ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η άνεση είναι το βασικό χαρακτηριστικό της οδικής συμπεριφοράς του νέου Citroen C5 Aircross

Το Audi Q3 έχει στιβαρό πάτημα, πολύ καλή απόκριση και ανάλογη αίσθηση, αποτελώντας το πιο ευχάριστο οδηγικά μοντέλο του συγκριτικού.

Το Tiguan παρά τη σφιχτή του ανάρτηση διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου, παραμένοντας ικανό και σε πιο σβέλτους ρυθμούς.

Οδική συμπεριφορά: Πιο οδηγοκεντρικό το Q3, πιο άνετο το C5 Aircross

81.638 Επισκέψεις στο άρθρο (17/8/2019)

Με στάνταρ τα αμορτισέρ Progressive Hydraulic Cushions και τα κορυφαίας άνεσης καθίσματα Advanced Comfort, το C5 Aircross εστιάζει σαφέστατα στην παροχή υψηλού επιπέδου άνεσης. Αυτό επαληθεύεται και στην πράξη φυσικά, με την σούπερ ηχομόνωση και τα ειδικά κρύσταλλα να μην αφήνουν τίποτα να περάσει στο εσωτερικό, ενώ παράλληλα οι ανωμαλίες του δρόμου απορροφούνται εξαιρετικά. Την ίδια στιγμή παραμένει και ευχάριστο οδηγικά, με καλή αίσθηση και ουδέτερη συμπεριφορά όμως λόγω βάρους, ύψους και ανάρτησης παρουσιάζει μια αδράνεια σε κλειστά κομμάτια στροφών και χάνει έτσι ελαφρώς σε αμεσότητα.

Σε τέτοιες συνθήκες αντίθετα, το Audi Q3 είναι το πιο σταθερό και άμεσο, με τη σφιχτή ανάρτηση και την πολύ καλή αίσθηση που δίνει στον οδηγό του να εκδηλώνουν τον πιο οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα. Το Q3 έχει το πιο άμεσο και το καλύτερο σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης συγκριτικά και αυτό που αφήνει να εννοηθεί από την αρχή είναι πως πρόκειται για ένα πολύ ικανό οδηγικά αυτοκίνητο για τα δεδομένα της κατηγορίας κάτι που φυσικά «βγαίνει» και στην πράξη και δη σε απαιτητικές διαδρομές. Και αυτό πάντως είναι αναλογικά άνετο και διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα κύλισής του, επαληθεύοντας τον premium χαρακτήρα του.

Κάπου στη μέση των δύο τοποθετείται το VW Tiguan. Δεν είναι τόσο άνετο όσο το C5 και σε καμία περίπτωση τόσο ενδιαφέρον όσο το Q3 όταν οι ρυθμοί ανέβουν, ωστόσο σε κάθε περίπτωση ικανοποιεί και στους δύο τομείς. Η συμπεριφορά του είναι ουδέτερη στις στροφές και δεν επιτρέπει μεγάλες κλίσεις του αμαξώματος, ωστόσο το σύστημα διεύθυνσης έχει ελαφριά αίσθηση και στερεί πόντους από το ικανό σύνολο όσον αφορά στη γενικότερη αίσθηση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
CONTI VS NEXEN