Ασπρόμαυρο και δισδιάστατο το νέο λογότυπο της Audi
Η Audi, για ακόμη μια φορά, επέλεξε να ανανεώσει την σχεδίαση του λογοτύπου της, κάνοντάς το ασπρόμαυρο και δισδιάστατο.
Το νέο logo έκανε ντεμπούτο στο Q8 e-tron
Τα 4 δαχτυλίδια της Audi έχουν τις ρίζες τους στην εποχή της Auto Union αλλά από τότε, η σχεδίασή τους έχει ανανεωθεί δεκάδες φορές. Η τελευταία έκδοση του λογότυπου της Audi έκανε ντεμπούτο στο Q8 e-tron, το οποίο ανανεώθηκε και μετονομάστηκε πρόσφατα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Λευκοί κύκλοι σε μαύρο φόντο το νέο λογότυπο
Σχεδιασμένο για να δίνει στα οχήματα μια «πιο μοντέρνα εικόνα», το νέο λογότυπο έχει μαύρο φόντο που έρχεται σε αντίθεση με λευκούς δακτυλίους για «ακόμα μεγαλύτερη λάμψη». Η δίχρωμη εμφάνιση υπόσχεται επίσης να κάνει το λογότυπο ιδιαίτερα ορατό, ακόμη και από απόσταση.
Ενώ θα υπάρχουν παραλλαγές του λογότυπου, συμπεριλαμβανομένου ενός πιο διακριτικού μαύρου και γκρι σχεδίου, όλες οι εκδόσεις θα έχουν δισδιάστατη εμφάνιση. Όπως εξήγησε ο Frederik Kalisch, «οι δισδιάστατοι δακτύλιοι προήλθαν από την Audi το 2016 ως συνέπεια της ψηφιοποίησης, ουσιαστικά για να απεικονίσουν τα δαχτυλίδια με τρόπο που ταιριάζει στην σύγχρονη εποχή».
«Τα 4 δαχτυλίδια θα φαίνονται παντού στο μέλλον»
Ο André Georgi, σχεδιαστής του εμβλήματος, δήλωσε: «Θέλουμε τα τέσσερα δαχτυλίδια να φαίνονται παντού στο μέλλον: Είτε σε ένα περιοδικό, στο smartphone σας ή σε μια διαφημιστική πινακίδα – αλλά και μέσα στο αυτοκίνητο. Ο ίδιος πρόσθεσε: «η νέα δισδιάστατη εμφάνιση δίνει στα δαχτυλίδια μας μια σημαντικά πιο μοντέρνα και ακόμη πιο γραφική αναμόρφωση, αν και η γεωμετρία τους είναι σχεδόν ίδια με προηγουμένως». Είναι ενδιαφέρον επίσης ότι το νέο λογότυπο είναι απαλλαγμένο από χρώμιο, αν και το υλικό αυτό ήταν κάποτε χαρακτηριστικό γνώρισμα της Audi.«
Συνέχεια του άρθρου >>>