Opel Insignia vs Toyota Avensis. Αυτή τη μάχη ποιος θα την κερδίσει;
Avensis Vs Insignia
(6/1/2017)
Βάζουμε στο μικροσκόπιο δυο από τους παραδοσιακούς παίκτες της μεσαίας κατηγορίας, Opel Insignia και Toyota Avensis. Ποιος πιστεύετε ότι θα βγει νικητής στη μάχη των δυο οικογενειακών μοντέλων;
Με μεγάλα αμαξώματα για άνετους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, υψηλή ενεργητική και παθητική ασφάλεια, αλλά και πλήρη εξοπλισμό, τα μεσαία μοντέλα αποτελούν την κλασική επιλογή των οικογενειαρχών εδώ και δεκαετίες. Όμως, τα τελευταία χρόνια περνούν μία περίοδο κάμψης, η οποία οφείλεται στους μεγάλους κυβισμού κινητήρες τους και την τσιμπημένη -για τα σημερινά δεδομένα ενός μέσου οικογενειάρχη- τιμή κτήσης τους. Παρόλα αυτά, η πορεία τους στην ελληνική αγορά φαίνεται πως μπορεί να πάρει τα πάνω της, χάρη στους νέους μικρούς diesel κινητήρες με τους οποίους εφοδιάζονται. Χαρακτηριστικά παραδείγματα το Opel Insignia και το Toyota Avensis.
Για μοντέρνους οικογενειάρχες
Opel Insignia vs Toyota Avensis. Αυτή τη μάχη ποιος θα την κερδίσει;
Tο Opel Insignia, παρότι «μετρά» κάποια χρόνια από την τελευταία ανανέωσή του, έρχεται με δυναμικό και κουπέ σχήμα που κερδίζει το βλέμμα. Ξεχωρίζουμε το φωτισμό σε σχήμα μπούμερανγκ στα φώτα και τη μεγάλη χρωμιωμένη μάσκα στο μπροστινό μέρος.
Το Toyota Avensis έρχεται με πιο δυναμικές και μοντέρνες γραμμές από κάθε άλλη φορά, σε ένα αμάξωμα τριών όγκων που έχει μακρύνει το εμπρόσθιο τμήμα του κατά 40 χλστ., τονίζοντας την παρουσία του. Ξεχωρίζουμε στο εμπρός μέρος τη δυναμική μάσκα που καταλήγει ανάποδα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, τα εμπρόσθια φωτιστικά με την πολύ μοντέρνα σχεδίαση και φώτα ημέρας LED, αλλά και πίσω, τα μεγάλα LED φωτιστικά και το χρώμιο στο καπό.
Αν και το μοναδικο αξιο αναφορας μεσαιο απο την γερμανια...η την αμερικη αν προτιμουν μερικοι...δειχνει τα χρονια του και μαλιστα οταν εχει απεναντι του αξια διαχρονικα αναγνωρισμενη τα βρισκει μπαστουνι.
Μονοδρομος το avensis γιατι ειναι toyota με οτι συνεπαγεται το ονομα του για καθε αγοραστη!
Απάντηση: Οι επιδόσεις του σε 0-100 χλμ./ώρα είναι 11,2 δλ. και σε ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα με 4η είναι 9,3 δλ. Τέλος το 80-120 χλμ./ώρα με 5η γίνεται σε 13,1 δλ.
@kostas,το OPEL ISIGNIA είναι πρώτο στην κατηγορία του από τότε που παρουσιάστηκε το 2008 πανευρωπαικά,ούτε passat,mondeo,avensis,κτλ,έχουμε 2 στην δουλειά και γράφουνε καθημερινά χιλιόμετρα και ούτε κιχ.
Αν και το μοναδικο αξιο αναφορας μεσαιο απο την γερμανια...η την αμερικη αν προτιμουν μερικοι...δειχνει τα χρονια του και μαλιστα οταν εχει απεναντι του αξια διαχρονικα αναγνωρισμενη τα βρισκει μπαστουνι. Μονοδρομος το avensis γιατι ειναι toyota με οτι συνεπαγεται το ονομα του για καθε αγοραστη!
Γιατί δεν αναφέρετε καθόλου τα νούμερα επιδόσεων του Avensis;
Απάντηση: Οι επιδόσεις του σε 0-100 χλμ./ώρα είναι 11,2 δλ. και σε ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα με 4η είναι 9,3 δλ. Τέλος το 80-120 χλμ./ώρα με 5η γίνεται σε 13,1 δλ.
τους ιδιους χωρους εχουν.Το συγκεκριμενο Opel το εχω παρατηρησει στο δρομο οταν φρεναρει τα πισω φωτα αναβουν αλλα ντα'λλων.Το εχω δει αρκετες φορες,σιγουρα οχι μονο εγω...
Εφόσον το συγκριτικό ΔΕΝ έχει τουτούνι του group, η άποψη είναι "πάρτε ότι θέλετε, ΔΕΝ μας απασχολεί..."
@kostas,το OPEL ISIGNIA είναι πρώτο στην κατηγορία του από τότε που παρουσιάστηκε το 2008 πανευρωπαικά,ούτε passat,mondeo,avensis,κτλ,έχουμε 2 στην δουλειά και γράφουνε καθημερινά χιλιόμετρα και ούτε κιχ.
Εκτιμώ ότι η έλευση του νέου Οπελ θα ταρακουνήσει τα νερά σ αυτήν την κατηγορία, είναι πραγματικά ένα όμορφο.