BMW-MINI: Γιατί «πατώνουν» στις έρευνες αξιοπιστίας;
109.723 Επισκέψεις στο άρθρο (17/4/2019)
Τι γίνεται με τα BMW-ΜΙΝΙ στη χώρα μας; Γιατί απογοητεύουν στις έρευνες αξιοπιστίας και ικανοποίησης κατόχων; Φταίνε τα αυτοκίνητα, ή οι αντιπροσωπείες;
Η ετήσια έρευνα AutoCheck συνεχίζεται ανελλιπώς και αναδεικνύει όχι μόνο τις πιο ζημιάρικες μάρκες, αλλά και ποιες αντιπροσωπείες έχουν το πιο ελλιπές Aftersales μη καταφέρνοντας να ικανοποιήσουν τους κατόχους τους.
Πρόσφατα το AutoΤρίτη ανέδειξε τον προβληματισμό των κατόχων Volkswagen τόσο για τις συχνές ζημιές των μοντέλων τους, όσο και για την αδυναμία της ελληνικής αντιπροσωπείας να διορθώσει την κατάσταση, με αποτέλεσμα η VW να καταλάβει την τελευταία θέση στην φετινή κατάταξη με μόλις 49,7% θετικές αναφορές.
Ακριβώς από πάνω της με μόλις 50,5% θετικές αναφορές οι BMW-Mini. Διαβάζοντας τις αναφορές των κατόχων, εντοπίσαμε πολλές περιπτώσεις οδηγών που δηλώνουν απογοητευμένοι με το όχημά τους και τις σοβαρές ζημιές που τους έβγαλε, το «από άλλο πλανήτη» κόστος των service, αλλά και την αδιαφορία έως και ανικανότητα των εξουσιοδοτημένων συνεργείων να δώσουν λύση.
Ψάχνοντας λίγο πιο διεξοδικά τις αναφορές και για τις δύο φίρμες, γρήγορα καταλάβαμε γιατί βρέθηκαν τόσο χαμηλά στην κατάταξη…
Τα γερμανικά αυτοκίνητα είχαν πάντα προβλήματα αξιοπιστίας αλλά οι εταιρείες το έκρυβαν με έντονο marketing. Δείτε και στο Autotriti και σε άλλα sites εγγλέζικα σχετικές αναφορές πελατών. Αντίθετα τα ιταλικά που έχουν φήμη προβληματικών, εμφανίζουν πολύ λιγότερα προβλήματα στις σχετικές αναφορές.
Ήμουν κάτοχος καινούργιας BMW 316 με όλα τα service σε επίσημο συνεργείο. Έβγαλε άπειρα προβλήματα που δεν είχαν σχέση με το Service π.χ. κόλησε η κόρνα σε ταξίδι και δεν σταματούσε με τίποτα, χάλασε η ηλιοροφή και έμεινε ανοιχτή κλπ. Την πούλησα και ησύχασα. Έχω αλλάξει περισσότερα από 6 αυτοκίνητα. Αυτό είχε μακράν τα περισσότερα προβλήματα.
I Loukia exei deikio.Edo sti Alvania Ola ta germania kainourgia I metaxeirissmena eisai germanikon prodiagrafon I europaikon.Kai einai Mia hara.Alla sti Ellada fernoun me prodiagrafes tritokosmikes.
Εγώ έχω ένα Χ1 και ένα coutryman είναι αμαξάρες και δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα ούτε από το κόστος της συντήρησης ούτε από την αντιπροσωπεία ούτε από το support γενικότερα. Οι περισσότεροι που έχουν προβλήματα και ξέρω είναι τύποι που αγόρασαν αμάξι μεταχειρισμένο αρχικής αξίας 50Κ και θέλουν να το κάνουν service σαν Yaris στον κατσαβιδά της γειτονιάς. Δε παίζει μάγκες, αν πάρετε BMW θα το κάνετε service όπως πρέπει αλλιώς Toyota και όλα μέλι γάλα.
Τα Γερμανικά αυτοκίνητα είναι να τα παίρνεις καινούργια πραγματικά και τα service στην αντιπροσωπεία. Ο φίλος που το γράφει έχει δίκιο. Για να ξέρεις καλά το ιστορικό του αυτοκινήτου και τι του έχουν κάνει. Από την άλλη θεωρώ την BMW την εταιρεία με τα περισσότερα προβλήματα από τις 3 ακριβές. Είχα την E46 coupe για 6 χρόνια και μου έβγαλε μερικές βλάβες αδικαιολόγητες και ακριβές. Τώρα έχω το Α5 ηδη 7 χρόνια και δεν μου έχει βγάλει το παραμικρό.
