Δύο από τα πλέον αναγνωρίσιμα αυτοκίνητα πόλης, το Fiat Panda και το Toyota Aygo μάχονται για την κορυφή στις πωλήσεις. Εσείς ποιο θα επιλέγατε;
Aygo vs Panda
7.683 Επισκέψεις στο άρθρο (21/5/2015)
Με τα δύο μοντέλα να βρίσκονται μια ανάσα το ένα από το άλλο σε πωλήσεις και έχοντας παραπλήσια χαρακτηριστικά, εσείς πιο από τα δύο θα επιλέγατε;
Από τη μία έχεις το Fiat, το αυτοκίνητο που μεταμόρφωσε την κατηγορία από «υπόλοιπο» αυτοκινήτου σε ένα ολοκληρωμένο και ώριμο όχημα που όλες τις ανέσεις και την ασφάλεια που απαιτείται σήμερα. Στην δεύτερη σύγχρονη γενιά του (τρίτη από την αρχή του ονόματος) το Panda προσφέρει ένα αμάξωμα ιδιαίτερα πρακτικό, με τέσσερις πόρτες με κανονικά παράθυρα, την καμπίνα με τις περισσότερες αναφορές σε μεγαλύτερη κατηγορία και αν αυτό δεν πείθει, η ποιότητα κύλισης τότε σίγουρα παραπέμπει σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο.
Από την άλλη έχεις την δεύτερη σημαντική προσπάθεια της Toyota, το Aygo στη δεύτερη γενιά του, να τα καταφέρνει εκεί που η VW, παρά τις μεγαλοστομίες της δεν μπόρεσε να φτάσει: στα ίδια νούμερα με αυτά του Panda σε πωλήσεις. Μεγάλο επίτευγμα. Το Aygo ξεχωρίζει από κάθε άλλο μίνι της αγοράς λόγω της επιθετικής τους σχεδίασης, προσοχή που συνήθως δίνεται σε μεγαλύτερα μοντέλα. Ξεχωρίζει επίσης για την ωρίμανση που δέχθηκε η δεύτερη γενιά του, τόσο σε ποιότητα, όσο και σε πρακτικότητα και lifestyle.
Τα δύο μοντέλα έχουν διαφορετικούς τελείως κινητήρες για να πετύχουν όμως τα ίδια νούμερα κατανάλωσης και επιδόσεων. Με 900 τούρμπο και 1,2 ατμοσφαρικά το Panda προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα, ενώ διαθέτει και τον εκπληκτικό 1.300άρη ντίζελ που όμως ξεφεύγει σε τιμή χωρίς απαραίτητα να κερδίζει σημαντικά σε κατανάλωση. Το Aygo από την άλλη με τον 1.000άρη του πετυχαίνει ιδιαίτερα χαμηλές καταναλώσεις, με σπιρτάδα και ζωντάνια, χωρίς να έχει τους κραδασμούς του δικύλινδρου 900άρη της Fiat.
Από πλευράς τιμής το Fiat είναι λίγο ακριβότερο στη βασική με τον αθάνατο και οικονομικότατο 1.200άρη Fire κινητήρα, όμως κερδίζει λόγω χαμηλού κόστους όταν μπει στη μέση η απόσυρση όπου πέφτει σχεδόν 1.000 ευρώ κάτω από την αντίστοιχη τιμή του Aygo.
Με τα νούμερα τόσο κοντά, το τελευταίο που μένει να διαλέξει κανείς είναι η μάρκα. Toyota ή Fiat; Εσείς τι λέτε; Ποιο από τα δύο θέλετε; Με ποιο μοτέρ; Και τελικά ποια μάρκα θα προτιμήσετε και γιατί; Τι λέτε;
Panda κ από εμένα!! Ομορφότερο, με καλύτερους χώρους για πράγματα κ επιβάτες, υπερυψομένο κ με τετρακίνηση για κακά καιρικά φαινόμενα, όπως χιόνι κλπ. Για εμένα δεν τίθεται καν δίλημμα!!!
εχω μεινει εντυπωσιασμένος από το panda.οποτε η ψηφος μου θα παει εκει.
Την απάντηση για πιο από τα δύο την έχετε δώσει ήδη εσείς, αφού στην μία περίπτωση (panda) όπως γράφετε έχεις να κάνεις με ένα κανονικό αυτοκίνητο με κανονικά παράθυρα κανονικές ανέσεις πλήρη λειτουργικότητα την καλύτερη άνεση της κατηγορίας την καλύτερη κύλιση της κατηγορίας τεχνολογία και οικονομία στην πιο σύγχρονη μορφή της. Θα συμπλήρωνα την πολύ πιο αποτελεσματικότερη λειτουργία του twinair έστω και με ελάχιστους κραδασμούς παραπάνω και το μόνο που δεν συμφωνώ είναι με την μικρη διαφορά στην οικονομία που λέτε ότι προσφέρει ο εκπληκτικός diesel του panda αφού ο συγκεκριμένος παρέχει παραπάνω από την διπλάσια ροπή από τον κινητήρα του aygo στις μόλις 1500 στροφές. Δηλαδή μπορείς να τον λειτουργείς μόνιμα κάτω από τις 2200 στροφές με πολύ μεγάλη αποτελεσμάτικότητα στην οικονομία ανεξαρτήτους φόρτου (μονιμα κάτω από 5λτ./100χλμ πραγματικής κατανάλωσης) την στιγμή που στο aygo σε πραγματικές συνθήκες κίνησης είναι στα 7λτ./100χλμ.) Ο δε 1,2 του panda είναι πραγματικό διαμάντι αξιοπιστίας και οικονομίας χρήσης αλλά κυρίως απόκτησης και συντήρησης ο δε twinair πέρα από αλλαγή λαδιών φίλτρο αερα και λαδιού και μπουζί κάθε 60.000χλμ δεν έχει κάτι άλλο να του αλλάξεις. Νομίζω ότι και αυτήν την φορά οι υπόλοιπες εταιρίες προσπαθούν να φτάσουν την FIAT στην συγκεκριμένη κατηγορία με hard trick και σίγουρα χωρίς ουσία, όπως για παράδειγμα το μεγαλύτερο και καλά πορτ μπαγκαζ του Volkswagen up αλλά χωρίς να αναφέρουν ότι δεν έχει ρεζέρβα και κόστος συντήρησης όπως ένα "polo" ή η Toyota με το aygo με νέα μεγάλη οθονη multimedia χωρίς να έχει λύση απόλυτα τα προβλήματα στεγανοτητας καμπινας και φαναριών αλλά και κιβωτίου.. Αρα PANDA δαγκωτό!!
Εννοείται panda. Εργαλείο!
Εχω το Panda, με τον πραγματι εκπληκτικο πετρελαιοκινητηρα. Δεν υπαρχουν λογια να περιγραψω το συνολο του. Εκρηκτικο, οικονομικο, με οδικη συμπεριφορα μεγαλυτερης κατηγοριας και με χωρους απιστευτους για αυτοκινητο μινι.
Και κάτι ακόμα ....Αμα θες,ΑΜΑ ΛΕΩ,στο 1200 αρι Πάντα κοτσαρεις και ενα συ στημα γκάζι γνωστής ιταλικής εταιρείας .....τσεκάρισμενο ,απροβληματιστη λύση για οικονομία