ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας & Οδική Συμπεριφορά

48.697 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2023)
Ο 1.000άρης TSI των 95 ίππων συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο.
6 Φωτογραφίες »

Ο 1.000άρης TSI των 95 ίππων συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο.

Κινητήρες: Ήπια υβριδικό με 129 άλογα το Suzuki, πιο οικονομικό με 110 άλογα το C3 Aircross


Η παρουσία ήπια υβριδικής τεχνολογίας εξασφαλίζει στο Suzuki Vitara απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδο στον πράσινο Δακτύλιο.
6 Φωτογραφίες »

Η παρουσία ήπια υβριδικής τεχνολογίας εξασφαλίζει στο Suzuki Vitara απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδο στον πράσινο Δακτύλιο.

Πιο ισχυρό σύνολο, με έξτρα πλεονέκτημα την ήπια υβριδική τεχνολογία (μπαίνει στο Δακτύλιο, δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας), έχει το Suzuki Vitara. Κάτω από το καπό του βλέπουμε τον 1,4 BoosterJet των 129 ίππων και των 235 Nm ροπής ο οποίος συνεπικουρείται από ένα 48-βολτο κύκλωμα πρόσθετης ισχύος 14 ίππων (53 Nm ροπής). Ουσιαστικά μιλάμε για μία έξτρα ώθηση στις επιταχύνσεις, μα και ένα βοήθημα που συγκρατεί την κατανάλωση γύρω στα 6,7 λτ. όταν η ίδια η Suzuki αναφέρει 5,3 λίτρα.
                         
Αντίστοιχα οικονομικό, αλλά με μικρότερη ιπποδύναμη, είναι το Citroen C3 Aircross, με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο όπως και το Vitara. Ο γνωστός για την καλή εφαρμογή του σε πολλές κατασκευές 1.200άρης PureTech «βγάζει» στην προκειμένη 110 άλογα και είναι εξαιρετικά... φειδωλός σε βενζίνη (6,6 λτ./100 χλμ.), τιμή πιο κοντά σε σχέση με όσα ανακοινώνει η γαλλική μάρκα (5,9 λίτρα/100 χλμ.).
 
Όσον αφορά το SEAT Arona, η «βασική» του έκδοση είναι στα 95 άλογα με τον 1,0 TSI. Το συγκεκριμένο μηχανικό συνδυάζεται με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, το έχουμε «δουλέψει» σε άλλα B-SUV του Ομίλου και γενικότερα εστιάζει περισσότερο σε αστικές μετακινήσεις. Σύμφωνα με τη SEAT, το Arona «καίει» 5,3-5,8 λίτρα στα 100 χλμ..

Οδική συμπεριφορά: Ανετο το C3 Aircross, με off-road βλέψεις το Vitara

Είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα κάθε μοντέλου της Citroen: η άνεση αποτελεί προτεραιότητα. Αυτό ισχύει και στο Citroen C3 Aircross, ένα από τα πιο άνετα (αν όχι το νο1) SUV πόλης της αγοράς. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης απορροφά κάθε ανωμαλία και κραδασμό εντός πόλης, ενώ εκτός η καλή θέση οδήγησης και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες δίνουν πολύ καλή ορατότητα. Αναμενόμενα, σε μία διαδρομή με στροφές υπάρχουν κλίσεις, όμως η καλή πρόσφυση δεν αφήνει περιθώρια για προβληματισμό.
 
Πιο off-road λογική, πιστό και στο σημαντικό παρελθόν του, έχει το Suzuki Vitara. Μπορεί να μην έχει την απόσταση από το έδαφος που έχει το SEAT Arona, όμως η σωστά ρυθμισμένη ανάρτησή του (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, Ημιάκαμπτος Αξονας πίσω) κάνει και με το παραπάνω τη δουλειά της. Θα θέλαμε πιο πληροφοριακό το ελαφρύ τιμόνι, μικρός ο κύκλος στροφής (10,4 μ.), εξασφαλίζει ευελιξία μέσα στην πόλη.
 
Στην περίπτωση του SEAT Arona, το AutoΤρίτη Test Center δεν έχει αξιολογήσει ενδελεχώς τη συγκεκριμένη έκδοση των 95 ίππων, παρά εκείνη των 110 PS. Προφανώς η διαφορά στα περιθώρια και την άνεση που δίνει ο κινητήρας έχει την αξία της, όμως η γενική αίσθηση δεν αλλάζει. Και πριν την ανανέωσή του το SEAT είναι ένα οδηγοκεντρικό μοντέλο, με καλή απόσταση από το έδαφος (19 εκ.) και καλό κύκλο στροφής (10,6 μ.).
 

Σελίδα 1SUV πόλης κάτω από 20.000 €: Arona, C3 Aircross ή Vitara;
Σελίδα 2Εσωτερικό & Χώροι: Ποιος κερδίζει πού και γιατί;
Σελίδα 3Κινητήρας & Οδική Συμπεριφορά
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR