Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Audi urbansphere: Πολυτελές, ηλεκτρικό με 750 χλμ. αυτονομία
16 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Audi urbansphere: Πολυτελές, ηλεκτρικό με 750 χλμ. αυτονομία

6.386 Επισκέψεις στο άρθρο (19/4/2022)

Πρεμιέρα έκανε το νέο πρωτότυπο της Audi, urbansphere το οποίο δείχνει το ριζοσπαστικό όραμα της μάρκας για τη μελλοντική κινητικότητα εντός πόλης.

Πολυτελές σαλόνι με ρόδες!

Πιστή στο ραντεβού της η Audi προχώρησε στην επίσημη αποκάλυψη του πρωτότυπου urbansphere. Το νέο concept της γερμανικής μάρκας χαρακτηρίζεται ως ένα σαλόνι με ρόδες, συνδυάζοντας στοιχεία όπως η πολυτέλεια, οι τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης 4ου επιπέδου, αλλά και η κίνηση χωρίς ρύπους, αφού μιλάμε για ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Φώτα που «μιλάνε» στους άλλους χρήστες του δρόμου

Ξεκινώντας από τις διαστάσεις να πούμε πως το urbansphere έχει μήκος 5,5 μέτρα, ύψος σχεδόν 1,78 μέτρα, πλάτος άνω των 2 μέτρων (2,01μ.) και μεταξόνιο 3,40 μέτρα. Ο σχεδιασμός του διαθέτει παραδοσιακά στοιχεία της Audi, τα οποία ωστόσο έχουν λάβει νέα ερμηνεία. Η χαρακτηριστική γρίλια Singleframe έχει μεγαλώσει και συνδυάζεται με LED φωτιστικά σώματα, τα οποία η μάρκα ονομάζει «ψηφιακά μάτια». Μάλιστα η μάσκα μπορεί να φωτιστεί αναλόγως, με διαφορετικά χρώματα, για να επικοινωνεί το όχημα με τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Η καμπυλωτή οροφή καταλήγει στην αεροτομή του πίσω μέρους, ενώ από κάτω βρίσκονται τα οπίσθια φωτιστικά σώματα που ακολουθούν την ίδια λογική με τα μπροστά, φωτίζοντας ταυτόχρονα και το λογότυπο της μάρκας. Το μοντέλο πατάει σε ζάντες 24 ιντσών, ενώ είναι εμφανής η απουσία των παραδοσιακών καθρεπτών, υπέρ καμερών.

Hi-tech εσωτερικό που ανιχνεύει ακόμα και το στρες

Το εσωτερικό είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό και παρέχει στους επιβάτες τη δυνατότητα ενσωμάτωσης πολλών ψηφιακών υπηρεσιών. Για παράδειγμα εκτός από το γεγονός πως μπορεί καθημερινά να παραλαμβάνει τους επιβάτες του από το σπίτι τους, το αυτόνομο urbansphere μπορεί να κάνει κράτηση σε ένα εστιατόριο ή να συμβάλει στην αγορά ηλεκτρικών αγορών μέσα από την καμπίνα του. Μέσω του infotainment οι επιβάτες θα μπορούν να ακούν μουσική και να βλέπουν βίντεο, ενώ η Audi θα προσφέρει επίσης στους πελάτες αποκλειστικά προνόμια, συμπεριλαμβανομένης της πρόσβασης σε συναυλίες, πολιτιστικές εκδηλώσεις και αθλητικές εκδηλώσεις με βάση τις προτιμήσεις που υπάρχουν.
 
Τέσσερα μεμονωμένα περιστρεφόμενα καθίσματα σε δύο σειρές προσφέρουν στους επιβάτες πολυτελή άνεση πρώτης κατηγορίας, αλλά και τη δυνατότητα να έρθουν πρόσωπο με πρόσωπο. Το πίσω μέρος προσφέρει ιδιαίτερα γενναιόδωρες διαστάσεις και μεγάλη γκάμα επιλογών ρύθμισης, όπως για παράδειγμα τη δυνατότητα της πλάτης να γείρει έως και 60 μοίρες, ενώ υπάρχουν και στηρίγματα ποδιών. Κάθε κάθισμά έχει τη δική του ζώνη ήχου, ενώ υπάρχουν μεμονωμένες οθόνες ενσωματωμένες στην πλάτη των μπροστινών καθισμάτων. Όταν όμως οι επιβάτες θέλουν να χρησιμοποιήσουν το σύστημα infotainment μαζί, υπάρχει μία μεγάλη διάφανη οθόνη OLED που κατεβαίνει κάθετα από την οροφή, ανάμεσα στις δύο σειρές των καθισμάτων, λειτουργώντας ως «κινηματογραφική οθόνη».
 
Το τιμόνι, τα πεντάλ και το διαμορφώσιμο πλήρως ψηφιακό ταμπλό με οθόνες μπορούν να κρυφτούν όταν το αυτοκίνητο κινείται σε αυτόνομη λειτουργία. Μάλιστα οι ρυθμίσεις του εκάστοτε οδηγού μπορούν να γίνουν είτε από έναν περιστροφικό διακόπτη που βρίσκεται στις πόρτες, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα να συμβεί κάτι ανάλογο και μέσω χειρονομιών. Ένα ακόμα εντυπωσιακό στοιχείο των ψηφιακών καινοτομιών είναι το πρόγραμμα ανίχνευσης στρες. Αυτό σαρώνει τα πρόσωπα των επιβατών και αναλύει τις φωνές τους για να προσδιορίσει πώς αισθάνονται και προσφέρει εξατομικευμένες προτάσεις για χαλάρωση.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
Autotriti.gr