Το σύνολο της Mercedes αποδεικνύεται πιο οικονομικό στην πράξη, με το ετήσιος κόστος καυσίμου της GLA να είναι χαμηλότερο κατά 727 ευρώ (3.675 VS 2.948 ευρώ).
Το σύνολο της GLA στην πράξη εξασφαλίζει καλύτερες επιδόσεις σε ρεπρίζ σε σχέση με το Q3, κατά μισό δευτερόλεπτο περίπου, το οποίο σημαίνει και πιο γρήγορο προσπέρασμα. Για να το πετύχει αξιοποιεί στο μέγιστο όλα τα πλεονεκτήματα που δίνει το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, έχοντας άμεσο και εύκολο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές. Γενικότερα θα λέγαμε πως δεν υπάρχει υστέρηση και κανένας δισταγμός μέχρι τον κόφτη, ειδικά με το πρόγραμμα οδήγησης στο Sport. Μάλιστα για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία το μοτέρ ενσωματώνει και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου.
Σύστημα απενεργοποίησης των δυο κυλίνδρων (CoD) ενσωματώνει και ο 1,5 TFSI του Q3, που συνεργάζεται με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic. Παρόλο που το γρήγορο και ομαλό κιβώτιο έχει την τάση να ανεβάσει γρήγορα σχέσεις για καλύτερη οικονομία, όπως είδαμε παραπάνω υστερεί στον τομέα της κατανάλωσης (κυρίως στην πόλη). Από την άλλη βέβαια η λειτουργία του κινητήρα συνολικά δείχνει πολιτισμένη και ραφιναρισμένη.