΗΤΑΝΕ ΑΨΟΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ. ΑΠΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΟΜΩΣ .....ΕΙΧΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ.ΑΚΟΜΑ 'ΖΗΛΕΥΩ' ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΠΑΙΝΤΕΡ ΚΑΙ ΤΗΝ 159, ΟΜΩΣ Η ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥ (59) ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΝΑΩ ΩΡΕΣ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΣΤΕΝΟΧΩΡΟΥΜΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ. ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΛΟΙΠΟΝ? ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ 2008 ΕΝΑ LEXUS RX400h , ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ 100.000 ΧΛΜ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΘΕ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ. ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ, ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ, ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑ ΕΝΑ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΠΟ ΜΕ ΑΝΕΣΗ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΥΣΗΣ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ. ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΩΝ ΑΠΛΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΜΕ ΕΝΑ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΕΘ ΕΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΕΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΣΤΙΚΟ ΜΥΘΟ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ (ΒΛ. ΓΚΟΛΦ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΜΙΑΣ ΑΛΦΑ. ΧΩΡΙΣ ΔΕ ΤΑ ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΚΕΤΟΙ ΚΟΥΒΑΔΕΣ ΑΠΟ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. ΕΚΤΙΜΕΙΣΤΕ ΟΙ ΠΙΟ ΝΕΟΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΣΕΤΕ. ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ 20-25 ΠΑΛΙ ΑΛΦΑ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΚΑΙ ΑΣ ΗΞΕΡΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ.ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
Loukia γιατι μιλας στον πληθυντικο , πρεπει να ειμαστε στην ιδια γενια ( εγω 39 ) , επισης υγεια να εχεις , και οντως να παρουμε το πρωταθλημα . Το Αlfa Romeo σου αρεσε
25 Xρονια και εχω ακομα την Α33 με 400.000 χιλ..... προβληματικο μοντελο για αλλους, κ για τους ασχετους που δεν εχουν οδηγησει ποτε αλφα ...απλα γιατι οδηγουν κουβαδες γερμανικους
Η ΑLFA ROMEO ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΝΤΑΝΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΕΚΑΘΕΝ
Η φωτο με το station vagon ειναι προ τριων ετων ,οσο για την κοκκινη φωτο ειναι απο ιταλικο περιοδικο σχετικα με το πως φανταζονται οτι μπορει να ειναι.Αν τελικα τα φωτιστικα σωματα ειναι οπως στην φωτο που κανουν το αμαξι να φαινεται σαν ενα κακεκτυπο του audi τοτε θα πω κριμα η αναμονη.Παντως μου φαίνεται αδιανόητο η νεα εποχη της alfa να ξεκινησει με αυτη την ασχημια και ενω εχουν προηγηθεί τα κοσμηματα 8c,4c,giulietta,mito διοτι ο Μαρκιονε εχει δηλωσει επανελημενως οτι η νεα giulia θα εχει επιρροες απο την Alfa Romeo Gloria concept και θα εχει πολυ πιο επιθετικη σχεδιαση απο τηνMaserati Ghibli.Επισης τους χαιρετισμους μου στον φιλο Αριστείδη
Ποτέ ξανα ιταλικό και ας μου αρεσουν εξωτερικά,με αυτα που τράβηξα απο τις βλάβες απο την 147 ακομα και στην πώληση της,ουτε να τις βλεπω δεν θελω.Τα ιταλικά μεσουρανούσαν την δεκαετια του 80 και του 90 αλλα τα τελευταία 10 χρονια τον έχασαν τον δρόμο εντελώς και εχουν μεινει πισω σχεδόν απο ολους.
Μπράβο Τάκαρε, επίσης να προσθέσω ότι ούτε τα σχόλια που γίνονται είναι σοβαρά. Γράφει ο Αριστείδης στην Λουκία και παίρνει 5 thums up, απαντάει η Λουκία στον Αριστείδη και παίρνει 35 thumps up, ε δεν είπαν και κάτι σοβαρό για την alfa.
παιδιά τόσα χρόνια 5-6 χρόνια λέει λέει λέει η άλφα και δείχνει σκίτσα το διάδοχο της 159 και ΔΕΝ βλέπουμε κανένα αμάξι. έχει πεθάνει η άλφα όπως και η ιταλικη αυτοκινητοβιομηχανία, ΜΗΝ περιμένετε ότι θα δείτε την αυγή της ζωντάνιας.. Και δείχνει σκίτσα για να δείξει ότι είναι "ζωντανή" η μάρκα... αμάξι ΔΕΝ θα δείτε ποτέ.
Ετσι 8α ειναι περιπου με τη μονη διαφορα οτι τα φωτα στο πανω μερος θα εχουν μια κλιση. Η κατω πλευρα τους ομως θα εχει το σχημα που φενεται. Η φωτογραφια παντως το αδικει. Απο κοντα ειναι πανεμορφο.
H FERRARI ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΣΤΗ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1, ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ. ΜΟΝΟ Ο ΦΕΤΕΛ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΗΘΕΙ. Η MERCEDES ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΗΜΕΡΑ. ΑΠΟ ALFA ROMEO ΘΑ ΞΕΧΩΡΙΣΩ ΔΥΟ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΝ GTV ΜΕ ΤΟΥΣ 200 ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ 155 ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΖΑΝΤΕΣ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΜΑΚΡΙΝΟ 1995-1996
H επομενη μαρκα που θα σβησει μετα την lancia ειναι η alfa romeo, το ιταλικο αυτοκινητο πεθαινει.Κριμα γιατι φτιαχνουν ομορφα αυτοκινητα, τοσα χρονια ομως αντι να βελτιωσουν την αξιοπιστια τους τα καναν χειροτερα. R.I.P. ALFA
ΟΜΟΡΦΟ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΟΜΩΣ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΑΠΟ FOCUS RS MK2 ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ JIULIETA ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.