Οπως προαναφέραμε, το Isuzu D-Max Hi-Lander είναι σημαντικά διαφοροποιημένο από τις υπόλοιπες εκδόσεις του ιαπωνικού Pick-Up σε έναν βασικό τομέα.
Η ενεργητική του ασφάλεια τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου είναι σημαντικά αναβαθμισμένη χάρη σε συγκεκριμένες επεμβάσεις που έχει επιμεληθεί η ελληνική αντιπροσωπεία. Εκτός φυσικά από τα ελαστικά Cooper Discoverer SST Pro, ειδικά επιλεγμένες λύσεις στην ανάρτηση, έχουν μεταξύ άλλων επιφέρει την αύξηση της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος στα 255 χλστ.
Οι πολλαπλές τροποποιήσεις του πακέτου «OLD MAN EMU» της εταιρείας ARB περιλαμβάνουν ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και τηλεσκοπικά αμορτισέρ και ελατήρια για τον εμπρόσθιο άξονα και άκαμπτο άξονα με ελλειπτικά φύλλα σούστας (αυξημένου μήκους) και αμορτισέρ αερίου για τον πίσω.
Παράλληλα, στο σύστημα πέδησης βρίσκουμε αεριζόμενα δισκόφρενα 300 mm εμπρός και ταμπούρα 295 mm πίσω που συνδυάζονται με προηγμένες ηλεκτρονικές λύσεις όπως το ABS με EBD, το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESC αλλά και το Traction Control που συνεπικουρείται από τα άκρως χρήσιμα «Hill Start Assist» και «Hill Descent Control». Φυσικά, το αποδοτικό και εύκολο στη χρήση σύστημα τετρακίνησης της Isuzu είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο. Με βάση όλα τα παραπάνω, το Isuzu D-Max Hi-Lander είναι σε θέση να κινηθεί ακόμη και στις πιο έντονες εδαφικές ανωμαλίες, μεταφέροντας φορτία βάρους άνω του 1,0t. (έως 1.085 kg) ή να έλξει φορτία βάρους ως και 3,5t.
Επιπρόσθετα, η αυξημένη κατά 20 mm απόσταση του από το έδαφος σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του D-Max σε συνδυασμό με τα «χωμάτινα» ελαστικά, δεν επηρεάζει την οδική του συμπεριφορά στην άσφαλτο όπου οι κλίσεις στις στροφές είναι μάλιστα μειωμένες.
Φυσικά, από την στιγμή που θα εξέλθει αυτής, τότε το Isuzu D-Max Hi-Lander θα ενθουσιάσει με τις… αναρριχητικές του ικανότητες και δεν θα πάψει να προκαλεί τον οδηγό του να αναζητήσει ακόμη περισσότερες συγκινήσεις.
Συμφωνώ από τα καλύτερα της αγοράς, αλλά χωρίς παρεξήγηση μη μας δουλεύετε κύριοι του autotriti, με 43 χιλιάρικα (χωρίς αυτόματο κιβώτιο), που το βλέπετε το προσιτό, ε??? Hello κύριοι, στην Ελλάδα ζούμε όχι στην Ελβετία.....
Συμφωνώ από τα καλύτερα της αγοράς, αλλά χωρίς παρεξήγηση μη μας δουλεύετε κύριοι του autotriti, με 43 χιλιάρικα (χωρίς αυτόματο κιβώτιο), που το βλέπετε το προσιτό, ε??? Hello κύριοι, στην Ελλάδα ζούμε όχι στην Ελβετία.....