ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
29 φωτογραφίες »

Το Peugeot 208 χαρακτηρίζεται από ισορροπία όσον αφορά στην οδική του συμπεριφορά. Η καλύτερη αίσθηση που προσφέρει σε σχέση με το Clio αποτυπώνεται στο ένα παραπάνω χλμ./ώρα που πέτυχε.

Οδική συμπεριφορά, κινητήρες-επιδόσεις

91.789 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2021)

Στο δρόμο: Είναι τα καλύτερα αλλά με ελαφρώς διαφορετικό χαρακτήρα
Συνολικά, μιλάμε για τα καλύτερα μικρά στη δοκιμασία του elk test, καθώς και τα πιο ευχάριστα οδηγικά σε φυσιολογικές συνθήκες μοντέλα της κατηγορίας. Αυτό που τα καθιστά ξεχωριστά είναι το γεγονός πως όσο ικανά και ευχάριστα είναι στις αστικές τους «αποστολές», άλλο τόσο και περισσότερο μεταμορφώνονται εκτός των τειχών σε στριφτερές διαδρομές. Και ενώ το αποτέλεσμα είναι ίδιο και για τα 4, το σημαντικότερο είναι πως έχει επιτευχθεί έχοντας το καθένα τη δική του φιλοσοφία και χαρακτήρα. 

Ξεκινώντας από τα δύο γαλλικά μοντέλα, πρόκειται για δύο αυτοκίνητα με το ισορροπημένο οδηγικό προφίλ σε όλες τις συνθήκες για τα δεδομένα της κατηγορίας. Τα Peugeot 208 και Renault Clio συνδυάζουν την άνεση με την αποτελεσματικότητα αλλά και την fun to drive συμπεριφορά με τον καλύτερο τρόπο, με το 208 να κερδίζει πόντους σε αίσθηση και το Clio μέσω της ακόμα καλύτερης άνεσης και ποιότητας κύλισης.

Το Toyota Yaris είναι και αυτό ιδιαίτερα άνετο και κερδίζει κι αυτό τις εντυπώσεις με τον οδηγοκεντρικό και ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα, αλλά ξεχωρίζει κυρίως για την ευελιξία και την ευκολία του στην οδήγηση, κάτι που διατηρεί από τις προηγούμενες γενιές του. Το νέο είναι όμως πως είναι και πολύ πιο αποτελεσματικό στην σβέλτη μετακίνηση και ιδιαίτερα σε δρόμο με στροφές προσφέροντας καλή αίσθηση στον οδηγό του. 

Το Fiesta είναι τέλος το μοντέλο που ξεχωρίζει για την οδηγοκεντρική αίσθηση που προσφέρει, αποτελώντας το πιο ευχάριστο αυτοκίνητο σε γρήγορους ρυθμούς κίνησης, όπως και το πιο συμμετοχικό και fun to drive. Αυτό το οφείλει αφενός στην πιο σφιχτή ανάρτησή του, αλλά και το κορυφαίο σε ακρίβεια και αίσθηση σύστημα διεύθυνσης που μετά το elk test αποδεικνύεται και στο δρόμο το δυνατό του σημείο.

Κινητήρες-Επιδόσεις: Υπεροχή του Yaris αν και ατμοσφαιρικός 
Επιλέγοντας τους πιο κοντινούς σε απόδοση κινητήρες των 4 μοντέλων έχουμε την βασική έκδοση του Renault Clio με τους 90 ίππους από τον 1.000άρη TCe κινητήρα και την αντίστοιχα βασική έκδοση του Fiesta με τους 95 ίππους επίσης από τρικύλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρου (EcoBoost). H 2η έκδοση του PureTech κινητήρα των 1,2 λίτρων του Peugeot 208 αποδίδει 100 ίππους, ενώ το Yaris από την άλλη είναι το πιο ισχυρό με απόδοση 125 ίππους από τον 1,5 λίτρων του κινητήρα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το ιαπωνικό μοντέλο να προσφέρει συγκριτικά τις καλύτερες τιμές επιδόσεων από στάση, ενώ αναλογικά με την απόδοσή του καταναλώνει και την μικρότερη ποσότητα καυσίμου με 5,0 λτ./100 χλμ. κατά WLTP.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS