O 1,2 PureTech με τα 100 άλογα στο Peugeot 208 γεμίζει αρκετά καλά το μεσαίο φάσμα περιστροφής του, ανεβάζει ικανοποιητικά από χαμηλά ενώ έχει και αρκετά θετικό τράβηγμα.
Αφού επιλέξαμε εκδόσεις κινητήρων με παρόμοια ιπποδύναμη (και παρόμοιο κόστος), διαπιστώνουμε ότι το Peugeot 208 φαντάζει να ξεκινά από μία καλύτερη αφετηρία στην δεύτερη επιλογή των 100 ίππων. Πιο συγκεκριμένα, ο 1,2 PureTech με την συγκεκριμένη απόδοση (κυκλοφορεί και στα 75 άλογα) γεμίζει αρκετά καλά το μεσαίο φάσμα περιστροφής του, ανεβάζει ικανοποιητικά από χαμηλά ενώ έχει και αρκετά θετικό τράβηγμα. Θα θέλαμε καλύτερη αίσθηση στον επιλογέα, ωστόσο μόνο και μόνο η παρουσία 6ης σχέσης και η σφιχτή κλιμάκωση του κιβωτίου δίνει σημαντική ζωντάνια στο σύνολο. Μία ζωντάνια η οποία σε εργοστασιακό επίπεδο εξασφαλίζει καλύτερη επιτάχυνση από στάση κατά 1,2 δλ. (9,9 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα).
Το τρικύλινδρο μοτέρ ισχύος 95 ίππων στο A1 Sportback έχει αρκετή ροπή από χαμηλά και ελαστικότητα, έχει καλές μεσαίες επιταχύνσεις, ενώ είναι και πολιτισμένο σε λειτουργία.
Περνώντας στο μηχανικό σύνολο του Audi A1 Sportback, το γερμανικό supermini λανσάρεται με βασική επιλογή τον 1.000άρη κινητήρα των 95 ίππων που έχουμε δει σε άλλες εφαρμογές του ομίλου (έκδοση 25 TFSI). Το συγκεκριμένο τρικύλινδρο μοτέρ έχει ροπή από τις 2.000 σ.α.λ. και έπειτα, καλές μεσαίες επιταχύνσεις, ενώ είναι και πολιτισμένο σε λειτουργία. Παρόλα αυτά, το κιβώτιο το 5 σχέσεων είναι ένα χάντικαπ που δεν περνά απαρατήρητο (6άρι μηχανικό και αυτόματο S-Tronic 7 ταχυτήτων στις άλλες εκδόσεις), την ώρα που και η εργοστασιακή μέση κατανάλωση του A1 Sportback είναι κατά τι μεγαλύτερη σε σχέση με εκείνη του Peugeot 208 (5,5 έναντι 5,1 λτ./100 χλμ.).