Με το νέο Megane, η Renault θα στρέψει και πάλι τα βλέμματα πάνω της στη μικρομεσαία κατηγορία. Ακρως αεροδυναμικό και με οικονομικούς κινητήρες στοχεύει πιο ψηλά από ποτέ.
Αποκλειστικό: Megane
12.206 Επισκέψεις στο άρθρο (20/5/2015)
Το Megane δυσκολεύεται πλέον να κρύψει τα χρονάκια του και η Renault θα μας «συστήσει» τη νέα ριζικά διαφοροποιημένη εκδοχή του. Δείτε πότε θα είναι έτοιμη.
Με μια ματιά• 4η γενιά Megane• Ακρως δυναμικό design• Νέο πάτωμα CMF-1• Κινητήρες βενζίνης και diesel από 1,2 λτ.• Στην παραγωγή το 2016Μετά από 2 ανανεώσεις από το 2008 όταν και παρουσιάστηκε η τρίτη γενιά, η Renault ετοιμάζει την 4η γενιά του Megane το οποίο αλλάζει ριζικά. Ενδεικτικά το γαλλικό μικρομεσαίο έρχεται με νέο πάτωμα, άκρως φουτουριστική και αεροδυναμική σχεδίαση και οικονομικούς-αποδοτικούς κινητήρεςΔυναμική και φουτουριστική εμφάνισηΗ εξωτερική σχεδίαση του πρωτότυπου EOLAB που παρουσιάστηκε στην Έκθεση του Παρισιού πέρσι, έχει επηρεάσει την εξωτερική σχεδίαση του νέου Renault Megane, αφού έχουμε να κάνουμε με ένα μικρομεσαίο με πολλές ρευστές και αεροδυναμικές γραμμές, το οποίο δείχνει σαν να βγήκε από το μέλλον!Μπροστά, ξεχωρίζουν τα επιθετικά φωτιστικά που πλαισιώνουν τη μικρών διαστάσεων μάσκα του μοντέλου, ενώ ο προφυλακτήρας με το μαύρο κάτω τμήμα, ενσωματώνει διακριτικά LED φώτα ομίχλης. Στο πλάι του αμαξώματος από την άλλη, διακρίνουμε τα μικρά σε μέγεθος πλαϊνά παράθυρα που τονίζουν το δυναμισμό του αυτοκινήτου, ενώ στην πίσω κολώνα το τζάμι «κόβει» οριζόντια την κολόνα της οροφής. Παρότι δεν έχουμε φωτογραφία για το πίσω τμήμα, αναμένεται εκεί να δούμε μια αντίστοιχα πολύ μοντέρνα προσέγγιση, με το γυαλί του πίσω παρμπρίζ να αγκαλιάζει μέχρι σχεδόν το πλάι το αυτοκίνητο.Στο πάτωμα του QashqaiΤο επόμενο Megane θα είναι ένα από τα μοντέλα της Renault που θα βασιστούν πάνω στο πάτωμα CMF-1 της συμμαχίας Renault-Nissan. Το πάτωμα αυτό είναι τόσο σημαντικό για τον Όμιλο, όσο η πλατφόρμα MQB του ομίλου VW, αφού πάνω της θα βασιστούν όλα τα νέα μοντέλα της Renault από το Megane και πάνω (νέο Espace, νέα Laguna), ενώ ήδη σε αυτή στηρίζονται οι νέες γενιές των Nissan Qashqai και X-Trail. Η πλατφόρμα αυτή συνδυάζεται με κίνηση εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς, ενώ λαμβάνει κινητήρες τοποθετημένους εγκάρσια. Χαρακτηριστικό της, αποτελεί το γεγονός ότι μπορεί να μειώσει το κόστος κατασκευής κάθε μοντέλου περίπου κατά 30%, ενώ φυσικά έχει οφέλη στη μείωση του βάρους του με παράλληλα βελτίωση της ακαμψίας του κάθε μοντέλου στο οποίο χρησιμοποιείται.Οικονομικοί κινητήρες βενζίνης και πετρελαίουΕίναι δεδομένο ότι το επόμενο Megane θα βαδίσει και πάλι το δρόμο του «downsizing» σε ό,τι αφορά στους κινητήρες του, κερδίζοντας σε οικονομία κίνησης. Αναμένεται λοιπόν να δούμε και πάλι τον 1.200άρη turbo άμεσου ψεκασμού των 115 ίππων, ενώ θα υπάρξει και η ισχυρότερη έκδοσή του με 130 ίππους.
Στο πεδίο των diesel, οι γνωστοί, άκρως αποδοτικοί και παράλληλα οικονομικοί κινητήρες στα 1,5 και 1,6 λίτρα θα έλθουν και πάλι στη γκάμα, με 110 και 130 ίππους. Σημαντικές θα είναι οι αλλαγές ωστόσο στην κορυφαία έκδοση Megane RS, η οποία βρίσκεται ήδη σε φάση εξέλιξης από το αγωνιστικό τμήμα της Renault. Σύμφωνα λοιπόν με τις τελευταίες πληροφορίες, εδώ θα δούμε έναν μικρότερης χωρητικότητας κινητήρα από τον σημερινό 2λιτρο (πιθανόν στα 1,8 λτ.), με turbo και πολλά άλογα (πάνω από 250 ίππους), ο οποίος, όπως στο Clio RS, θα συνδυαστεί αποκλειστικά με διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο.
Για το μπροστά μέρος του μοντέλου υπάρχουν δύο εκδοχές. Μία πιο συμβατική, και μία πιο φουτουριστική όπου η λωρίδα LED των φώτων διατρέχει κάθετα των προφυλακτήρα. Ποια προτιμάτε;
Ωραίο αυτοκίνητο. Στην πίσω κολόνα έχει την τσαχπινιά που υπάρχει στα μοντέλα Nissan Nissan IDx, Nissan Lannia, Νew Nissan Maxima. H Renault φτιάχνει καινούργια μοντέλα και δεν πάσχει από το σύνδρομο του μινιμαλισμού.
Ωραίο αυτοκίνητο. Στην πίσω κολόνα έχει την τσαχπινιά που υπάρχει στα μοντέλα Nissan Nissan IDx, Nissan Lannia, Νew Nissan Maxima. H Renault φτιάχνει καινούργια μοντέλα και δεν πάσχει από το σύνδρομο του μινιμαλισμού.
renault uber alles!