ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δείτε τις αποκλειστικές ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες και πληροφορίες για τη νέα Mercedes GLB.

Πιο τετράγωνη λογική σε σχέση με το εμπρός μέρος έχει το πίσω. Τα φώτα είναι μοντέρνα και διατηρούν την ορθογώνια μορφή των μπροστά σωμάτων.

Το εσωτερικό της GLB θα δανείζεται κάποια στοιχεία από το υπάρχον της E-Class (φωτό), ωστόσο σχεδιαστικά θα έχει διαφορετική λογική.

Στην γκάμα της GLB θα υπάρχει και EQ, δηλαδή ηλεκτρική έκδοση. Η αυτονομία του μοντέλου υπολογίζεται στα 400 χιλιόμετρα, ενώ η συνολική ισχύς θα είναι στα 150 kW στην κορυφαία έκδοση.

Αποκλειστικό: Νέα Mercedes GLB

31.177 Επισκέψεις στο άρθρο (9/8/2018)

Το τέλειο εγχείρημα: Παίρνουμε τα γονίδια του απόλυτου SUV του οίκου, της G-Class, και τα εγχύουμε σε ένα νέο crossover που ανήκει στη δημοφιλέστερη εμπορικά κατηγορία. Τα μικρομεσαία SUV. Έτσι γεννιέται η νέα Mercedes GLB.

What is new
- Παρουσίαση το 2019
- Στο πάτωμα της επόμενης GLA
- Θα έχει και ηλεκτρική έκδοση

Το G-Wagen, κατά κόσμο Mercedes G-Class, είναι το σύμβολο του απόλυτου off-road και ταυτόχρονα πολυτελούς οχήματος. Ένα αυτοκίνητο που πολλοί το ποθούν, όμως που λίγοι το αποκτούν. Και αυτό όχι μόνο επειδή η τιμή εκκίνησής του για την ελληνική αγορά είναι τα 148.180 ευρώ… Οι άνθρωποι της Mercedes, λοιπόν, ετοιμάζουν την κίνηση ματ. Πιο συγκεκριμένα: Τι πουλάει αυτή την στιγμή; Μα βέβαια τα μικρομεσαία SUV, βλέπε GLA. Τι ποθεί ο κόσμος; Ένα όχημα σαν την G-Class. Πως μπορούν αυτά τα δύο να συνδυαστούν; Φτιάχνοντας τη GLB-Class! Παρακάτω αποκαλύπτουμε αποκλειστικά ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες όπως και πληροφορίες των κατασκόπων μας.

Τετράγωνη εμφάνιση
Δεν θέλει και πολλή φαντασία για να καταλάβεις πως η GLB αντλεί σχεδιαστικά στοιχεία από την μεγαλύτερη G-Class. Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες το μοντέλο θα διαθέτει τετράγωνες επιφάνειες, αλλά με πιο σμιλεμένες, μοντέρνες ακμές, ορθογώνια μάσκα που θυμίζει το G-Wagen, τετράγωνα παράθυρα, επίπεδη οροφή και φουσκωμένους θόλους τροχών, ενώ τα φλας θα είναι τοποθετημένα στις άκρες του καπό και όχι κάπου πάνω στη μάσκα ή μέσα στα φώτα. Ακριβώς δηλαδή όπως στην G-Class. Όσον αφορά το πίσω μέρος, πάλι θα δείτε κοφτές γραμμές και ένα επίπεδο πίσω τζάμι όπως στην G. Θα λέγαμε μάλιστα πως θυμίζει λίγο GLK.

Εσωτερικό με δόσεις από την E-Class
Αφήνοντας την εξωτερική εμφάνιση και περνώντας στο εσωτερικό της μελλοντικής GLB οι πληροφορίες λένε πως η καμπίνα του μοντέλου θα θυμίζει σε κάποια σημεία αυτήν της υπάρχουσας E-Class. Για παράδειγμα, στο τιμόνι θα υπάρχουν χειριστήρια αφής, στο ταμπλό θα κυριαρχούν μεγάλες οθόνες, ενώ στην κεντρική κονσόλα το χειριστήριο του συστήματος COMΜAND θα έρθει αυτούσιο. Τέλος, στο κομμάτι των χώρων, το μοντέλο θα διατίθεται και με επταθέσια διάταξη καθισμάτων, γεγονός που φανερώνει πως θα έχει μεγάλο χώρο αποσκευών. Ακριβές νούμερο ακόμη δεν γνωρίζουμε.

