Από την ώρα που θα εκκινήσεις τον κινητήρα, αυτή η Mustang σου υπενθυμίζει πως είναι διαφορετική. Είναι ο ενισχυμένος ήχος της αρχικά που σε ανατριχιάζει και δημιουργεί μια ακόμα πιο brutal ατμόσφαιρα και η αίσθηση του ιδιαίτερου που βγάζει. Μετά πατάς συμπλέκτη και πιάνεις την λευκή μπίλια για να επιλέξεις την πρώτη σχέση στο αποκλειστικά διαθέσιμο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με το τέλειο κούμπωμα. Η πληθωρική Mustang Bullitt ξεκινά και στα πρώτα κι όλας μέτρα αντιλαμβάνεσαι πως η προσαρμοζόμενη μαγνητοροική ανάρτηση MagneRide (προαιρετικός εξοπλισμός) κάνει δουλειά απέναντι στο βάρος και τον όγκο της. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι ανεπαίσθητες και η αίσθηση του σφιχτού αυτοκινήτου έντονη μέχρι να συναντήσεις τις πρώτες ανωμαλίες όμως αφού η ανάρτηση αυτή της απορροφά με μαγικό τρόπο και ισιώνει τον δρόμο προσφέροντας παράλληλα και ζηλευτά επίπεδα ποιότητας κύλισης αφού και σε αυτή την έκδοση παραμένει εστιασμένη στον GT χαρακτήρα. Στις στροφές, οι κλίσεις πάλι είναι ανεπαίσθητες και δεν προκαλούν μεταφορά βάρους, με τον οδηγό να έχει ένα σχετικά αργό τιμόνι αλλά και μεγάλα αποθέματα ισχύος κάτω από το δεξί του πόδι για να επιλέξει τις γωνίες που θα πάρει. Η Mustang δεν θα του χαλάσει χατίρι σε καμία περίπτωση με το μπλοκέ πίσω διαφορικό και τα συστήματα παραμετροποίησης (Normal, Sport, Track, Wet/Snow, Drag Strip και My Mode) να διαμορφώνουν ανάλογα με τα γούστα του οδηγού την συμπεριφορά της, καθιστώντας την εξαιρετικά ευέλικτη και ζωντανή παρά τον όγκο της, αλλά παράλληλα και άνετη. Και όταν η καταδίωξη τελειώσει, κάθεσαι αναπαυτικά και απολαμβάνεις τον εξαιρετικό ήχο που προσφέρει το Bang & Olufsen ηχοσύστημα των 12 ηχείων και της συνολικής απόδοσης των 1000 watt, και αυτό χαρακτηριστικό αυτής της ιδιαίτερης Mustang.