Έτσι νιώθεις πίσω από το τιμόνι της 630i GT με τις αεραναρτήσεις (στάνταρ πίσω και μπροστά με επιπλέον κόστος) να «καταπίνουν» όλες τις κακοτεχνίες με αριστοτεχνικό τρόπο και την εξαιρετική ηχομόνωση να αφήνει όλους τους θορύβους εκτός καμπίνας. Η ανάρτηση χαμηλώνει κατά 10 χλστ.– είτε με επιλογή, είτε αυτόματα όταν είναι επιλεγμένο το SPORT mode ή η ταχύτητα ξεπεράσει τα 120 χλμ./ώρα, ενώ με το πάτημα ενός κουμπιού μπορεί να σηκωθεί 20 χλστ. για το πέρασμα μια ράμπας π.χ..
Χωρίς αμφιβολία, το πεδίο δράσης της νέας 6άρας GT είναι οι ατελείωτοι αυτοκινητόδρομοι, όπου η ιδιαίτερη βαυαρική κατασκευή είναι συγκλονιστικά σταθερή και ευθύβολη. Σε αυτό βοηθά και η πίσω αεροτομή, που σηκώνεται αυτόματα πάνω από τα 110 χλμ./ώρα (βυθίζεται κάτω από τα 70 χλμ./ώρα, ενώ λειτουργεί και χειροκίνητα με μπουτόν όποτε θελήσει ο οδηγός).
Ο οδηγός κάθεται ψηλά (σχεδόν 6 πόντους ψηλότερα από ότι στην 5άρα) και έχει εξαιρετική ορατότητα ειδικά μπροστά. Κάποιες δυσκολίες πίσω και πλάγια εξαλείφονται από το απίστευτο σύστημα καμερών, που προσφέρουν 360ο εμπειρία. Ακόμη και στα μεγαλύτερα ταξίδια, η 630i GT έχει τον τρόπο να ταξιδεύει οδηγό και επιβάτες σαν βασιλιάδες… Τα χιλιόμετρα έρχονται με χαρακτηριστική ευκολία, ενώ ακόμη και στα πιο κλειστά κομμάτια η 630i GT καταφέρνει να κρύψει μέρος του όγκου και του βάρους της παραμένοντας ευέλικτη (προσφέρεται και σύστημα τετραδιεύθυνσης, που στις χαμηλές ταχύτητες στρίβει τους πίσω τροχούς αντίθετα από τους μπροστινούς για ευελιξία και στις υψηλές προς την ίδια φορά για σταθερότητα), με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και συγκλονιστικά φρένα.
Αν την πιέσεις πολύ, η 630i GT θα κάνει αισθητή την μειωμένη επικοινωνία με τους εμπρός τροχούς και θα τονίσει το ελαφρύ τιμόνι της, τη στιγμή που δε θα διστάσει να υποστρέψει σε ελεγχόμενες πάντα ποσότητες πριν επέμβουν τα ηλεκτρονικά και διορθώσουν τα πράγματα. Αν μη τι άλλο το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο της 630i Gran Turismo, που έχει και χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης, είναι εντυπωσιακό: Tο σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης με αναγνώριση πεζού - Collision και Pedestrian Warning – με λειτουργία City Collision Mitigation περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό, ενώ η λίστα προαιρετικών επιλογών προσφέρει βελτιωμένη έκδοση του Active Cruise Control με Stop & Go που λειτουργεί σε ταχύτητες μεταξύ 0 και 210 χλμ./ώρα. Το Steering & Lane control assistant χρησιμοποιεί τις σημάνσεις του δρόμου και τα προπορευόμενα οχήματα για προσανατολισμό και βοηθά τον οδηγό να παραμείνει στη λωρίδα του. Τα συστήματα Lane Departure και Lane Change Warning, Side Collision Warning και το Evasion Aid αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας βοηθώντας τον οδηγό με τις κατάλληλες διορθωτικές παρεμβάσεις στο τιμόνι.
Οι προειδοποιήσεις κυκλοφορίας (Crossing traffic warning), προτεραιότητας (Priority warning), διασταύρωσης (Crossroads warning) και λάθους κατεύθυνσης στον αυτοκινητόδρομο (Wrong-way warning) συμβάλλουν στην αποφυγή επικίνδυνων καταστάσεων. Τέλος, η BMW Σειρά 6 Gran Turismo διατίθεται κατόπιν παραγγελίας με το στοιχείο Remote Control Parking, που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να μετακινεί εμπρός-πίσω το αυτοκίνητο από απόσταση μέσω του εξελιγμένου smart κλειδιού...
Ηταν σαν να διαβαζα κριτικη του τακη τσουκαλα για τον ολυμπιακο!!η αναλυση βγαζει ματια ειδικα μετα το lexus που επεσε λιγο θαψιμο..να προσθεσω στα αρνητικα ξεχασατε να βαλετε οτι ειναι υπερβολικα τελειο για την κατηγορια..Α ερωτηση ! στη καταναλωση δοκιμης γιατι το εχετε κενο?14+ ειναι μηπως?ειναι καλο αυτοκινητο αν και πολυ ακριβο για αυτα που δινει και δεν χρειαζεται τετοια μεταχειριση(γλυψιμο)...
Ηταν σαν να διαβαζα κριτικη του τακη τσουκαλα για τον ολυμπιακο!!η αναλυση βγαζει ματια ειδικα μετα το lexus που επεσε λιγο θαψιμο..να προσθεσω στα αρνητικα ξεχασατε να βαλετε οτι ειναι υπερβολικα τελειο για την κατηγορια..Α ερωτηση ! στη καταναλωση δοκιμης γιατι το εχετε κενο?14+ ειναι μηπως?ειναι καλο αυτοκινητο αν και πολυ ακριβο για αυτα που δινει και δεν χρειαζεται τετοια μεταχειριση(γλυψιμο)...
Με τόσα λεφτά παίρνεις Audi και μάλιστα το Α7 που είναι τουλάχιστον 10 χρόνια μπροστά σε όλους τους τομείς.