Στο πάτωμα της νέας GLA
Οι πληροφορίες που στέλνουν οι κατάσκοποί μας από το εξωτερικό λένε πως το μοντέλο με την κωδική προς το παρόν ονομασία Χ 247 θα βασίζεται στο πάτωμα της επόμενης GLA. Το μήκος του θα είναι στα 4,55 μέτρα, η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται από τους μπροστινούς τροχούς, προαιρετικά θα είναι τετρακίνητο και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ όσον αφορά στις εκτός δρόμου ικανότητές του, αυτές θα καλύπτουν τις απαιτήσεις του κοινού στο οποίο απευθύνεται. Δηλαδή η απόσταση από τα έδαφος και οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής θα είναι ελαφρώς καλύτερες από την GLA, όμως μην περιμένετε τίποτα «περίεργα» κλειδώματα. Οι μηχανικοί κατά την εξέλιξη του μοντέλου έχουν προσπαθήσει να κερδίσουν πολύ σε βάρος, ακαμψία και ευελιξία, ενώ ως επιβάλλει το πνεύμα της εποχής, το μοντέλο θα διαθέτει μερικά στοιχεία αυτόνομης οδήγησης.

Πλούσια γκάμα και plug-in έκδοση
Κάτω από το καπό της GLB θα υπάρξουν αλλαγές σε σχέση με την τωρινή GLA, οι οποίες προφανώς θα ισχύσουν και για την επόμενη γενιά αυτής. Πιο αναλυτικά, η γκάμα των κινητήρων βενζίνης θα ξεκινάει από τα 1.600 κυβικά και θα συνεχίζει στα 2,0 λίτρα, με αντίστοιχες με τις τωρινές ιπποδυνάμεις (190 έως 252 PS θα είναι οι πιο ενδιαφέρουσες εκδόσεις). Οι σημαντικότερες «αλλαγές» θα γίνουν στους diesel κινητήρες. Συγκεκριμένα, ο 1,5 λίτρων της συνεργασίας με την Renault δεν θα προσφέρεται καθόλου και η γκάμα θα ξεκινάει με έναν μεγαλύτερου κυβισμού diesel, ο οποίος θα πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro6d. Η μέγιστη ιπποδύναμη αυτού θα είναι τα 224 άλογα. Περνώντας, τέλος στις πιο γρήγορες εκδόσεις, σημειώστε πως θα υπάρχει έκδοση GLB 43 AMG με 300 άλογα, ενώ το αν θα υπάρξει η έκδοση GLB 63 AMG είναι ακόμη ανοικτό.

Από την άλλη σίγουρο είναι το γεγονός ότι στην γκάμα θα υπάρχει μία plug-in και μία ηλεκτρική έκδοση (Η 243 είναι η κωδική ονομασία της). Κάτω από καπό αυτής θα βρίσκεται ένας 2λιτρος βενζινοκινητήρας ο οποίος θα συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 50 kW. H ηλεκτρική έκδοση θα έχει έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα 70 kW στον πίσω άξονα. Τέλος, όσον αφορά στην αυτονομία, υπολογίστε περίπου στα 400 χιλιόμετρα.

Η άποψή μας
Η νέα GLB έχει πολλά από τα συστατικά της επιτυχίας. Αρχικά τοποθετείται στη δημοφιλέστερη εμπορικά κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, αφετέρου έχει εμφάνιση που παραπέμπει στην G-Class, διανθισμένη όμως με μοντέρνα στοιχεία και φυσικά προηγμένες τεχνολογίες. Σίγουρα η τιμή της θα είναι υψηλότερη της GLA, θα αποτελεί όμως μια διαφορετική πρόταση.

Hyundai
XEIROTERA BIG VANS