Η Ford μας παρουσιάζει επισήμως -έστω και καμουφλαρισμένο- το νέο Focus, το οποίο αναμένεται να κάνει ντεμπούτο το Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύης. Δείτε τι περιμένουμε από το συνολικά αναβαθμισμένο 4ης γενιάς μικρομεσαίο μοντέλο…
Η Ford έδωσε στη δημοσιότητα την πρώτη επίσημη εικόνα του ολοκαίνουργιου Focus, του οποίου το hatchback αμάξωμα «προστατεύεται» από ένα πολύχρωμο καμουφλάζ.
Το Ford Focus θα περάσει στην τέταρτη γενιά του στις αρχές του επόμενου έτους, με την εταιρεία να προωθεί το επερχόμενο μοντέλο της, ντύνοντας τα τελευταία δοκιμαστικά του οχήματα με το γνωστό βινίλιο, στο οποίο φιλοξενείται το σλόγκαν «#TimeToFocus», που σημαίνει «Ώρα να εστιάσεις».
Το νέο μικρομεσαίο μοντέλο της Ford θα διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο από το απερχόμενο, ώστε να προσφέρει περισσότερο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους. Χάρη στη νέα σχεδίαση του αμαξώματος, θα έχει καλύτερη αεροδυναμική συμπεριφορά, ενώ αισθητικά θα ακολουθήσει τη λογική του νέου Fiesta.
Σε συνέχεια των ομοιοτήτων με το Fiesta, το 4ης γενιάς Focus θα διαθέτει διαφορετικές εκδόσεις, την σπορτίφ ST-Line και την πολυτελή Vignale, ενώ και εδώ θα υπάρξει η Active εκδοχή που θυμίζει crossover. Ενδιαφέρον θα έχει να επιβεβαιωθεί η φήμη που θέλει την έκδοση Active να παίρνει προαιρετικά σύστημα 4κίνησης, το οποίο θα προέρχεται από το Focus RS.
Όπως έχουν καταγράψει φωτογραφικά διάφοροι «κατάσκοποι», το νέο Focus θα εξοπλίζεται με το τελευταίο σύστημα infotainment SYNC3, το οποίο είναι τοποθετημένο πάνω από τους κεντρικούς αεραγωγούς. Συνολικά η καμπίνα αναμένεται να διαθέτει καλύτερης ποιότητας υλικά.
Στη βάση της γκάμας θα είναι φυσικά ο 1,0 EcoBoost κινητήρας, ενώ επόμενη επιλογή βενζίνης θα είναι ο νέος 3κύλινδρος EcoBoost των 1,5 λίτρων. Οι επιλογές σε πετρέλαιο θα είναι κατά τα γνωστά στα 1,5 και 2,0 λίτρα, ενώ θα υπάρχει η επιλογή για αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τη Ford να λανσάρει το νέο Focus μετά το ντεμπούτο της έκθεσης της Γενεύης το Μάρτιο, με τις πωλήσεις να ξεκινούν αργότερα μέσα στο χρόνο.
Η εμπορική του επιτυχία θα κριθεί από την τιμή του. ΥΓ Γιατί η Ford καταργεί τον υπεροχο τετρακύλινδρο1.5 ecoboost με ενα τρικυλινδρο;Τι μανια τους εχει πιασει:Οποιος θελει οικονομία και χαμηλούς ρύπους υπαρχει ο χιλιαρης.Ολοι εμεις οι υπολοιποι που γουστάρουμε το σωστό ζυγισμα και τον υπεροχο ηχο ενος τετρακυλινδρου τι φταιμε να ακουμε τα γουργουρητα και την τραχυτητα των τρικυλινδρων;;;;;
Αν κρίνω από το νέο fiesta η επιτυχία του νέου focus είναι δεδομένη. Το καλό ...καλύτερο που λένε. Με βελτιωμένους στα σημεία κινητήρες, οδική συμπεριφορά σημείο αναφοράς για την κατηγορία και ποιότητα ford. Θετικό η αύξηση των χώρων για επιβάτες και κυρίως για αποσκευές (ένα από τα μείον του υπάρχοντος μοντέλου). Ας ελπίσουμε οι τιμές να συνεχίσουν να είναι προσιτές...
Σαν Mazda 3 1ης γενιας μοιαζει.
Η εμπορική του επιτυχία θα κριθεί από την τιμή του. ΥΓ Γιατί η Ford καταργεί τον υπεροχο τετρακύλινδρο1.5 ecoboost με ενα τρικυλινδρο;Τι μανια τους εχει πιασει:Οποιος θελει οικονομία και χαμηλούς ρύπους υπαρχει ο χιλιαρης.Ολοι εμεις οι υπολοιποι που γουστάρουμε το σωστό ζυγισμα και τον υπεροχο ηχο ενος τετρακυλινδρου τι φταιμε να ακουμε τα γουργουρητα και την τραχυτητα των τρικυλινδρων;;;;;
Αν κρίνω από το νέο fiesta η επιτυχία του νέου focus είναι δεδομένη. Το καλό ...καλύτερο που λένε. Με βελτιωμένους στα σημεία κινητήρες, οδική συμπεριφορά σημείο αναφοράς για την κατηγορία και ποιότητα ford. Θετικό η αύξηση των χώρων για επιβάτες και κυρίως για αποσκευές (ένα από τα μείον του υπάρχοντος μοντέλου). Ας ελπίσουμε οι τιμές να συνεχίσουν να είναι προσιτές...