Το νέο Auris μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα στην κατηγορία των μικρομεσαίων diesel; To συγκρίνουμε με τα άλλα δύο best sellers της κατηγορίας, τα Volkswagen Golf και Opel Astra, αμφότερα στα 1.600 κυβικά.
Η κατηγορία των μικρομεσαίων είναι η δεύτερη δημοφιλέστερη στην ελληνική αγορά μετά τα μικρά.
Με την άφιξη λοιπόν του νέου Toyota Auris στην ελληνική αγορά, η συγκεκριμένη κατηγορία γίνεται ακόμη πιο ενδιαφέρουσα. Αντιπαραθέτουμε την πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,4 D-4D με άλλα δύο best seller, το Volkswagen Golf το οποίο πρόσφατα απέκτησε τον αναβαθμισμένο 1,6 TDI των 110 ίππων και το Opel Astra με τον επίσης 1.600άρη CDTI των 110 ίππων (διαθέσιμο και με 136 PS). Ας πάρουμε, λοιπόν, τα πράγματα αναλυτικά προσπαθώντας να λύσουμε τον ευχάριστο «πονοκέφαλο» που δημιουργείται όταν τα τρία μοντέλα στέκονται δίπλα-δίπλα.
Η άποψη σας τελικά ήταν διπλωματική,βγάλατε και τα 3 αμάξια όντως καλά γιατί θέλατε να βγάλετε το γκόλφ αλλά θα έπεφτε κράξιμο από όλους πάλι,6 χρόνια εγγύηση δίνει η toyota η opel αν δεν κάνω λάθος 5 χρόνια μου φαίνεται,και η υπεραμαξάρα το golf μόνο 2 χρόνια και παρακαλάς να μην σου βγάλει τίποτα όταν περάσει η εγγύηση,τα γνωστά δηλαδή τρόμπες βενζίνης που κοστίζουν 700 ευρώ plus πετρελαιοκινήτηρες που σβήνουν ποιότητα διακοπτών ηλεκτρικών παραθύρων που ξεφτίζουν και βγαίνει το χρώμα,κτλ.
Το πλάτος της καμπίνας πίσω έχει ελάχιστη σημασία διότι σπάνια θα δεις τρεις ενήλικες πίσω. Τα φορτωμένα αυτοκίνητα είναι εικόνες που ανήκουν περισσότερο στο παρελθόν. Η παραφορτωμένη κονσόλα του ASTRA μαθαίνεται και συνηθίζεται μέσα σε δεκαπέντε - είκοσι λεπτά και δεν αποτελεί πρόβλημα για τα επόμενα πέντε - δέκα ή και παραπάνω χρόνια χρήσης του οχήματος. Τέλος η ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού των αυτοκινήτων κρίνεται μετά τα δέκα χρόνια χρήσης και εκεί ακριβώς τα OPEL δείχνουν τα δόντια τους στα VOLKSWAGEN,πόσο μάλλον στα ιαπωνικά...
Ρε παιδιά γιατί λέτε ότι το Autotriti πήγε να βγάλει το Golf πρώτο? Στην ενότητα "Η άποψή μας" λέει σχεδόν ξεκάθαρα ποιος είναι ο "νικητής" του συγκριτικού: "Το Toyota Auris 1,4 D-4D είναι ποιοτικό, δείχνει ανθεκτικό στο χρόνο, έχει πολύ καλή άνεση και 6 χρόνια εγγύησης". Τονίζει επίσης ότι το Golf είναι και το πιο ακριβό. Ακόμα στα συν των αυτοκινήτων μου κάνει εντύπωση ότι για πρώτη φορά ίσως στο Auris αναφέρουν την ποιότητα κύλισης ενώ απουσιάζει αυτό από το Golf! Τί δεν καταλαβαίνετε? :) Να σας το πω εγώ καλύτερα ως πρώην Golfάκιας. Πρίν την κρίση που αλλάζαμε κάθε 5ετία το πολύ ένα αυτοκίνητο, δεν μας ένοιαζε και τόσο αν θα βγάζουν προβλήματα ένα π.χ. γερμανικό ενώ τώρα με την κρίση που μετράμε και το τελευταίο € και τα κρατάμε για πάνω από 10ετία κοιτάμε περισσότερο την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου και το κόστος συντήρησης! Και εκεί οι Ευρωπαίοι χάνουν κατά κράτος όπως έχει δείξει η προσωπική και από γνωστούς εμπειρία μας αλλά και από πλήθος ξένων και εγχώριων ερευνών. Όσο για τα σαλόνια δεν υφίσταται πλέον αυτό το μοναδικό μειονέκτημα που είχαν οι Ασιάτες τις προηγούμενες δεκαετίες. Τα πλαστικά, η συναρμογή τους και η ηχομόνωση βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα. Στην τελική μέσα στο σαλόνι του αυτοκινήτου πιάνουμε περισσότερο το τιμόνι, το λεβιέ ταχυτήτων και το πόδι της συντρόφου μας και όχι τα αφρώδη του ταμπλώ! Έτσι δεν είναι? :))
Απανταχού γερμανόφιλοι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΕΚΟΛΗΣΤΕ !!! Μπορεί η πυξίδα να δείχνει πάντα το βορρά αλλά τίποτα δεν σας εμποδίζει να στρίψετε λίγο προς τα δεξιά, τέρμα ανατολικά για όσους δεν καταλάβατε. Αλλιώς, πληρώστε τα συν δύο χρόνια εγγύηση, αλλά μην παραπονιέστε μετά !!
Autotriti αν η συζήτηση γινόταν με φιλάθλους θα ήταν σαφώς πιο ενδιαφέρουσα και ωφέλιμη για όλους αλλά δυστυχώς όμως γίνεται μεταξύ παίκτη που υποστηρίζει την ομάδα του με επιχειρήματα και άσχετων με την μπάλα! Και αντιασιάτες χωρίς επιχειρήματα είναι και δεν μας λένε ποια ομάδα υποστηρίζουν έστω χωρίς επιχειρήματα! Ο λόγος προφανής: το αυτοκίνητο γι' αυτούς είναι μόνο για να μετακινούνται. Ο ένας συνεχίζει να συνδέει το πάθος της οδηγικής απόλαυσης με την ταχύτητα και ο άλλος με ειρωνικό ύφος ημιμαθή, συνεχίζει να μας κουφαίνει και νομίζει ότι μόνο αν υπάρχει αντιπροσωπεία βρίσκεις καινούριο Mazda! Amiklon υπάρχει φωτό από κινητό με νέο 6άρι στην Αθήνα με ελληνικές πινακίδες και όχι μόνο ;) Εδώ κλείνει το θέμα. Σ' ευχαριστώ Autotriti για την ανοχή σου και συγνώμη για το super off topic.
Amiklon 1) το επιχείρημα με τα ανήλικα είναι πολύ εύκολο και παρωχημένο και από τον τρόπο που γράφω εγώ και που γράφεις εσύ φαίνεται ότι είμαι μεγαλύτερός σου κι εσύ μικρότερός μου. Μίλησα για δεκαετία 80 αν θυμάσαι;) Το zoom-zoom δεν είναι marketing αλλά φιλοσοφία της εταιρείας. Ψάξε λίγο για να μην εκτίθεσαι. Αρκεί να οδηγήσεις μια φορά στη ζωή σου ένα Mazda για να το αντιληφθείς. Γιατί μια φορά Mazda πάντα Mazda! (αυτό δεν είναι διαφήμιση αλλά το λένε όλοι οι κάτοχοι των Mazda και μεταξύ αυτών και εγώ που έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα στο παρελθόν) 2) Και άλλος φίλος εδώ ο Νικόλαος Νάστος που έχει στην κατοχή του ένα Yaris πάλι αναφέρει ότι δεν έχει θέμα με τα καθίσματα 3) Περιμένω ακόμα να μας πεις ποιο αυτοκίνητο κατά τη γνώμη σου έχει αναπαυτικά καθίσματα για ταξείδι και για το οποίο είσαι περήφανος φαντάζομαι, ώστε να βοηθήσεις και κάποιους εδώ που ταξιδεύουν συχνά όπως εσύ.
Φίλε Amiklon έχεις μείνει στη δεκαετία του 80 με τα ασιατικά τύπου Toyota Corolla και Nissan Sunny που όντως τα καθίσματά τους δεν ήταν αναπαυτικά για ταξείδι και με τα γερμανικά τύπου Audi 80 και VW Passat που όντως ήταν πιο αναπαυτικά γιατί είχαν μαλακά ελατήρια στα καθίσματα αλλά κουνιόνταν οδηγός και επιβάτες πάνω-κάτω στις ανωμαλίες του δρόμου :) Ούτε τα μεν ούτε τα δε όμως ήταν εργονομικά και ανατομικά όπως τα σημερινά. Έχουν αλλάξει οι εποχές. Ψάχνεις να βρεις κάτι μειονεκτικό να πεις για τους Ασιάτες και βρήκες τα καθίσματα :)) Έλεος!
Amiklon σ' ευχαριστώ πολύ που έγινες φαν μου αλλά άσε τα like και γράψε κανένα επιχείρημα μήπως με κάνεις κι εμένα να σου κάνω λαικ γιατί με τη μέχρι τώρα συζήτηση (λέμε τώρα συζήτηση αφού είτε σε σένα μιλάω είτε στον τοίχο το ίδιο είναι:)) πετάς χαζοχαρούμενες βλακειούλες και το γούστο είναι ότι νομίζεις ότι με αποστομώνεις κιόλας!!!!!!! Αρχίζω να πιστεύω ότι μιλάω με έναν ανώριμο πιτσιρικά. Κατεβατά επιχειρημάτων είναι μικρέ. Θα απαντήσεις ή θα συνεχίζεις να παιδιαρίζεις? Γιατί το να συνομιλώ με έναν καθισματάκια δεν βελτιώνει το iq μου αλλά μόνο κακό του κάνει. Περιμένω επιχειρήματα διαφορετικά κλείνω εδώ τη συζήτηση και πήγαινε παίξε με το κουβαδάκι σου στην παραλία.
Alextiligadas είσαι λίγο εκτός θέματος. Συσχετίζοντας τη λέξη πάθος με την ...ποδηλασία, το τρέξιμο, το σκότωμα ανθρώπων (!!!) κλπ κλπ κλπ καταλαβαίνω ότι βρίσκεσαι χιλιόμετρα μακριά από την έννοια πάθος για απολαυστική οδήγηση! Και δεν πρόκειται να μπω στον κόπο να σου την εξηγήσω διότι είσαι κι εσύ στην ίδια κατηγορία οδηγών με τον Amiklon. Πλήρως απαθείς (μάλλον όχι πλήρως μην σας αδικώ γιατί έχετε πάθος για μειωμένη κατανάλωση χαχα) και στη δεξιά λωρίδα! Ευτυχώς που υπάρχουν και εταιρείες όπως η Mazda η οποία με την οδηγοκεντρική της φιλοσοφία μας καταλαβαίνει απόλυτα και δημιουργεί υψηλής ποιότητας αξιόπιστα μηχανήματα οδηγικής απόλαυσης!
Amiklon έχεις πολύ πλάκα! Και μόνο που μου απαντάς μονολεκτικά σχεδόν σε κάθε σου σχόλιο δείχνει άνθρωπο χωρίς αναλυτική σκέψη. Αντί για επιχειρήματα το ρίχνουμε στα γνωμικά τώρα! χαχα Από την εφηβεία μου ακόμα είχα γράψει βιβλίο με γνωμικά αλλά αυτό το γνωμικό που αναφέρεις (όπως και τα "επιχειρήματά" σου στα προηγούμενα σχόλια) είναι άκυρο διότι ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ό,τι κάνεις στη ζωή σου να το κάνεις με πάθος και να εξαιρείς την οδήγηση!!! Άρα στο επιστρέφω, ως συμβουλή όμως, γιατί ταιριάζει γάντι σε σένα!!! Μου φέρνεις στο μυαλό την εικόνα ενός ήσυχου οικογενειάρχη που έχει ξεχάσει (ή δεν έχει ζήσει ποτέ) τι σημαίνει πάθος για τη ζωή! Εδώ είναι ιστοσελίδα για το αυτοκίνητο κι εγώ επειδή δεν θέλω να ξεφύγω από τη θεματολογία όπως προσπαθείς έμμεσα να κάνεις για να πας αλλού την κουβέντα, παραθέτω τη φιλοσοφία της Mazda:
"Όλοι οι άνθρωποι γεννιούνται με τη λαχτάρα της κίνησης, της ταχύτητας, της ελευθερίας. Και αναζητούν κάθε στιγμή την κατάλληλη ευκαιρία για να ξανανιώσουν αυτό το συναίσθημα αγνής, καθαρής χαράς, που ένιωθαν από παιδιά. Κάθε αυτοκίνητο Mazda είναι μια τέτοια ευκαιρία. Είναι μια πρόκληση προς όλους, για να ξαναθυμηθούν τη χαρά της κίνησης. Να ξαναβρούν τη φλόγα που σιγοκαίει μέσα τους και να την αφήσουν να ανάψει για τα καλά. Για μας στη Mazda, αυτό θα πει «zoom-zoom»! Το «zoom-zoom» εκφράζει αυθόρμητα τη φιλοσοφία μας. Τον αγνό ενθουσιασμό που είχαμε για την ταχύτητα από παιδιά, που συνεχίζει να μας ακολουθεί μέχρι σήμερα και θα μας ακολουθεί για πάντα" Όπερ μεθερμηνευόμενον σημαίνει εκ διαμέτρου αντίθετη φιλοσοφία με το VAG Group και κατ' επέκταση με τη δική σου! Πιστέυω ότι αν είχες και αυτόματο πιλότο στο αυτοκίνητό σου θα ήσουν τρισευτυχισμένος! :))
Αν θες να αφήσουμε τα αυτοκίνητα και να εντρυφήσουμε περαιτέρω σε φιλοσοφικούς στοχασμούς είμαι ανοιχτός σε πρόσκληση αλλά προφανώς σε άλλη αντίστοιχου περιεχομένου ιστοσελίδα γιατί έχω τρέλλα με τους αρχαίους φιλοσόφους!
Amiklon από ...Χαλάνδρι δεν βαρέθηκες απλά μέχρι στιγμής μιλάς χωρίς επιχειρήματα και δεν μπορείς να αντικρούσεις τα δικά μου! Δεν το κουράζεις λίγο το μυαλό σου και γι' αυτό εκφράζεσαι επιπόλαια. Είδες μετά και τον ενθουσιασμένο Clarkson με το Mazda και σε αποτελείωσα :) Καλά αυτό το βιντεάκι έχει κλείσει πολλά στόματα γερμανόφιλων και τους έχει μετατρέψει σε γιαπωνεζόφιλους! Το να συνομιλώ με κάποιον που έχει για κριτήριο του το πόσο αναπαυτικά είναι τα καθίσματα ενός αυτοκινήτου με ξεπερνάει! Εσύ καλές και αναπαυτικές βόλτες με το Audi γιατί εγώ με το Mazda δεν βολτάρω αλλά οδηγάω με πάθος ;)
Amiklon και κάποιος που βάζει για νικ τον τόπο καταγωγής του (Αμύκλες Λακωνίας γενική Αμυκλών) σημαίνει ότι είναι επαρχιώτης και έχει Audi για να κάνει μούρη στο χωριό του. Το περίμενα όπως σου είχα πει ότι είσαι του Ωχ Βαγγελίστρα μου Γκρουπ. Με τις υγείες σου. Έπαιξα στο παρελθόν μαζί τους και κάηκα από την τρομερή αξιοπιστία τους. Εγώ δεν έχω τέτοια κόμπλεξ και με ενδιαφέρουν οδηγοκεντρικές μάρκες και το value for money. Μάλλον εσύ είσαι κολλημένος γιατί πάνω από 70.000€ δεν υπάρχουν μόνο οι Γερμανοί και μόνο το γκρουπ! Σίγουρα θα αγόραζα το Nissan GTR των 100.000€! Άρα ούτε γερμανικό ούτε Rolex κ.ά. διότι είναι υπερτιμημένες μάρκες και τα μισά λεφτά πάνε στη διαφήμιση και στο όνομα δηλαδή για πέταμα. Αλλά ναι για κάποιους που θέλουν μούρη τα πετάνε με ευχαρίστηση κιόλας και οι Γερμανοί χαίρονται που κονομάνε από τους "ψαγμένους" καταναλωτές!:)) Το νικ μου το βάζω γιατί το "ταπεινό" Mazda των 30.000€ μου έδωσε πολλά περισσότερα από αυτά που περίμενα και σαφώς πιο πολλή οδηγική απόλαυση από τα προηγούμενα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει! Το γούστο είναι ότι ενώ ποτέ δεν είχες Mazda λες ότι τα γερμανικά είναι καλύτερα!!! Εγώ είχα γερμανικά και έχω μέτρο σύγκρισης! Άρα μάλλον κάτι περισσότερο θα ξέρω και η δική σου άποψη είναι εντελώς άκυρη.
mazdakia πραγματικα βρισκω οτι ενας ανθρωπος που εχει νικ κατι σχετικο με μια συγκεκριμενη εταιρια αυτοκινητων , ειναι τοσο κολλημενος με αυτη, οποτε ειναι κομματακι δυσκολη η συννενοηση. περα απο αυτο δεν εχω απολυτως καμια αποψη για τα mazda μιας και δεν εχω οδηγησει ποτε κανενα μazda. ξερω ομως ενβα πραγμα. οτι αν σου εδιναν 80000 η 100000 χιλ ευρω για να παρεις αμαξι ΔΕΝ θα αγοραζες mazda , αλλα κανενα γερμανικο θα αγοραζες. οποτε τωρα το ειμαι λατρης της mazda και το μια φορα mazda παντα mazda και το αλλο με το zoom zoom τα ακουω βερεσε. οκ για τα χρηματα του καλο, αλλα μην τρελλαθουμε κι ολας οτι θα το συγκρινουμε με ενα audi των 70000 ευρω. (το οποιο παρεμπιτοντως εχει μια χαρα καθισμα για τον δικο μου πισινο τουλαχιστον) ζησε λοιπον το ονειρο σου με την mazda πεισε τον εαυτο σου οτι ειναι καλυτερο απο ενα γερμανικο ακριβο αμαξι, μην προσπαθεις να πεισεις ομως και τους αλλους
Αααα από νοικιάρικα βγάζεις συμπεράσματα? χαχα ΟΚ! Για πες μας τότε ποια αυτοκίνητα έχουν καλά καθίσματα? Αν και πάνω κάτω ξέρω τι θα απαντήσεις. Εγώ πάντως δεν έχω ξανακούσει παράπονα για τα καθίσματα από άλλον είτε γνωστό μου είτε από εδώ μέσα για καμμία μάρκα. Μήπως να το ψάξεις λίγο σε σένα και όχι στα αυτοκίνητα το πρόβλημα? Άσε τη Mazda γιατί σίγουρα δεν κάνει για σένα που θες να οδηγάς σαν να βρίσκεσαι στον καναπέ του σπιτιού σου. Είναι για ανήσυχους οδηγούς. Zoom-zoom spirit! (if you know what i mean ;)) Αν σε πάω μια βόλτα με τα 260 άλογα δεν θα ασχολείσαι με τον πισινό σου αλλά με την πλάτη σου :)) Δεν υπήρχε Mazdakias που να μην χάρηκε όταν άκουσε ότι έκλεισε η ΕΛΜΑ γιατί οποιοσδήποτε άλλος αναλάβει την αντιπροσώπευση της μάρκας σίγουρα θα είναι καλύτερος. Αυτό δεν έχει να κάνει όμως με τη Mazda διεθνώς που έχει μόνιμα ανοδική πορεία τα τελευταία 15 χρόνια.
ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΤΟΥ YARIS, ASTRA, 1.20 HYUNDAI. ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ YARIS 1.33 ΔΕΝ ΜΕ ΚΟΥΡΑΖΕΙ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΩ Η ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΟΙΚΙΑΡΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΟΤΑ YARIS ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΟΥΣ. ΤΑ MAZDA ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΕΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΚΡΙΒΟ ΓΕΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝ.
ΓΙα τον mazdaki. ΜΠορεί πράγματι να βγάινω εκτός θέματος αλλα δεν είμαι ο΄μονος.
¨οπως και να έχει αυτό που θέλω να πω είναι ότι το πάθος της οδήγησης είναι καλό να βγαίνει στους δρόμους - πίστες και όχι σε κοινούς δρόμους. Εκτός αν έχουμε autoban η autostrada και δεν το ξέρω.
¨οσον αφορά το σχετικό θέμα αναφέρθηκα ποιο κάτω.
Opel Astra πολυ ωραίο, δυνατό αλλα ερχεται το νεο μοντέλο. Προσωπικα μου αρέσει, είχα 2 Astra με 0 προβλήματα μέχρι τις 100.000χιλ που τα έδωσα. Auris ωραίο (έχω τώρα το περασμένο μοντέλο) 0 προβλήματα μεχρι σήμερα 50.000 αλλα δεν πάει ουτε πατάει στο δρόμο όπως το Astra. Το Golf πλέον είναι οτι σου κάτσει, προσωπικά δεν θα το αγόραζα με τίποτα.
Μπορει να μου εξηγησει καποιος αν ειναι δικαιο να συγρινονται αυτοκινητα με διαφορετικα κυβικα και ιππους...???Πως ενας υποψηφιος αγοραστης να βγαλει ασφαλη συμπερασματα???Το auris προφανως θα καιει λιγοτερο,θα ειναι πιο αργο και θα κοστιζει και λιγοτερο....
Για τον mazdakia. Εχω να πω ότι αν στο τιμόνι πηγαίνεισ με πάθος το ποιο πιθανό είναι να σκοτώσεις κάποιον αθωο άντθρωπο. Δεν χωράνε αυτά στον δρόμο. Εξάλου υπάροχνυ και οι πίστες για να σκίσει κάποιος το καλσόν του.....
Υπάρχουν αθλήματα για ναδείξεις το πάθος σου... πηδηλασία, τρέξιμο, κολυμβηση.... και πολλά πολλά άλλα...
mazdakia το δευτερο like που πηρες στο κατεβατο που εγραψες ειναι δικο μου (το πρωτο δικο σου φανταζομαι). εχεις τοσο πλακα που το κερδισες με την αξια σου!!!! μπραβο αγορινα. καλες βολτες με το mazda σου
Ολα τα αυτοκίνητα είναι καλά και οικονομικά. Ο τρόπος οδήγησης μας τα κάνει καλά η κακά.
Τα περιοδικά εξαντλούν τις περισσότερεσ φορές σε τεστ drive τα αυτοκίνητα. Ομως δεν είναι δυνατόν κανενας απο εμας να οδηγήσει οριακα....
Mazdakia βαρεθηκα. Αστο αγορινα. Λακωνια δεν ειχα την τιμη να παω,αμυκλων διευθυνση στο χαλανδρι ειναι,ναι ειμαι απο αλλη επαρχια της ελλαδας,δεν ντρεπομαι για αυτο. Καλες βολτες με το μαζντα σου.
Mazdakia το οτι σου ειναι δυσκολο να φανταστεις οτι νοικιασμενο αμαξι δεν σημαινει σαβουρα που οδηγεις στα νησια,αλλα μπορει να ειναι και με 0 χιλιομετρα ,το αντιλλαμβανομαι. Και το αντιλλαμβανομαι οτι σου συμβαινει αυτο απο το zoom zoom.ζησε σε ενα κοσμο μαρκετινκ και διαφημισης. Ακου επιχειρημα zoom zoom. Καλα κατω των 18 γραφουν εδω? Μην βρω και τον μπελλα μου που μιλαω ανηλικα.
φιλε mazdakia
στο εργοστασιο που δουλεω εχουμε πολλα νοικιασμενα αυτοκινητα απο την avis. οποτε το astra 1400 ,hyundai i 20 και toyota yaris ξερω οτι εχουν ακομη και σημερα (2-3 χρονων ειναι τα αμαξια) χαλια θεσεις. Δεν εχω δοκιμασει το ΜΑZDA ,φοβαμαι οτι δεν θα μου δωθει ευαιρια-τουλαχιστον συντομα- μιας και αυτη η αξιοπιστη εταιρια δεν υπαρχει καν στην ελλαδα.
καλα καλα. παρτε γιαπωνεζικα-κορεατικα κλπ αμαξια και καντε και κανενα ταξιδι πανω απο 50 χιλιομετρα να δεις πως θα σου πιαστει ο πισινος με τις αβολες θεσεις. ψτ astra , και για σενα ισχυει αυτο
Το να φιλοξενείς ένα αμάξι απο το VAG group πιστεύω είναι αντιπροσωπευτικό της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου. Παλιά θυμάμαι στο ίδιο συγκριτικό golf, leon, A3, κτλ.
Η άποψη σας τελικά ήταν διπλωματική,βγάλατε και τα 3 αμάξια όντως καλά γιατί θέλατε να βγάλετε το γκόλφ αλλά θα έπεφτε κράξιμο από όλους πάλι,6 χρόνια εγγύηση δίνει η toyota η opel αν δεν κάνω λάθος 5 χρόνια μου φαίνεται,και η υπεραμαξάρα το golf μόνο 2 χρόνια και παρακαλάς να μην σου βγάλει τίποτα όταν περάσει η εγγύηση,τα γνωστά δηλαδή τρόμπες βενζίνης που κοστίζουν 700 ευρώ plus πετρελαιοκινήτηρες που σβήνουν ποιότητα διακοπτών ηλεκτρικών παραθύρων που ξεφτίζουν και βγαίνει το χρώμα,κτλ.
Έχει γίνει ανυπόφορη η ΓΕΡΜΑΝΙΛΑ.
Auris 100%
Το πλάτος της καμπίνας πίσω έχει ελάχιστη σημασία διότι σπάνια θα δεις τρεις ενήλικες πίσω. Τα φορτωμένα αυτοκίνητα είναι εικόνες που ανήκουν περισσότερο στο παρελθόν. Η παραφορτωμένη κονσόλα του ASTRA μαθαίνεται και συνηθίζεται μέσα σε δεκαπέντε - είκοσι λεπτά και δεν αποτελεί πρόβλημα για τα επόμενα πέντε - δέκα ή και παραπάνω χρόνια χρήσης του οχήματος. Τέλος η ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού των αυτοκινήτων κρίνεται μετά τα δέκα χρόνια χρήσης και εκεί ακριβώς τα OPEL δείχνουν τα δόντια τους στα VOLKSWAGEN,πόσο μάλλον στα ιαπωνικά...
Ρε παιδιά γιατί λέτε ότι το Autotriti πήγε να βγάλει το Golf πρώτο? Στην ενότητα "Η άποψή μας" λέει σχεδόν ξεκάθαρα ποιος είναι ο "νικητής" του συγκριτικού: "Το Toyota Auris 1,4 D-4D είναι ποιοτικό, δείχνει ανθεκτικό στο χρόνο, έχει πολύ καλή άνεση και 6 χρόνια εγγύησης". Τονίζει επίσης ότι το Golf είναι και το πιο ακριβό. Ακόμα στα συν των αυτοκινήτων μου κάνει εντύπωση ότι για πρώτη φορά ίσως στο Auris αναφέρουν την ποιότητα κύλισης ενώ απουσιάζει αυτό από το Golf! Τί δεν καταλαβαίνετε? :) Να σας το πω εγώ καλύτερα ως πρώην Golfάκιας. Πρίν την κρίση που αλλάζαμε κάθε 5ετία το πολύ ένα αυτοκίνητο, δεν μας ένοιαζε και τόσο αν θα βγάζουν προβλήματα ένα π.χ. γερμανικό ενώ τώρα με την κρίση που μετράμε και το τελευταίο € και τα κρατάμε για πάνω από 10ετία κοιτάμε περισσότερο την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου και το κόστος συντήρησης! Και εκεί οι Ευρωπαίοι χάνουν κατά κράτος όπως έχει δείξει η προσωπική και από γνωστούς εμπειρία μας αλλά και από πλήθος ξένων και εγχώριων ερευνών. Όσο για τα σαλόνια δεν υφίσταται πλέον αυτό το μοναδικό μειονέκτημα που είχαν οι Ασιάτες τις προηγούμενες δεκαετίες. Τα πλαστικά, η συναρμογή τους και η ηχομόνωση βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα. Στην τελική μέσα στο σαλόνι του αυτοκινήτου πιάνουμε περισσότερο το τιμόνι, το λεβιέ ταχυτήτων και το πόδι της συντρόφου μας και όχι τα αφρώδη του ταμπλώ! Έτσι δεν είναι? :))
Απανταχού γερμανόφιλοι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΕΚΟΛΗΣΤΕ !!! Μπορεί η πυξίδα να δείχνει πάντα το βορρά αλλά τίποτα δεν σας εμποδίζει να στρίψετε λίγο προς τα δεξιά, τέρμα ανατολικά για όσους δεν καταλάβατε. Αλλιώς, πληρώστε τα συν δύο χρόνια εγγύηση, αλλά μην παραπονιέστε μετά !!
Autotriti αν η συζήτηση γινόταν με φιλάθλους θα ήταν σαφώς πιο ενδιαφέρουσα και ωφέλιμη για όλους αλλά δυστυχώς όμως γίνεται μεταξύ παίκτη που υποστηρίζει την ομάδα του με επιχειρήματα και άσχετων με την μπάλα! Και αντιασιάτες χωρίς επιχειρήματα είναι και δεν μας λένε ποια ομάδα υποστηρίζουν έστω χωρίς επιχειρήματα! Ο λόγος προφανής: το αυτοκίνητο γι' αυτούς είναι μόνο για να μετακινούνται. Ο ένας συνεχίζει να συνδέει το πάθος της οδηγικής απόλαυσης με την ταχύτητα και ο άλλος με ειρωνικό ύφος ημιμαθή, συνεχίζει να μας κουφαίνει και νομίζει ότι μόνο αν υπάρχει αντιπροσωπεία βρίσκεις καινούριο Mazda! Amiklon υπάρχει φωτό από κινητό με νέο 6άρι στην Αθήνα με ελληνικές πινακίδες και όχι μόνο ;) Εδώ κλείνει το θέμα. Σ' ευχαριστώ Autotriti για την ανοχή σου και συγνώμη για το super off topic.
