Μετά και το λανσάρισμα του νέου Arteon η VW έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες φωτογραφίες για τον αντικαταστάτη του CC, που αποδεικνύουν τον premium χαρακτήρα του αλλά και την κομψότητα που το αντιπροσωπεύει. Δείτε τις.
Η VW προσδιορίζει το Arteon ως ένα premium Gran Turismo μοντέλο και για αυτό το «προικίζει» με ένα «δυνατό» πρόσωπο, έντονες γραμμές και χαμηλή οροφή.
Η VW προσδιορίζει το Arteon ως ένα premium Gran Turismo μοντέλο.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες, στη βάση της βενζινοκίνητης γκάμας θα βρεθεί το νέο 1.5 TSI σύνολο των 150 ίππων, ενώ πιο πάνω συναντάμε τον 2.0 TSI κινητήρα με 190 ή 280 ίππους. Για όσους θέλουν diesel, το 2.0 TDI μοτέρ έρχεται με 150, 190 ή 240 ίππους. Η βασική έκδοση βενζίνης και οι δύο μικρές πετρελαίου, εξοπλίζονται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ οι υπόλοιπες διαθέτουν 7άρι DSG. Οι δύο κορυφαίες εκδόσεις είναι αποκλειστικά τετρακίνητες.
Κάθε μία έκδοση του Arteon θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων στον βασικό της εξοπλισμό: προβολείς LED και LED φώτα ημέρας, σύστημα Keyless Go, ηχοσύστημα VW με οκτώ ηχεία, θύρες USB, κλιματισμό, Ημι-ηλεκτρικά εμπρός καθίσματα και σύστημα ειδοποίησης οδηγού.
Το νέο VW Arteon είναι επίσης το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που διαθέτει τόσα πολλά συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως το Emergency Assist 2.0, το οποίο μπορεί να σταματήσει με ασφάλεια το αυτοκίνητο, αν είναι απαραίτητο και το σύστημα προστασίας επιβατών, το οποίο ελέγχει τα οχήματα που κινούνται γύρω του και πριν από ενδεχόμενο τρακάρισμα, κλείνει τα παράθυρα και την ηλιοροφή και προετοιμάζει τους προεντατήρες των ζωνών ασφαλείας.
Τέλος να αναφέρουμε πως το νέο μοντέλο βγαίνει σε τρεις εκδόσεις: Arteon, Arteon R-Line και Arteon Elegance. Η R-Line επικεντρώνεται στον σπορ χαρακτήρα, ενώ η Elegance στρέφεται προς την πολυτέλεια.
Ξεφευγει απο την ρουτινα της ομοιομορφιας που κυριαρχει στην vw υιοθετωντας λιγο διαφορετικη μασκα και φωτιστικα στο εμπρος σημειο που κανουν ουσιαστικα την διαφορα και του δινουν αισθηση οπτικα καλυτερη απο τα αδελφια του που ειναι ολα ιδια μεταξυ τους.
Και στην οπσθια πλευρα εχει αερα συγχρονο μα οχι μοναδικο γιατι μοιαζει και ειναι vw.
Εκει που κανει πισωγυρισμα και ουτε στο ελαχιστο δεν μπηκαν στον κοπο να το μετατρεψουν προς το καλυτερο ειναι το εσωτερικο που θυμιζει golf-passat παλαιοτερων εποχων,βαρετο γερικο και σχεδιαστικα ξεπερασμενο τελειως.
Μισες δουλιες με δυο λογια εκαναν οι γερμανοι οχι πως περιμεναμε και τιποτα διαφορετικο βεβαια αλλα το τελικο αποτελεσμα εχει μονο εξωτερικες παρεμβασεις και τιποτα αλλο.
Καλη προσπαθεια μα εμεινε στην μεση και φυσικα μονο premium δεν μπορεις να ονομασεις ενα vw οσο και να προσπαθεις οτι και να κανουν οι κατασκευαστες του γιατι το ιδιο το ονομα του το κατατασσει στα κατωτερα κοινονικα στρωματα οπως του αξιζει και εκει θα μεινει,μην ξεφυγουμε κιολας και μπερδεψουμε τα πιτουρα με το χαβιαρι γιατι αυτοκινητο του λαου και σαλονια πολυτελειας δεν συμπορευονται οσο και να το σπρωξεις!!!!
Ξεφευγει απο την ρουτινα της ομοιομορφιας που κυριαρχει στην vw υιοθετωντας λιγο διαφορετικη μασκα και φωτιστικα στο εμπρος σημειο που κανουν ουσιαστικα την διαφορα και του δινουν αισθηση οπτικα καλυτερη απο τα αδελφια του που ειναι ολα ιδια μεταξυ τους. Και στην οπσθια πλευρα εχει αερα συγχρονο μα οχι μοναδικο γιατι μοιαζει και ειναι vw. Εκει που κανει πισωγυρισμα και ουτε στο ελαχιστο δεν μπηκαν στον κοπο να το μετατρεψουν προς το καλυτερο ειναι το εσωτερικο που θυμιζει golf-passat παλαιοτερων εποχων,βαρετο γερικο και σχεδιαστικα ξεπερασμενο τελειως. Μισες δουλιες με δυο λογια εκαναν οι γερμανοι οχι πως περιμεναμε και τιποτα διαφορετικο βεβαια αλλα το τελικο αποτελεσμα εχει μονο εξωτερικες παρεμβασεις και τιποτα αλλο. Καλη προσπαθεια μα εμεινε στην μεση και φυσικα μονο premium δεν μπορεις να ονομασεις ενα vw οσο και να προσπαθεις οτι και να κανουν οι κατασκευαστες του γιατι το ιδιο το ονομα του το κατατασσει στα κατωτερα κοινονικα στρωματα οπως του αξιζει και εκει θα μεινει,μην ξεφυγουμε κιολας και μπερδεψουμε τα πιτουρα με το χαβιαρι γιατι αυτοκινητο του λαου και σαλονια πολυτελειας δεν συμπορευονται οσο και να το σπρωξεις!!!!