SUV πόλης κάτω από 20 χιλιάδες ευρώ: Citroen C3 Aircross, SEAT Arona & Suzuki Vitara
Ναι, τα αυτοκίνητα έχουν ακριβύνει, όμως αν το ψάξεις πολύ διεξοδικά βρίσκεις ενίοτε και ευκαιρίες. Παρακάτω βρήκαμε 3 μοντέλα από τα SUV πόλης που κοστίζουν έως 20.000 ευρώ. Είναι τα Citroen C3 Aircross (19.900 ευρώ), SEAT Arona (19.490 ευρώ) και Suzuki Vitara (19.580 ευρώ)
SUVάκια κάτω από 20 χιλιάρικα, όλα με turbo βενζίνη
Έχουν καλή απόσταση από το έδαφος, επαρκείς χώρους για μία μέση οικογένεια, εμφάνιση που αρέσει σε κάθε ηλικία. Τα μικρά SUV είναι από τις δημοφιλέστερες επιλογές στην ελληνική αγορά, με προτάσεις για κάθε βαλάντιο. Βάζουμε όριο τα 20.000 ευρώ και παρουσιάζουμε 3 μικρά SUV στην βασική εξοπλιστική τους έκδοση. Και τα 3 με turbo κινητήρες βενζίνης, ένα από αυτά και με ήπια υβριδική τεχνολογία. Citroen C3 Aircross (1,2 PureTech 110 άλογα), SEAT Arona (1,0 TSI 95 άλογα) ή Suzuki Vitara (1,4T mild hybrid με 129 PS); Ποιο αξίζει περισσότερο τα λεφτά του;
Value for money: Φθηνό αλλά «άδειο» το Vitara, καλύτερος εξοπλισμός όλων στο C3 Aircross
Κοστίζουν λίγα, μήπως δίνουν... λιγότερα; Η σύγκριση αφορά τον στάνταρ εξοπλισμό των 3 μοντέλων, άρα δεν περιμένουμε πολλά «λούσα» και ανέσεις. Ξεκινάμε με τις τιμές: φθηνότερο όλων είναι το SEAT Arona, στα 19.490 ευρώ στην έκδοση Style με τα 4 χρόνια εγγύηση. Ελάχιστα ακριβότερο, στα 19.580 ευρώ και με 5 χρόνια εγγύηση είναι το Suzuki Vitara (GL). Κάτω από το ψυχολογικό φράγμα των 20.000 ευρώ το Citroen C3 Aircross (19.900 ευρώ στην έκδοση Feel Pack).
Εξοπλιστικά τώρα, ναι, λέμε για στάνταρ έκδοση όμως και πάλι, υπάρχουν ορισμένες παροχές που θεωρούμε βασικές σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Για παράδειγμα, θεωρούμε must την οθόνη αφής για το infotainment. Το Suzuki Vitara στην έκδοση GL δεν έχει οθόνη, με τα Arona (8,25 ιντσών) και C3 Aircross (9 ιντσών με Navigation) να υπερτερούν. Σημαντικό μειονέκτημα για το Suzuki είναι επίσης η απουσία πίσω ηλεκτρικών παραθύρων.
Από εκεί και πέρα, υπάρχουν θετικά και αρνητικά για κάθε μοντέλο. Το Citroen C3 Aircross είναι το μόνο με θερμαινόμενους και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, με αισθητήρες παρκαρίσματος, αλλά και το μοναδικό χωρίς σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος. Έπειτα, στο SEAT Arona βλέπουμε στάνταρ ζάντες αλουμινίου και LED προβολείς με corner assist, όχι όμως και σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας. Όσον αφορά το Suzuki Vitara, έχει αυτόματο κλιματισμό και αισθητήρες βροχής (όπως το C3 Aircross), αυτόματη εναλλαγή μεσαίας και μεγάλης σκάλας, 7 αερόσακους. Θα θέλαμε και στάνταρ σύστημα προειδοποίησης κόπωσης οδηγού, με την 2η έκδοση GL+ να είναι αρκετά πιο πλήρης αλλά και 2.400 ευρώ ακριβότερη.
Συμπέρασμα: Πιο συμφέρουσα συνάρτηση τιμής-εξοπλισμού έχει το Citroen C3 Aircross, ακολουθεί το SEAT Arona. Φθηνό αλλά πολύ μέτριο εξοπλιστικά και πλευράς υλικών είναι το Suzuki Vitara, που... κάθεται κάπως η απουσία πίσω ηλεκτρικών παραθύρων και οθόνης αφής για ψυχαγωγία και ενημέρωση.
Value for money: Φθηνό αλλά «άδειο» το Vitara, καλύτερος εξοπλισμός όλων στο C3 Aircross
Κοστίζουν λίγα, μήπως δίνουν... λιγότερα; Η σύγκριση αφορά τον στάνταρ εξοπλισμό των 3 μοντέλων, άρα δεν περιμένουμε πολλά «λούσα» και ανέσεις. Ξεκινάμε με τις τιμές: φθηνότερο όλων είναι το SEAT Arona, στα 19.490 ευρώ στην έκδοση Style με τα 4 χρόνια εγγύηση. Ελάχιστα ακριβότερο, στα 19.580 ευρώ και με 5 χρόνια εγγύηση είναι το Suzuki Vitara (GL). Κάτω από το ψυχολογικό φράγμα των 20.000 ευρώ το Citroen C3 Aircross (19.900 ευρώ στην έκδοση Feel Pack).
Εξοπλιστικά τώρα, ναι, λέμε για στάνταρ έκδοση όμως και πάλι, υπάρχουν ορισμένες παροχές που θεωρούμε βασικές σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Για παράδειγμα, θεωρούμε must την οθόνη αφής για το infotainment. Το Suzuki Vitara στην έκδοση GL δεν έχει οθόνη, με τα Arona (8,25 ιντσών) και C3 Aircross (9 ιντσών με Navigation) να υπερτερούν. Σημαντικό μειονέκτημα για το Suzuki είναι επίσης η απουσία πίσω ηλεκτρικών παραθύρων.
Από εκεί και πέρα, υπάρχουν θετικά και αρνητικά για κάθε μοντέλο. Το Citroen C3 Aircross είναι το μόνο με θερμαινόμενους και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, με αισθητήρες παρκαρίσματος, αλλά και το μοναδικό χωρίς σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος. Έπειτα, στο SEAT Arona βλέπουμε στάνταρ ζάντες αλουμινίου και LED προβολείς με corner assist, όχι όμως και σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας. Όσον αφορά το Suzuki Vitara, έχει αυτόματο κλιματισμό και αισθητήρες βροχής (όπως το C3 Aircross), αυτόματη εναλλαγή μεσαίας και μεγάλης σκάλας, 7 αερόσακους. Θα θέλαμε και στάνταρ σύστημα προειδοποίησης κόπωσης οδηγού, με την 2η έκδοση GL+ να είναι αρκετά πιο πλήρης αλλά και 2.400 ευρώ ακριβότερη.
Συμπέρασμα: Πιο συμφέρουσα συνάρτηση τιμής-εξοπλισμού έχει το Citroen C3 Aircross, ακολουθεί το SEAT Arona. Φθηνό αλλά πολύ μέτριο εξοπλιστικά και πλευράς υλικών είναι το Suzuki Vitara, που... κάθεται κάπως η απουσία πίσω ηλεκτρικών παραθύρων και οθόνης αφής για ψυχαγωγία και ενημέρωση.