Απάντηση: Καλό κάνει η αντιπαράθεση. Ταιριάζει με το κλίμα της εποχής :)
Amiklon 1) το επιχείρημα με τα ανήλικα είναι πολύ εύκολο και παρωχημένο και από τον τρόπο που γράφω εγώ και που γράφεις εσύ φαίνεται ότι είμαι μεγαλύτερός σου κι εσύ μικρότερός μου. Μίλησα για δεκαετία 80 αν θυμάσαι;) Το zoom-zoom δεν είναι marketing αλλά φιλοσοφία της εταιρείας. Ψάξε λίγο για να μην εκτίθεσαι. Αρκεί να οδηγήσεις μια φορά στη ζωή σου ένα Mazda για να το αντιληφθείς. Γιατί μια φορά Mazda πάντα Mazda! (αυτό δεν είναι διαφήμιση αλλά το λένε όλοι οι κάτοχοι των Mazda και μεταξύ αυτών και εγώ που έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα στο παρελθόν) 2) Και άλλος φίλος εδώ ο Νικόλαος Νάστος που έχει στην κατοχή του ένα Yaris πάλι αναφέρει ότι δεν έχει θέμα με τα καθίσματα 3) Περιμένω ακόμα να μας πεις ποιο αυτοκίνητο κατά τη γνώμη σου έχει αναπαυτικά καθίσματα για ταξείδι και για το οποίο είσαι περήφανος φαντάζομαι, ώστε να βοηθήσεις και κάποιους εδώ που ταξιδεύουν συχνά όπως εσύ.
Φίλε Amiklon έχεις μείνει στη δεκαετία του 80 με τα ασιατικά τύπου Toyota Corolla και Nissan Sunny που όντως τα καθίσματά τους δεν ήταν αναπαυτικά για ταξείδι και με τα γερμανικά τύπου Audi 80 και VW Passat που όντως ήταν πιο αναπαυτικά γιατί είχαν μαλακά ελατήρια στα καθίσματα αλλά κουνιόνταν οδηγός και επιβάτες πάνω-κάτω στις ανωμαλίες του δρόμου :) Ούτε τα μεν ούτε τα δε όμως ήταν εργονομικά και ανατομικά όπως τα σημερινά. Έχουν αλλάξει οι εποχές. Ψάχνεις να βρεις κάτι μειονεκτικό να πεις για τους Ασιάτες και βρήκες τα καθίσματα :)) Έλεος!
Amiklon σ' ευχαριστώ πολύ που έγινες φαν μου αλλά άσε τα like και γράψε κανένα επιχείρημα μήπως με κάνεις κι εμένα να σου κάνω λαικ γιατί με τη μέχρι τώρα συζήτηση (λέμε τώρα συζήτηση αφού είτε σε σένα μιλάω είτε στον τοίχο το ίδιο είναι:)) πετάς χαζοχαρούμενες βλακειούλες και το γούστο είναι ότι νομίζεις ότι με αποστομώνεις κιόλας!!!!!!! Αρχίζω να πιστεύω ότι μιλάω με έναν ανώριμο πιτσιρικά. Κατεβατά επιχειρημάτων είναι μικρέ. Θα απαντήσεις ή θα συνεχίζεις να παιδιαρίζεις? Γιατί το να συνομιλώ με έναν καθισματάκια δεν βελτιώνει το iq μου αλλά μόνο κακό του κάνει. Περιμένω επιχειρήματα διαφορετικά κλείνω εδώ τη συζήτηση και πήγαινε παίξε με το κουβαδάκι σου στην παραλία.
Alextiligadas είσαι λίγο εκτός θέματος. Συσχετίζοντας τη λέξη πάθος με την ...ποδηλασία, το τρέξιμο, το σκότωμα ανθρώπων (!!!) κλπ κλπ κλπ καταλαβαίνω ότι βρίσκεσαι χιλιόμετρα μακριά από την έννοια πάθος για απολαυστική οδήγηση! Και δεν πρόκειται να μπω στον κόπο να σου την εξηγήσω διότι είσαι κι εσύ στην ίδια κατηγορία οδηγών με τον Amiklon. Πλήρως απαθείς (μάλλον όχι πλήρως μην σας αδικώ γιατί έχετε πάθος για μειωμένη κατανάλωση χαχα) και στη δεξιά λωρίδα! Ευτυχώς που υπάρχουν και εταιρείες όπως η Mazda η οποία με την οδηγοκεντρική της φιλοσοφία μας καταλαβαίνει απόλυτα και δημιουργεί υψηλής ποιότητας αξιόπιστα μηχανήματα οδηγικής απόλαυσης!
Amiklon έχεις πολύ πλάκα! Και μόνο που μου απαντάς μονολεκτικά σχεδόν σε κάθε σου σχόλιο δείχνει άνθρωπο χωρίς αναλυτική σκέψη. Αντί για επιχειρήματα το ρίχνουμε στα γνωμικά τώρα! χαχα Από την εφηβεία μου ακόμα είχα γράψει βιβλίο με γνωμικά αλλά αυτό το γνωμικό που αναφέρεις (όπως και τα "επιχειρήματά" σου στα προηγούμενα σχόλια) είναι άκυρο διότι ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ό,τι κάνεις στη ζωή σου να το κάνεις με πάθος και να εξαιρείς την οδήγηση!!! Άρα στο επιστρέφω, ως συμβουλή όμως, γιατί ταιριάζει γάντι σε σένα!!! Μου φέρνεις στο μυαλό την εικόνα ενός ήσυχου οικογενειάρχη που έχει ξεχάσει (ή δεν έχει ζήσει ποτέ) τι σημαίνει πάθος για τη ζωή! Εδώ είναι ιστοσελίδα για το αυτοκίνητο κι εγώ επειδή δεν θέλω να ξεφύγω από τη θεματολογία όπως προσπαθείς έμμεσα να κάνεις για να πας αλλού την κουβέντα, παραθέτω τη φιλοσοφία της Mazda: "Όλοι οι άνθρωποι γεννιούνται με τη λαχτάρα της κίνησης, της ταχύτητας, της ελευθερίας. Και αναζητούν κάθε στιγμή την κατάλληλη ευκαιρία για να ξανανιώσουν αυτό το συναίσθημα αγνής, καθαρής χαράς, που ένιωθαν από παιδιά. Κάθε αυτοκίνητο Mazda είναι μια τέτοια ευκαιρία. Είναι μια πρόκληση προς όλους, για να ξαναθυμηθούν τη χαρά της κίνησης. Να ξαναβρούν τη φλόγα που σιγοκαίει μέσα τους και να την αφήσουν να ανάψει για τα καλά. Για μας στη Mazda, αυτό θα πει «zoom-zoom»! Το «zoom-zoom» εκφράζει αυθόρμητα τη φιλοσοφία μας. Τον αγνό ενθουσιασμό που είχαμε για την ταχύτητα από παιδιά, που συνεχίζει να μας ακολουθεί μέχρι σήμερα και θα μας ακολουθεί για πάντα" Όπερ μεθερμηνευόμενον σημαίνει εκ διαμέτρου αντίθετη φιλοσοφία με το VAG Group και κατ' επέκταση με τη δική σου! Πιστέυω ότι αν είχες και αυτόματο πιλότο στο αυτοκίνητό σου θα ήσουν τρισευτυχισμένος! :)) Αν θες να αφήσουμε τα αυτοκίνητα και να εντρυφήσουμε περαιτέρω σε φιλοσοφικούς στοχασμούς είμαι ανοιχτός σε πρόσκληση αλλά προφανώς σε άλλη αντίστοιχου περιεχομένου ιστοσελίδα γιατί έχω τρέλλα με τους αρχαίους φιλοσόφους!
Amiklon από ...Χαλάνδρι δεν βαρέθηκες απλά μέχρι στιγμής μιλάς χωρίς επιχειρήματα και δεν μπορείς να αντικρούσεις τα δικά μου! Δεν το κουράζεις λίγο το μυαλό σου και γι' αυτό εκφράζεσαι επιπόλαια. Είδες μετά και τον ενθουσιασμένο Clarkson με το Mazda και σε αποτελείωσα :) Καλά αυτό το βιντεάκι έχει κλείσει πολλά στόματα γερμανόφιλων και τους έχει μετατρέψει σε γιαπωνεζόφιλους! Το να συνομιλώ με κάποιον που έχει για κριτήριο του το πόσο αναπαυτικά είναι τα καθίσματα ενός αυτοκινήτου με ξεπερνάει! Εσύ καλές και αναπαυτικές βόλτες με το Audi γιατί εγώ με το Mazda δεν βολτάρω αλλά οδηγάω με πάθος ;)
Amiklon και κάποιος που βάζει για νικ τον τόπο καταγωγής του (Αμύκλες Λακωνίας γενική Αμυκλών) σημαίνει ότι είναι επαρχιώτης και έχει Audi για να κάνει μούρη στο χωριό του. Το περίμενα όπως σου είχα πει ότι είσαι του Ωχ Βαγγελίστρα μου Γκρουπ. Με τις υγείες σου. Έπαιξα στο παρελθόν μαζί τους και κάηκα από την τρομερή αξιοπιστία τους. Εγώ δεν έχω τέτοια κόμπλεξ και με ενδιαφέρουν οδηγοκεντρικές μάρκες και το value for money. Μάλλον εσύ είσαι κολλημένος γιατί πάνω από 70.000€ δεν υπάρχουν μόνο οι Γερμανοί και μόνο το γκρουπ! Σίγουρα θα αγόραζα το Nissan GTR των 100.000€! Άρα ούτε γερμανικό ούτε Rolex κ.ά. διότι είναι υπερτιμημένες μάρκες και τα μισά λεφτά πάνε στη διαφήμιση και στο όνομα δηλαδή για πέταμα. Αλλά ναι για κάποιους που θέλουν μούρη τα πετάνε με ευχαρίστηση κιόλας και οι Γερμανοί χαίρονται που κονομάνε από τους "ψαγμένους" καταναλωτές!:)) Το νικ μου το βάζω γιατί το "ταπεινό" Mazda των 30.000€ μου έδωσε πολλά περισσότερα από αυτά που περίμενα και σαφώς πιο πολλή οδηγική απόλαυση από τα προηγούμενα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει! Το γούστο είναι ότι ενώ ποτέ δεν είχες Mazda λες ότι τα γερμανικά είναι καλύτερα!!! Εγώ είχα γερμανικά και έχω μέτρο σύγκρισης! Άρα μάλλον κάτι περισσότερο θα ξέρω και η δική σου άποψη είναι εντελώς άκυρη.
mazdakia πραγματικα βρισκω οτι ενας ανθρωπος που εχει νικ κατι σχετικο με μια συγκεκριμενη εταιρια αυτοκινητων , ειναι τοσο κολλημενος με αυτη, οποτε ειναι κομματακι δυσκολη η συννενοηση. περα απο αυτο δεν εχω απολυτως καμια αποψη για τα mazda μιας και δεν εχω οδηγησει ποτε κανενα μazda. ξερω ομως ενβα πραγμα. οτι αν σου εδιναν 80000 η 100000 χιλ ευρω για να παρεις αμαξι ΔΕΝ θα αγοραζες mazda , αλλα κανενα γερμανικο θα αγοραζες. οποτε τωρα το ειμαι λατρης της mazda και το μια φορα mazda παντα mazda και το αλλο με το zoom zoom τα ακουω βερεσε. οκ για τα χρηματα του καλο, αλλα μην τρελλαθουμε κι ολας οτι θα το συγκρινουμε με ενα audi των 70000 ευρω. (το οποιο παρεμπιτοντως εχει μια χαρα καθισμα για τον δικο μου πισινο τουλαχιστον) ζησε λοιπον το ονειρο σου με την mazda πεισε τον εαυτο σου οτι ειναι καλυτερο απο ενα γερμανικο ακριβο αμαξι, μην προσπαθεις να πεισεις ομως και τους αλλους
Αααα από νοικιάρικα βγάζεις συμπεράσματα? χαχα ΟΚ! Για πες μας τότε ποια αυτοκίνητα έχουν καλά καθίσματα? Αν και πάνω κάτω ξέρω τι θα απαντήσεις. Εγώ πάντως δεν έχω ξανακούσει παράπονα για τα καθίσματα από άλλον είτε γνωστό μου είτε από εδώ μέσα για καμμία μάρκα. Μήπως να το ψάξεις λίγο σε σένα και όχι στα αυτοκίνητα το πρόβλημα? Άσε τη Mazda γιατί σίγουρα δεν κάνει για σένα που θες να οδηγάς σαν να βρίσκεσαι στον καναπέ του σπιτιού σου. Είναι για ανήσυχους οδηγούς. Zoom-zoom spirit! (if you know what i mean ;)) Αν σε πάω μια βόλτα με τα 260 άλογα δεν θα ασχολείσαι με τον πισινό σου αλλά με την πλάτη σου :)) Δεν υπήρχε Mazdakias που να μην χάρηκε όταν άκουσε ότι έκλεισε η ΕΛΜΑ γιατί οποιοσδήποτε άλλος αναλάβει την αντιπροσώπευση της μάρκας σίγουρα θα είναι καλύτερος. Αυτό δεν έχει να κάνει όμως με τη Mazda διεθνώς που έχει μόνιμα ανοδική πορεία τα τελευταία 15 χρόνια.
ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΤΟΥ YARIS, ASTRA, 1.20 HYUNDAI. ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ YARIS 1.33 ΔΕΝ ΜΕ ΚΟΥΡΑΖΕΙ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΩ Η ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΟΙΚΙΑΡΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΟΤΑ YARIS ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΟΥΣ. ΤΑ MAZDA ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΕΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΚΡΙΒΟ ΓΕΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝ.
Alextiligadas Οπως καταλαβες μολις αγορασεις ενα mazda - εστω και μεταχειρισμενο βρε αδελφε....
Απάντηση: Αδέρφια...όχι συμπλοκές μεταξύ των φιλάθλων!
ΓΙα τον mazdaki. ΜΠορεί πράγματι να βγάινω εκτός θέματος αλλα δεν είμαι ο΄μονος. ¨οπως και να έχει αυτό που θέλω να πω είναι ότι το πάθος της οδήγησης είναι καλό να βγαίνει στους δρόμους - πίστες και όχι σε κοινούς δρόμους. Εκτός αν έχουμε autoban η autostrada και δεν το ξέρω. ¨οσον αφορά το σχετικό θέμα αναφέρθηκα ποιο κάτω.
Opel Astra πολυ ωραίο, δυνατό αλλα ερχεται το νεο μοντέλο. Προσωπικα μου αρέσει, είχα 2 Astra με 0 προβλήματα μέχρι τις 100.000χιλ που τα έδωσα. Auris ωραίο (έχω τώρα το περασμένο μοντέλο) 0 προβλήματα μεχρι σήμερα 50.000 αλλα δεν πάει ουτε πατάει στο δρόμο όπως το Astra. Το Golf πλέον είναι οτι σου κάτσει, προσωπικά δεν θα το αγόραζα με τίποτα.
Μπορει να μου εξηγησει καποιος αν ειναι δικαιο να συγρινονται αυτοκινητα με διαφορετικα κυβικα και ιππους...???Πως ενας υποψηφιος αγοραστης να βγαλει ασφαλη συμπερασματα???Το auris προφανως θα καιει λιγοτερο,θα ειναι πιο αργο και θα κοστιζει και λιγοτερο....
Αν τα αυτοκινητα δεν ειχαν εγγυηση,τι αυτοκινητο θα αγοραζατε;
Για τον mazdakia. Εχω να πω ότι αν στο τιμόνι πηγαίνεισ με πάθος το ποιο πιθανό είναι να σκοτώσεις κάποιον αθωο άντθρωπο. Δεν χωράνε αυτά στον δρόμο. Εξάλου υπάροχνυ και οι πίστες για να σκίσει κάποιος το καλσόν του..... Υπάρχουν αθλήματα για ναδείξεις το πάθος σου... πηδηλασία, τρέξιμο, κολυμβηση.... και πολλά πολλά άλλα...
mazdakia το δευτερο like που πηρες στο κατεβατο που εγραψες ειναι δικο μου (το πρωτο δικο σου φανταζομαι). εχεις τοσο πλακα που το κερδισες με την αξια σου!!!! μπραβο αγορινα. καλες βολτες με το mazda σου
γνωμικο :οταν στην ζωη δεν εχεις παθος, ψαχνεις να το βρεις σε ενα γκαζι αυτοκινητου. βαρετος και πιθανον γκαφαλακος.
Ολα τα αυτοκίνητα είναι καλά και οικονομικά. Ο τρόπος οδήγησης μας τα κάνει καλά η κακά. Τα περιοδικά εξαντλούν τις περισσότερεσ φορές σε τεστ drive τα αυτοκίνητα. Ομως δεν είναι δυνατόν κανενας απο εμας να οδηγήσει οριακα....
Mazdakia βαρεθηκα. Αστο αγορινα. Λακωνια δεν ειχα την τιμη να παω,αμυκλων διευθυνση στο χαλανδρι ειναι,ναι ειμαι απο αλλη επαρχια της ελλαδας,δεν ντρεπομαι για αυτο. Καλες βολτες με το μαζντα σου.
Mazdakia το οτι σου ειναι δυσκολο να φανταστεις οτι νοικιασμενο αμαξι δεν σημαινει σαβουρα που οδηγεις στα νησια,αλλα μπορει να ειναι και με 0 χιλιομετρα ,το αντιλλαμβανομαι. Και το αντιλλαμβανομαι οτι σου συμβαινει αυτο απο το zoom zoom.ζησε σε ενα κοσμο μαρκετινκ και διαφημισης. Ακου επιχειρημα zoom zoom. Καλα κατω των 18 γραφουν εδω? Μην βρω και τον μπελλα μου που μιλαω ανηλικα.
φιλε mazdakia στο εργοστασιο που δουλεω εχουμε πολλα νοικιασμενα αυτοκινητα απο την avis. οποτε το astra 1400 ,hyundai i 20 και toyota yaris ξερω οτι εχουν ακομη και σημερα (2-3 χρονων ειναι τα αμαξια) χαλια θεσεις. Δεν εχω δοκιμασει το ΜΑZDA ,φοβαμαι οτι δεν θα μου δωθει ευαιρια-τουλαχιστον συντομα- μιας και αυτη η αξιοπιστη εταιρια δεν υπαρχει καν στην ελλαδα.
καλα καλα. παρτε γιαπωνεζικα-κορεατικα κλπ αμαξια και καντε και κανενα ταξιδι πανω απο 50 χιλιομετρα να δεις πως θα σου πιαστει ο πισινος με τις αβολες θεσεις. ψτ astra , και για σενα ισχυει αυτο
Το να φιλοξενείς ένα αμάξι απο το VAG group πιστεύω είναι αντιπροσωπευτικό της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου. Παλιά θυμάμαι στο ίδιο συγκριτικό golf, leon, A3, κτλ.