Top ποιότητα υλικών, premium υλοποίηση και πολυεπίπεδο design χαρακτηρίζουν το ταμπλό του νέου Audi A3 Sportback. Στάνταρ είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών. Οι εναλλαγές των σχέσεων γίνονται πλέον μόνο από τα paddles στο τιμόνι.
Εσωτερικά: Premium ύφος σε A3 και A 250 e, φουτουριστικό design και ευρυχωρία στο ID.3
71.788 Επισκέψεις στο άρθρο (18/11/2020)
Επιτέλους το Audi A3 απέκτησε χαρακτήρα στο σχεδιασμό της καμπίνας, τη στιγμή που η ποιότητα των υλικών, η λειτουργία των διακοπτών και το φινίρισμα βροντοφωνάζουν την premium καταγωγή τους. Το ίδιο κάνει και η εναρμόνιση με την ψηφιακή εποχή κάτι που αποτυπώνεται στην πράξη με το συνδυασμό του ψηφιακού πίνακα οργάνων Audi virtual cockpit 12,3`` με αφής 10,1 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό για το χειρισμό του infotaiment.
Βέβαια, η Mercedes A 250 e δείχνει να είναι ένα βήμα πιο μπροστά με το ακόμα πιο εντυπωσιακό σε εικόνα, ποιότητα και φινίρισμα, εντελώς ψηφιακό, κόκπιτ της. Μάλιστα το σύστημα infotainment MBUX με τις δύο οθόνες των 10,25 ιντσών (μία πίσω από το τιμόνι και μία στο κέντρο του ταμπλό) στο άκουσμα της φωνητικής εντολής «Hey Mercedes» παίζει και το ρόλο ενός online ψηφιακού βοηθού.
Στο εσωτερικό του VW ID.3 είναι εμφανής η προσέγγιση ενός πιο φουτουριστικού και φιλικού προς το χρήστη περιβάλλοντος, όπως αυτό εκδηλώνεται από την απώλεια κεντρικού τούνελ και τη λειτουργία αφής των περισσότερων μπουτόν. Η διακόσμηση είναι πιο λιτή και δεν θα συναντήσουμε την premium αίσθηση των A3 και Α-Class, ενώ κάποια πλαστικά και η συναρμογή κάποιων σημείων επιδέχονται βελτιώσεων. Η μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών είναι ανεξάρτητη του ταμπλό, όπως και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 5,3 ιντσών. Υπάρχει και εδώ έξυπνος φυσικός φωνητικός έλεγχος που αντιδρά στο «hello ID», το interface του infotainment όμως είναι άσκοπα περίπλοκο και απαιτεί αρκετή εξοικείωση. Το ID.3 έχει οριακά και το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών με 385 λτ. (380 λτ. στο A3), τη στιγμή που στη Mercedes A 250 e παρά την εφαρμογή έξυπνων λύσεων για να χωρέσει η μπαταρία κάτω από το αμάξωμα (η εξάτμιση δε βγαίνει στο πίσω μέρος αλλά στο κέντρο του αυτοκινήτου κάτω από το πάτωμα με το τελικό καζανάκι μέσα στο τούνελ της μετάδοσης, ενώ το ρεζερβουάρ καυσίμου καταλαμβάνει τον χώρο που αντιστοιχεί στον άξονα μετάδοσης στις συμβατικές τετρακίνητες εκδόσεις), ο χώρος αποσκευών έχει πέσει στα 310 λτ. Τουλάχιστον έχει κανονικό σχήμα και είναι εύκολος στη φόρτωση. Από την άλλη, η πιο μικρή εξηλεκτρισμένη Mercedes προσφέρει άνετο χώρο για τα γόνατα, όπως και το VW ID.3 άλλωστε.
Value for Money: Αναμενόμενα πιο προσιτό το Audi A3
Η έκδοση του Audi A3 με τον κινητήρα των 150 ίππων είναι η πιο κοντινή σε απόδοση με τα άλλα δύο μοντέλα (αναμένεται σύντομα το λανσάρισμα της Plug-in υβριδικής έκδοσης 40 TFSE e με 204 άλογα) έχοντας συγκριτικά αρκετά χαμηλότερη τιμή (27.920 ευρώ η έκδοση Basic, 28.640 η Advanced και 30.730 η S-Line), αλλά κάποιες ελλείψεις στο βασικό εξοπλισμό. Το κόστος της μπαταρίας, αλλά και ο συνδυασμός τεχνολογιών κίνησης ανεβάζουν την τιμή της Mercedes A 250 e στα 43.601 ευρώ, που προσφέρει τα πάντα στη μια έκδοση που είναι διαθέσιμη. Το VW ID.3 στη βασική έκδοση First των 204 ίππων κοστίζει 39.600 ευρώ, τιμή που με κρατική επιδότηση πέφτει στα 34.810 ευρώ. Ο εξοπλισμός και εδώ είναι πλήρης από την αρχή.
Περιεργο συγκριτικό. Ωραία πραγματα λέει ομως..
ΑΛΛΑ δινεις 25-40Κ και για να αγορασεις ταμπουρα;;;;;;;
Ένα townmate που έιχα το 1986 είχε ταμποουρα! Μας κοροιδευει η VW?αυτό σημαινει πως εκανε περικοπες για το κοστος..ημαρτον
Περιεργο συγκριτικό. Ωραία πραγματα λέει ομως.. ΑΛΛΑ δινεις 25-40Κ και για να αγορασεις ταμπουρα;;;;;;; Ένα townmate που έιχα το 1986 είχε ταμποουρα! Μας κοροιδευει η VW?αυτό σημαινει πως εκανε περικοπες για το κοστος..ημαρτον