Η αποκάλυψη της Aston Martin DB11 στην έκθεση της Γενεύης, σηματοδότησε την αλλαγή πλεύσης της βρετανικής εταιρείας προς το μέγιστο δυνατό όφελος. Σύμφωνα με πληροφορίες που προέκυψαν από συνέντευξη του CEO της Aston Martin, Andy Palmer, οι Βρετανοί σχεδιάζουν την επέκταση του ονόματος τους στην αγορά των πολυτελών SUV, των σεντάν, των σπορ αυτοκινήτων και φυσικά των grand tourer.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του, η εταιρεία στοχεύει να γίνει ανταγωνιστική σε μεγάλο κομμάτι της αγοράς, απέναντι σε εξίσου μεγάλες εταιρείες όπως η Ferrari, η Porsche και η Rolls Royce. Μέχρι τώρα ο τρόπος που η Aston Martin λειτουργούσε, ήταν ο σχεδιασμός και η παραγωγή ενός μοντέλου την φορά, χωρίς να διαθέτει χρήματα για facelift ή επανασχεδιασμούς. Με αυτό τον τρόπο ήρθαν οικονομικές δυσκολίες για τους βρετανούς, τις οποίες θέλουν πλέον να αναστρέψουν και να επιστρέψουν στην κερδοφόρα πορεία του παρελθόντος.
Έτσι το πλάνο, πλέον, περιλαμβάνει το λανσάρισμα επτά αυτοκινήτων σε επτά χρόνια. Πιο αναλυτικά τα μοντέλα για τα οποία έχει κάνει σχέδια η εταιρεία είναι τα DBX, Lagonda, τα νέα μοντέλα Vanquish και Vantage, τα οποία έχουν επαρκή χρηματοδότηση για να ολοκληρωθούν. Τα υπόλοιπα τρία μοντέλα δεν αναφέρονται, μιας και πρέπει να συλλέξουν τα κέρδη από την DB11 πρώτα, για να υπάρχουν ελπίδες πραγματοποίησης του σχεδίου.
Αν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, ίσως η Aston Martin επιστρέψει στην θέση της ανάμεσα στις εξέχουσες φίρμες πολυτελών αυτοκινήτων, αντί για την κορυφαία κατασκευάστρια εταιρεία grand tourer που είναι τώρα.
Η πίσω όψη ενός από τα grand tourers της Aston Martin.