H νέα SL θα διαθέτει εκ νέου από το 2021-22 μαλακή οροφή. Το soft-top θα είναι λογικά κορυφαίας ποιότητας ενώ θα διατίθεται σε διάφορα χρώματα.
Αποκλειστικό: Νέα Mercedes SL
13.853 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2020)
H επιστροφή της βασίλισσας! Mπορεί η S-Class να είναι η απόλυτη Mercedes-Benz, όμως συχνά και η SL αναλαμβάνει ρόλο ναυαρχίδας. Εμείς γνωρίζουμε ήδη τα μυστικά της νέας γενιάς η οποία θα λανσαριστεί το 2021.
Για πολλούς αυτή είναι η αληθινή ναυαρχίδα της Mercedes-Benz, ακόμα και πάνω από την, Aυτής Μεγαλειότητα, την S-Class. O λόγος γίνεται φυσικά για την SL, το απόλυτο κάμπριο όχημα της Mercedes, το οποίο έχει μια ιστορία από το 1954 με τη θρυλική ανοικτή έκδοση της Gullwing τότε. Μεσολάβησαν άλλες έξι γενιές και η τρέχουσα, η W231, κυκλοφορεί από το 2012. Δεν είναι υπερβολικά πολλά τα χρόνια για ένα μοντέλο όπως η SL. Η αμέσως προηγούμενη βλέπετε ξεκίνησε το 2001 και με κάποια λίφτινγκ έφτασε έως το 2011.
Δε γερνάνε εύκολα λοιπόν τα μεγάλα αυτά ρόουντστερ με την αίγλη και την αρχοντιά που έχουν, όμως φαίνεται ότι χρειάζεται κάποια αλλαγή. Σε ό,τι αφορά δε το εμπορικό ενδιαφέρον να πούμε ότι, στη Γερμανία το ενδιαφέρον ακόμα και για τα τόσο ακριβά κάμπριο οχήματα παραμένει σε επίπεδα αξιόλογα.
Ήδη από το 2018 λοιπόν, η Mercedes χρησιμοποίησε αμαξώματα της S-Class Cabrio για να δοκιμάσει τη νέα SL ενώ, το 2019, γύρω από την πίστα του Νίρμπουργκρινγκ πολλοί είδαν ένα αμάξωμα E-Class με παράταιρα κοντό μεταξόνιο όμως και μια πολύ μικρή πίσω πόρτα. Από κάτω κρυβόταν λοιπόν η νέα SL, η οποία προγραμματίζεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2021.
Εξέλιξη μαζί με την AMG
Οι πήγες μας αναφέρουν ότι, στόχος της Mercedes είναι να εξελίξει τη νέα SL μαζί με την AMG. Oι ίδιοι οι συνεργάτες-κατάσκοποι μάλιστα έχουν δηλώσει ότι στο όχημα της δοκιμής υπήρχε ξεκάθαρα ένας V8 κινητήρας. Σε τεχνικό επίπεδο, η συνεργασία με την AMG, συνεπάγεται πολλά νέα στοιχεία για λογαριασμό της SL. To πλαίσιο θα φέρει μεγάλες δόσεις αλουμινίου ενώ για να διαφοροποιηθεί από τις δίθυρες AMG GT θα είναι λίγο πιο μεγάλο και θα έχει χαρακτήρα 2+2 θέσεων. Επόμενη μεγάλη στροφή για την SL είναι φυσικά η υιοθέτηση μαλακής οροφής. Αυτό θα συμβάλει στη δημιουργία μιας πιο παραδοσιακής εικόνας για το μεγάλο κάμπριο μοντέλο αλλά θα βοηθήσει και στη μείωση του βάρους. Το όνομα SL εξάλλου προέρχεται από τις λέξεις «Super Leicht» ή «Σούπερ Ελαφριά» και οι πιο πρόσφατες γενιές δεν το τιμούσαν ιδιαίτερα.
Από πλευράς μηχανικών μερών, θα υπάρχει πολύ δυνατός τετρακύλινδρος κινητήρας, σίγουρα ένας εξακύλινδρος αλλά και ένας V8. Σε όλες τις περιπτώσεις πρέπει να συνυπολογίζουμε και ηλεκτρική βοήθεια με τη μορφή της EQ Boost ήπιας υβριδικής τεχνολογίας. Ταυτόχρονα όλες οι υπόλοιπες επιλογές είναι στο τραπέζι: τόσο οι Plug-in υβριδικές λύσεις όσο και οι αμιγώς ηλεκτρικές. Πολλά θα κριθούν στον τρόπο που θα επιλεχθεί ώστε να μην έρχεται και πέφτει πάνω σε μοντέλα της AMG. Σχεδιαστικά πάντως, φαίνεται ότι, η γειτνίαση με την AMG δεν θα αφήσει ανεπηρέαστη την SL. Tόσο στο εμπρός, όσο κυρίως στο πίσω μέρος, η συγγένεια είναι προφανής.
Η άποψή μας
Το κοινό που αναζητά αυθεντικές premium προτάσεις σαν την SL και είναι πρόθυμο να πληρώσει για κάτι τέτοιο, δεν πρόκειται να εκλείψει ποτέ. H Μercedes φαίνεται ότι έχει βρει τον τρόπο να μην «κανιβαλίζει» η νέα ανοικτή πρόταση, με τις υπόλοιπες που υπάρχει στο χαρτοφυλάκιο της φίρμας.