ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο κινητήρας της Ferrari κατέκτησε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά το βραβείο του Διεθνούς Κινητήρας της Χρονιάς, καταρρίπτοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ.

Αυτοί είναι οι καλύτεροι κινητήρες του 2019

21.872 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2019)

Ανακοινώθηκαν οι νικητές των φετινών βραβείων του θεσμού International Engine+Powertrain of The Year. Ποιος κινητήρας βραβεύτηκε ως ο καλύτερος όλων για 4η συνεχόμενη χρονιά; Ποιος 1.000άρης πήρε -πάλι- πρωτιά στην κλάση του;

Tα βραβεία για τους καλύτερους κινητήρες του 2019 ανακοινώθηκαν αναλυτικά σήμερα για κάθε κατηγορία ανάλογα με την ιπποδύναμη, σε αντίθεση με τις προηγούμενες χρονιές που ο διαχωρισμός των κατηγοριών γινόταν σύμφωνα με τον κυβισμό. Φέτος, λοιπόν, οι κλάσεις  για τον «Διεθνή Κινητήρα της Χρονιάς» χωρίζονται ως εξής:
  • Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2019
  • Κάτω των 150 ίππων
  • από 150 έως και 250 άλογα
  • από 250 έως και 350 άλογα
  • από 350 έως και 450 άλογα
  • από 450 έως και 550 άλογα
  • από 550 έως και 650 άλογα
  • πάνω από 650 ίππους
  • καλύτερος νέος κινητήρας 2019
  • καλύτερο υβριδικό σύνολο
  • καλύτερος κινητήρας επιδόσεων 
  • καλύτερος ηλεκτρικός κινητήρας

Τα φετινά βραβεία του θεσμού International Engine+Powertrain of The Year φέρνουν στην πρώτη θέση της γενικής κατηγορίας την Ferrari για 4η συνεχόμενη χρονιά, καταρρίπτοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ. Ο κινητήρας με τον οποίο η ιταλική φίρμα απέσπασε αυτή τη διάκριση είναι εκείνος που εξοπλίζει τις 488 GTB, 488 Pista και 488 Spider, που δεν είναι άλλος από τον αλουμινένιο V8 biturbo χωρητικότητας 3,9 λτ. με απόδοση 670 ίππων και 760 Nm ροπής.

Πιο συγκεκριμένα οι νικητές ανά κατηγορία παρουσιάζονται παρακάτω:

Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2019:
Ferrari 3,9 λτ. twin-turbo V8 (Ferrari 488 GTB/Spider/Pista)

Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων:
Ferrari 3,9 λτ. twin-turbo V8 (Ferrari 488 GTB/Spider/Pista)

Καλύτερος νέος κινητήρας 2019: 
Ηλεκτροκινητήρας της Jaguar Land Rover (Jaguar I-Pace)

Κάτω των 150 ίππων
Ford 999 κ.εκ. τρικύλινδρο turbo (Ford Fiesta, Focus, C-Max, Grand C-Max, Mondeo, EcoSport)
 
Από 150 έως 250 άλογα
Audi 2,0 λτ. TFSI τετρακύλινδρος (Audi TT, TT S, S1, S3, A3, A4, A5, A6, Q2, Q3, Q5; SEAT León Cupra, Alhambra, Ateca, Cupra Ateca; Škoda Superb, Kodiaq; Volkswagen Golf GTi, Polo GTi, T-Roc, Atlas, Passat, Arteon, CC, Beetle, Tiguan, Sharan)
 
Από 250 έως 350 άλογα
Porsche 2,5 λτ. turbo (Porsche 718 Boxster, 718 Cayman S) 

 
Από 350 έως 450 άλογα
Ηλεκτροκινητήρας της Jaguar Land Rover (Jaguar I-Pace)

Από 450 έως 550 άλογα
Mercedes-AMG 4,0 λτ. V8 biturbo (Mercedes-AMG GT, GT S, GT C, GT R, S, C, E, G, GLC, Maybach S, Aston Martin Vantage, DB11)
 
Από 550 έως 650 άλογα
Ferrari 3,9 λτ. twin-turbo V8 (Ferrari Portofino, GTC4 Lusso T)

Πάνω από 650 ίππους
Ferrari 3,9 λτ. twin-turbo V8 (Ferrari 488 GTB/Spider/Pista)
 
«Πράσινο»-υβριδικό σύνολο της χρονιάς:
BMW 1,5 λτ. 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης & ηλεκτροκινητήρας (BMW i8)
 
Καλύτερος ηλεκτρικός κινητήρας:
Ηλεκτροκινητήρας της Jaguar Land Rover (Jaguar I-Pace)

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR