Εμφύλιος premium γερμανικός πόλεμος μεταξύ του ανανεωμένου Audi A3 και της Mercedes A 200. Ποιο κερδίζει τελικά; Εσείς ποιο θα επιλέγατε;
Audi A3 Vs Mercedes A-Class
33.600 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2017)
Με πολλά κοινά χαρακτηριστικά αλλά και διαφορετική προσέγγιση των αξιών που πρεσβεύουν, τα δυο μικρομεσαία premium της Audi και της Mercedes έρχονται εκ νέου αντιμέτωπα σε μια μάχη γοήτρου.
Στα γρήγορα
Mercedes A 200 7G-DCT
-1,6 turbo με 156 άλογα
- Καίει 7,4 λτ./100 χλμ.
- Tιμή από 30.890 ευρώ
Audi Α3 1,4 TFSI CoD
- 1,4 turbo με 150 ίππους
- Καίει 7,2 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 26.700 ευρώ
Πρόκειται για δυο αυτοκίνητα που πορεύονται μαζί στην τελευταία τους γενιά και αποτελούν τους βασικότερους παίκτες της κατηγορίας της μικρής λίγκας των premium μικρομεσαίων, με αρκετά κοινά στοιχεία. Η Mercedes αρχικά ήρθε πιο κοντά σχεδιαστικά στα πρότυπα της μικρομεσαίας κατηγορίας με την τελευταία γενιά της A-Class και παραδίδει μαθήματα σχεδίασης μέσω αυτής, ενώ την ίδια στιγμή η Audi έχει κάνει αλματώδη βελτίωση στους τομείς της ποιότητας και συναρμολόγησης, βάζοντας τα γυαλιά στους ομοεθνείς ανταγωνιστές του A3.
Πιο ενδιαφέρουσα σχεδιαστικά η A Class
Σχεδιαστικά και μετά την ανανέωση και των δύο μοντέλων που έγινε σχετικά πρόσφατα, δεν έχει αλλάξει κάτι στην αρχική σχεδιαστική τους ταυτότητα. Σημαντικά πιο «ψαγμένη» αισθητικά, η A Class προβάλλει έντονα δυναμική εικόνα που προκύπτει από τον όμορφο συνδυασμό καμπύλων επιφανειών με τις έντονες ακμές του αμαξώματός της. Από την άλλη πλευρά, η Audi επέλεξε για άλλη μια φορά κάτι πιο συγκρατημένο για την ανανέωση του μικρομεσαίου της μοντέλου με σκοπό αυτό να εναρμονιστεί πλήρως με την υπόλοιπη γκάμα της. Παρόλα αυτά και αν και στην απευθείας αντιπαράθεσή του με την A-Class το Α3 δείχνει πιο συγκρατημένο, δεν στερείται δυναμικής ενώ παράλληλα αποτελεί άλλο ένα αμάξι σήμα κατατεθέν για τον όμιλο που μπορεί να «τραβήξει» αρκετά χρόνια βασιζόμενο στο ίδιο σχεδιαστικό μοτίβο. Και αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί εύκολα να πετύχει οποιαδήποτε εταιρεία.
Υπερτιμημενη γερμανιλα και τα δυο και απο ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ η χειροτερη παγκοσμιως! Φυσικα η ποιοτητα υλικων του σαλονιου ειναι υποδειγματικη αλλα η ποιοτητα υλικων στα μηχανικα μερη απαραδεκτη!
ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΤΟΥ Α3. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ Α CLASS. ΠΟΛΥ ΚΛΕΙΣΤΟΦΟΒΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ GOLF KAI A3. TO A3 EINAI ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕ ΔΙΠΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ, ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΛΙΚΩΝ.
μπλα μπλα μπλα στη πραξη το premium A3 θελει τα διπλα σε καθε σερβις απο το "ακριβο" CT! Εχει στη πραξη τα διπλα τελη κυκλοφοριας απο το "ακριβο" CT! εχει λιγοτερους χωρους απο το "ακριβο" CT! καιει μιαμιση φορα παραπανω απο το "ακριβο" CT! ασε που στα 26700 ειναι να το κλαιν οι ρεγγες! μια φορα να συγκρινατε κοινες εκδοσεις με τα ιδια καλουδια και τι στο κοσμο!
PREMIUM μάχη μ αναξιόπιστα...αποτελέσματα
Paidia mhn ta pairnoume opadika ola les ka emeis exoume kapoio sumferon! Polu apla: Opoiosdhpote paei sthn ka8e antiproswpeia kai katsei mesa se A3 seira 1 kai A class 8a dei oti me diafora einai pio premium se poiothta ulikwn kai sunarmoghs to A3, meta h seira 1 kai meta h A class. Auto einai kseka8aro kai den xreiazetai kapoios na einai gnwsths tou autokinhtou gia na to katalabei.
ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ Α3 ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ. Η Α-CLASS ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ STANDARDS ΤΗΣ ΜΕRCEDES ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΟΠΟΥ ΑΝΟΙΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΠΟ ΤΟ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΒΕΡΓΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ. ΑΥΤΟ ΘΥΜΙΖΕΙ ΦΘΗΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η A-CLASS ΠΟΥΛΑΕΙ ΛΟΓΩ ΣΗΜΑΤΟΣ.
Δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογο απο ενα τετοιο συγκριτικο λειπει το volvo v40 τ3. Τα αρθρα που εχετ κανει για το συγκεκριμενο αμαξι ειναι ελαχιστα ενω γι αυτην την εκδοση δεν νομιζω να χετε συγκριτικο. Για ποιο λογο τετοια εμπαθεια για ενα τοσο εμπορικα επιτιχυμενο αυτοκινητο!
@nikolaos:Παντως συμφωνα με το autotriti η a εχει πολυ μεγαλυτερους (50%) χωρους για τα γονατα. Ενω εχουν και ιδια καταναλωση.(7.5λτ) Και στο εσωτερικο νομιζω πως το golf ειναι (δειχνει) ποιοτικοτερο του a3!