Το ήπια υβριδικό Audi Α3, η επαφορτιζόμενη υβριδική Mercedes A-Class και το αμιγώς ηλεκτρικό VW ID.3, κυριολεκτικά και μεταφορικά ακολουθoύν τη σχετική… τάση της εποχής από διαφορετικό μετερίζι το καθένα. Τι καταφέρνουν στην πράξη και ποιο είναι καλύτερη επιλογή σήμερα;
Οι Audi, Mercedes & VW θα βρίσκονται στην πρώτη digital Ελληνική Έκθεση Αυτοκινήτου που θα ανοίξει τις διαδικτυακές της πύλες στις 24 Νοεμβρίου. Μείνε συντονισμένος & επισκέψου την, χωρίς εισιτήριο!
Είτε το θέλουμε, είτε όχι οι εξελίξεις δημιουργούν νέους πρωταγωνιστές, οι οποίοι σιγά-σιγά θα πάρουν τη σκυτάλη από τους υπάρχοντες. Ο εξηλεκτρισμός της αυτοκίνησης είναι γεγονός και όπως δείχνουν τα πράγματα δεν απέχουμε πάρα πολύ από την εποχή που οι θερμικοί κινητήρες θα αποτελούν μια (βάλτε ότι επίθετο θέλετε) ανάμνηση. Οι αλλαγές όμως δεν γίνονται από τη μια μέρα στην άλλη. Απαιτείται προσαρμογή και τα τρία μοντέλα της συγκριτικής αυτής παρουσίασης δείχνουν ακριβώς αυτό υπηρετώντας το καθένα το δικό του σκοπό. Το premium μικρομεσαίο Audi A3 στη νέα του γενιά ήρθε επιτέλους με κάπως δυναμική σχεδίαση, κυρίως όμως συνδυάζει τον 1,5 λτ. κινητήρα των 150 ίππων με ήπια υβριδικό σύστημα όταν συνδυάζεται με S-Tronic κιβώτιο. Ετσι ο μικρός ηλεκτροκινητήρας απλά επικουρεί το έργο του βενζινοκινητήρα, όντας τελικά αρκετά πιο προσιτό στην αγορά συγκριτικά με τα άλλα δύο. Η Mercedes A 250 e, που οπτικά διατηρεί ουσιαστικά απαράλλακτη την εκλεπτυσμένη αισθητική της νέας γενιάς A-Class, χρησιμοποιεί plug-in υβριδική τεχνολογία. Aυτό μεταφράζεται στη χρήση μικρής σχετικά μπαταρίας που φορτίζει είτε από πρίζα είτε από τον κινητήρα και ανάκτηση ενεργείας για δυνατότητα ηλεκτροκίνησης στην καθημερινότητα χωρίς όμως άγχος αυτονομίας μιας και υπάρχει και κανονικός κινητήρας, που λειτουργεί είτε συνδυαστικά, είτε αυτόνομα. Τέλος το αμιγώς ηλεκτρικό ID.3 έχει τον πιο φουτουριστικό σχεδιασμό δείχνει αμέσως το… ποιόν του. Μπαίνοντας και αυτό στη μικρομεσαία κατηγορία αμαξώματος, όπως τα άλλα δυο μοντέλα της παρουσίασης, ήρθε ως το πρώτο ηλεκτρικό της VW υπό το brand «ΙD» με μεγάλη αυτονομία, αλλά και με τους περιορισμούς που θέτει σήμερα η ηλεκτροκίνηση στη χώρα μας.
Περιεργο συγκριτικό. Ωραία πραγματα λέει ομως..
ΑΛΛΑ δινεις 25-40Κ και για να αγορασεις ταμπουρα;;;;;;;
Ένα townmate που έιχα το 1986 είχε ταμποουρα! Μας κοροιδευει η VW?αυτό σημαινει πως εκανε περικοπες για το κοστος..ημαρτον
Περιεργο συγκριτικό. Ωραία πραγματα λέει ομως.. ΑΛΛΑ δινεις 25-40Κ και για να αγορασεις ταμπουρα;;;;;;; Ένα townmate που έιχα το 1986 είχε ταμποουρα! Μας κοροιδευει η VW?αυτό σημαινει πως εκανε περικοπες για το κοστος..ημαρτον