Το A3 είναι όμορφο και σύγχρονο στο εσωτερικό του κερδίζοντας τις εντυπώσεις με την γενικότερη ποιότητα κατασκευής του, το προσεγμένο φινίρισμα και την κορυφαία συναρμολόγησης.
Εσωτερικό-Χώροι: Premium & ικανά και τα δύο
33.729 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2017)
Η εικόνα στο εσωτερικό των δύο μοντέλων είναι πολυτελής και σύγχρονη, με την A Class να παρουσιάζει και εδώ πιο εμπνευσμένη σχεδίαση. Ο high-tech αέρας και των δύο μοντέλων διαμορφώνεται από τις όμορφες οθόνες των infotainment συστημάτων στο κέντρο του ταμπλό. Ποιοτικά, τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι σε κάθε περίπτωση κορυφαία με το A3 ωστόσο να κερδίζει την σημαντική μάχη στον συγκεκριμένο τομέα τόσο μέσω της ποιότητας όσο κυρίως από το φινίρισμα και την συναρμολόγηση στο εσωτερικό του.
Το εσωτερικό της A-Class προβάλλει πιο σπορ ατμόσφαιρα και γενικότερα πιο
εμπνευσμένη σχεδίαση. Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή και σε αυτή τη Mercedes.
Χώροι: Ικανά και τα δύο Oι χώροι είναι επαρκείς για 4 επιβάτες και στα δύο μικρομεσαία αυτοκίνητα με την A-Class να παρουσιάζει σύμφωνα με τις μετρήσεις μας καλύτερα επίπεδα χώρων για τους επιβάτες συνολικά. Πιο συγκεκριμένα η A-Class προσφέρει μεγαλύτερο αέρα για τα πόδια των πίσω επιβατών και μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος πίσω καθίσματος, με αποτέλεσμα να κρίνεται πιο ευρύχωρη στα σημεία. Το Α3 διαθέτει ελαφρώς μεγαλύτερο αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών και στην Sportback (5θυρη) έκδοσή του που έρχεται άμεσα αντιμέτωπη με την αποκλειστικά 5θυρη A-Class, διαθέτει αρκετά μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (380 έναντι 341 λίτρα).
Υπερτιμημενη γερμανιλα και τα δυο και απο ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ η χειροτερη παγκοσμιως! Φυσικα η ποιοτητα υλικων του σαλονιου ειναι υποδειγματικη αλλα η ποιοτητα υλικων στα μηχανικα μερη απαραδεκτη!
ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΤΟΥ Α3. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ Α CLASS. ΠΟΛΥ ΚΛΕΙΣΤΟΦΟΒΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ GOLF KAI A3. TO A3 EINAI ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕ ΔΙΠΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ, ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΛΙΚΩΝ.
μπλα μπλα μπλα στη πραξη το premium A3 θελει τα διπλα σε καθε σερβις απο το "ακριβο" CT! Εχει στη πραξη τα διπλα τελη κυκλοφοριας απο το "ακριβο" CT! εχει λιγοτερους χωρους απο το "ακριβο" CT! καιει μιαμιση φορα παραπανω απο το "ακριβο" CT! ασε που στα 26700 ειναι να το κλαιν οι ρεγγες! μια φορα να συγκρινατε κοινες εκδοσεις με τα ιδια καλουδια και τι στο κοσμο!
Paidia mhn ta pairnoume opadika ola les ka emeis exoume kapoio sumferon! Polu apla: Opoiosdhpote paei sthn ka8e antiproswpeia kai katsei mesa se A3 seira 1 kai A class 8a dei oti me diafora einai pio premium se poiothta ulikwn kai sunarmoghs to A3, meta h seira 1 kai meta h A class. Auto einai kseka8aro kai den xreiazetai kapoios na einai gnwsths tou autokinhtou gia na to katalabei.
ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ Α3 ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ. Η Α-CLASS ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ STANDARDS ΤΗΣ ΜΕRCEDES ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΟΠΟΥ ΑΝΟΙΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΠΟ ΤΟ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΒΕΡΓΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ. ΑΥΤΟ ΘΥΜΙΖΕΙ ΦΘΗΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η A-CLASS ΠΟΥΛΑΕΙ ΛΟΓΩ ΣΗΜΑΤΟΣ.
Δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογο απο ενα τετοιο συγκριτικο λειπει το volvo v40 τ3. Τα αρθρα που εχετ κανει για το συγκεκριμενο αμαξι ειναι ελαχιστα ενω γι αυτην την εκδοση δεν νομιζω να χετε συγκριτικο. Για ποιο λογο τετοια εμπαθεια για ενα τοσο εμπορικα επιτιχυμενο αυτοκινητο!
@nikolaos:Παντως συμφωνα με το autotriti η a εχει πολυ μεγαλυτερους (50%) χωρους για τα γονατα.
Ενω εχουν και ιδια καταναλωση.(7.5λτ)
Και στο εσωτερικο νομιζω πως το golf ειναι (δειχνει) ποιοτικοτερο του a3!
Υπερτιμημενη γερμανιλα και τα δυο και απο ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ η χειροτερη παγκοσμιως! Φυσικα η ποιοτητα υλικων του σαλονιου ειναι υποδειγματικη αλλα η ποιοτητα υλικων στα μηχανικα μερη απαραδεκτη!
ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΤΟΥ Α3. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ Α CLASS. ΠΟΛΥ ΚΛΕΙΣΤΟΦΟΒΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ GOLF KAI A3. TO A3 EINAI ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕ ΔΙΠΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ, ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΛΙΚΩΝ.
μπλα μπλα μπλα στη πραξη το premium A3 θελει τα διπλα σε καθε σερβις απο το "ακριβο" CT! Εχει στη πραξη τα διπλα τελη κυκλοφοριας απο το "ακριβο" CT! εχει λιγοτερους χωρους απο το "ακριβο" CT! καιει μιαμιση φορα παραπανω απο το "ακριβο" CT! ασε που στα 26700 ειναι να το κλαιν οι ρεγγες! μια φορα να συγκρινατε κοινες εκδοσεις με τα ιδια καλουδια και τι στο κοσμο!
PREMIUM μάχη μ αναξιόπιστα...αποτελέσματα
Paidia mhn ta pairnoume opadika ola les ka emeis exoume kapoio sumferon! Polu apla: Opoiosdhpote paei sthn ka8e antiproswpeia kai katsei mesa se A3 seira 1 kai A class 8a dei oti me diafora einai pio premium se poiothta ulikwn kai sunarmoghs to A3, meta h seira 1 kai meta h A class. Auto einai kseka8aro kai den xreiazetai kapoios na einai gnwsths tou autokinhtou gia na to katalabei.
ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ Α3 ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ. Η Α-CLASS ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ STANDARDS ΤΗΣ ΜΕRCEDES ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΟΠΟΥ ΑΝΟΙΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΠΟ ΤΟ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΒΕΡΓΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ. ΑΥΤΟ ΘΥΜΙΖΕΙ ΦΘΗΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η A-CLASS ΠΟΥΛΑΕΙ ΛΟΓΩ ΣΗΜΑΤΟΣ.
Δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογο απο ενα τετοιο συγκριτικο λειπει το volvo v40 τ3. Τα αρθρα που εχετ κανει για το συγκεκριμενο αμαξι ειναι ελαχιστα ενω γι αυτην την εκδοση δεν νομιζω να χετε συγκριτικο. Για ποιο λογο τετοια εμπαθεια για ενα τοσο εμπορικα επιτιχυμενο αυτοκινητο!
@nikolaos:Παντως συμφωνα με το autotriti η a εχει πολυ μεγαλυτερους (50%) χωρους για τα γονατα. Ενω εχουν και ιδια καταναλωση.(7.5λτ) Και στο εσωτερικο νομιζω πως το golf ειναι (δειχνει) ποιοτικοτερο του a3!