Η πισωκίνητη 630i Gran Turismo δεν διαθέτει 6κύλινδρο κινητήρα, όπως αρκετοί θα νόμιζαν με βάση τον κωδικό της. Στην πραγματικότητα εφοδιάζεται με τετρακύλινδρο Twin Power 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα, που αποδίδει 258 άλογα και 400 Nm ροπής. Στην πράξη ο ραφιναρισμένος και άριστα ηχομονωμένος κινητήρας τραβάει με δύναμη από χαμηλά, ανεβάζει με ευκολία στροφές και συνδυάζεται άριστα με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων της ZF για το οποίο ένα σχόλιο έχουμε μόνο: Τύφλα να έχουν τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη! Παρά τα 1.795 κιλά (με οδηγό) οι επιδόσεις είναι δυναμικές, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 6,7 δλ. (6,3 δλ. ανακοινώνει η BMW) και το προσπέρασμα 60-100 σε 3,8 δλ. με kickdown. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα. Σχετικά με την κατανάλωση, η BMW υπόσχεται 6,6 λτ./100 χλμ. στα μοντέλα με τροχούς 19 ιντσών (6,2 λτ./100 χλμ. με στάνταρ τροχούς 17 ιντσών), στην πραγματικότητα όμως η μέση κατανάλωση φλέρταρει με τα 11,0 λτ./100 χλμ., τιμή που κρίνεται λογική για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
Ηταν σαν να διαβαζα κριτικη του τακη τσουκαλα για τον ολυμπιακο!!η αναλυση βγαζει ματια ειδικα μετα το lexus που επεσε λιγο θαψιμο..να προσθεσω στα αρνητικα ξεχασατε να βαλετε οτι ειναι υπερβολικα τελειο για την κατηγορια..Α ερωτηση ! στη καταναλωση δοκιμης γιατι το εχετε κενο?14+ ειναι μηπως?ειναι καλο αυτοκινητο αν και πολυ ακριβο για αυτα που δινει και δεν χρειαζεται τετοια μεταχειριση(γλυψιμο)...
Ηταν σαν να διαβαζα κριτικη του τακη τσουκαλα για τον ολυμπιακο!!η αναλυση βγαζει ματια ειδικα μετα το lexus που επεσε λιγο θαψιμο..να προσθεσω στα αρνητικα ξεχασατε να βαλετε οτι ειναι υπερβολικα τελειο για την κατηγορια..Α ερωτηση ! στη καταναλωση δοκιμης γιατι το εχετε κενο?14+ ειναι μηπως?ειναι καλο αυτοκινητο αν και πολυ ακριβο για αυτα που δινει και δεν χρειαζεται τετοια μεταχειριση(γλυψιμο)...
Με τόσα λεφτά παίρνεις Audi και μάλιστα το Α7 που είναι τουλάχιστον 10 χρόνια μπροστά σε όλους τους τομείς.