Σχετικά με τα Mini... Κάποιες από τις ζημιές όντως μπορεί να οφείλονται σε αστοχία υλικών. Όμως για κάποιες από αυτές πάω στοίχημα ότι οφείλονται σε κακή χρήση... Ειδικά ο συμπλέκτης δεν παίζει να χάλασε τόσο εύκολα με νορμάλ χρήση. Επίσης για να ραγίσει το τούρμπο πρέπει να το ζόριζε υπερβολικά, να έκανε κόντρες κλπ. Δεν ξέρουμε τι είδους χρήση του έκανε. Όσο για την αντλία βενζίνης, πάλι πρέπει να μας πει και τι είδους βενζίνη έβαζε και από που. Δεν μπορεί να φταίνε για όλα εταιρείες κολοσσοί που έχουν κορυφαίες διαδικασίες QA...
H bmw έχει ίματζ κακά τα ψέματα κι αυτό είναι οφθαλμοφανέστατο ακόμα και πάνω στην κίνηση όταν το βλέπεις, κάτι που δεν τό'χει η audi και φαίνεται η audi πολύ φτωχή σε φινέτσα κι αρχοντιά κοντά στην bmw, άσε δε που η audi ως μέλος του γκρουπ ειναι πολύ πιο αναξιόπιστη από την bmw. Καλά θα κάνει ομως η πρώτη σιδηρά βαβαυρή κυρία της Γερμανίας να κρατήσει τη μετάδοση στο σωστό αξονα (τον ΠΊΣΩ) Και να μη μας ξενερώνει με πειράματα
Πήραμε πριν 2 μήνες ένα ΜΙΝΙ του 2011 αυτόματο που το πληρώσαμε 9.500 ευρώ.
Από τότε που το πήραμε, παρουσίασε προβλήματα (ενώ το είχαμε πάει για έλεγχο υποτίθεται σε μηχανικό). Παρουσίασε ένδειξη κινητήρα και τόχαμε 1 μήνα στο συνεργείο (υποτίθεται εξουσιοδοτημένο) και μια μας έλεγαν θέλει πολλαπλασιαστή, μια ρεκτιφιέ το χρυσοπληρώσαμε, μιά πεταλούδα, και τώρα αφού έμεινε το αυτ/το στο δρόμο και φορτώθηκε με την Οδική Βοήθεια στο ίδιο συνεργείο, ψάχουν να βρουν τί έχει και δεν μπορούν. Καταλήγουν ότι θέλει εγκέφαλο. Ελεος!. Yποτίθεται ότι είναι της BMW αξιόπιστης μάρκας . Δεν νομίζω. Μακριά από ΜΙΝΙ λοιπόν !!!!
...τα έχουμε ξαναπεί και να τα ξαναλέμε, ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΜΗΤΗΡ ΠΑΣΗΣ ΜΑΘΗΣΕΩΣ... αυτή είναι η κατασκευαστική νοοτροπία των Γερμανών, όπως και άλλων Ευρωπαΐων κατασκευαστών... πάμε στα δικά μας στα της Ελλάδας, ΑΣ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΙ HELLAS ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΨΩΝΙΖΟΥΝ; Π.χ. τα mercedes είναι ΟΛΑ από την Στουτγκάρδη; Και αν όχι από ποιά εργοστάσια έρχονται, όπως επίσης και αν τα λένε στους πελάτες τους; Με ποιά κριτήρια οι κεντρικές αντιπροσωπείες δίνουν αντιπροσωπείες σε ολόκληρη την Ελλάδα; Οι τεχνικοί τι ειδίκευση έχουν είτε είναι στο garage, είτε στα γραφεία, κ.τ.λ.; Αφεντικά παλιού τύπου στις αντιπροσωπείες υπάρχουν ή είναι οι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, ΑΣΧΕΤΟΙ, ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ, ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΟΡΕΜΑΛΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ, Κ.Τ.Λ. Κ.Τ.Λ. Κ.Τ.Λ.; ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Η ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΦΕΟΥΔΑΡΧΕΣ ΟΕΟ; ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ, ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ... ΒΡΕ ΤΑ ΜΠΑΤΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΜΜΑ, ΧΡΩΜΑ, ΟΜΑΔΑ, Κ.Τ.Λ.
Τα γερμανικά αυτοκίνητα είχαν πάντα προβλήματα αξιοπιστίας αλλά οι εταιρείες το έκρυβαν με έντονο marketing. Δείτε και στο Autotriti και σε άλλα sites εγγλέζικα σχετικές αναφορές πελατών. Αντίθετα τα ιταλικά που έχουν φήμη προβληματικών, εμφανίζουν πολύ λιγότερα προβλήματα στις σχετικές αναφορές. Ήμουν κάτοχος καινούργιας BMW 316 με όλα τα service σε επίσημο συνεργείο. Έβγαλε άπειρα προβλήματα που δεν είχαν σχέση με το Service π.χ. κόλησε η κόρνα σε ταξίδι και δεν σταματούσε με τίποτα, χάλασε η ηλιοροφή και έμεινε ανοιχτή κλπ. Την πούλησα και ησύχασα. Έχω αλλάξει περισσότερα από 6 αυτοκίνητα. Αυτό είχε μακράν τα περισσότερα προβλήματα.
Δυστυχώς δεν παίρνεις bmw γι'αξιοπιστία. Έχουν εξαιρετική απτή ποιότητα και οδική συμπεριφορά αλλά το αμάξι πρέπει να το στείλεις όταν λήξει η εγγύηση
I Loukia exei deikio.Edo sti Alvania Ola ta germania kainourgia I metaxeirissmena eisai germanikon prodiagrafon I europaikon.Kai einai Mia hara.Alla sti Ellada fernoun me prodiagrafes tritokosmikes.
Εγώ έχω ένα Χ1 και ένα coutryman είναι αμαξάρες και δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα ούτε από το κόστος της συντήρησης ούτε από την αντιπροσωπεία ούτε από το support γενικότερα. Οι περισσότεροι που έχουν προβλήματα και ξέρω είναι τύποι που αγόρασαν αμάξι μεταχειρισμένο αρχικής αξίας 50Κ και θέλουν να το κάνουν service σαν Yaris στον κατσαβιδά της γειτονιάς. Δε παίζει μάγκες, αν πάρετε BMW θα το κάνετε service όπως πρέπει αλλιώς Toyota και όλα μέλι γάλα.
Τα Γερμανικά αυτοκίνητα είναι να τα παίρνεις καινούργια πραγματικά και τα service στην αντιπροσωπεία. Ο φίλος που το γράφει έχει δίκιο. Για να ξέρεις καλά το ιστορικό του αυτοκινήτου και τι του έχουν κάνει. Από την άλλη θεωρώ την BMW την εταιρεία με τα περισσότερα προβλήματα από τις 3 ακριβές. Είχα την E46 coupe για 6 χρόνια και μου έβγαλε μερικές βλάβες αδικαιολόγητες και ακριβές. Τώρα έχω το Α5 ηδη 7 χρόνια και δεν μου έχει βγάλει το παραμικρό.
Σχετικά με τα Mini... Κάποιες από τις ζημιές όντως μπορεί να οφείλονται σε αστοχία υλικών. Όμως για κάποιες από αυτές πάω στοίχημα ότι οφείλονται σε κακή χρήση... Ειδικά ο συμπλέκτης δεν παίζει να χάλασε τόσο εύκολα με νορμάλ χρήση. Επίσης για να ραγίσει το τούρμπο πρέπει να το ζόριζε υπερβολικά, να έκανε κόντρες κλπ. Δεν ξέρουμε τι είδους χρήση του έκανε. Όσο για την αντλία βενζίνης, πάλι πρέπει να μας πει και τι είδους βενζίνη έβαζε και από που. Δεν μπορεί να φταίνε για όλα εταιρείες κολοσσοί που έχουν κορυφαίες διαδικασίες QA...
Γερμανικα παλιοσιδερα για οσους εχουν αναγκη να δειξουν οτι εχουν κυρος.
H bmw έχει ίματζ κακά τα ψέματα κι αυτό είναι οφθαλμοφανέστατο ακόμα και πάνω στην κίνηση όταν το βλέπεις, κάτι που δεν τό'χει η audi και φαίνεται η audi πολύ φτωχή σε φινέτσα κι αρχοντιά κοντά στην bmw, άσε δε που η audi ως μέλος του γκρουπ ειναι πολύ πιο αναξιόπιστη από την bmw. Καλά θα κάνει ομως η πρώτη σιδηρά βαβαυρή κυρία της Γερμανίας να κρατήσει τη μετάδοση στο σωστό αξονα (τον ΠΊΣΩ) Και να μη μας ξενερώνει με πειράματα
Πήραμε πριν 2 μήνες ένα ΜΙΝΙ του 2011 αυτόματο που το πληρώσαμε 9.500 ευρώ. Από τότε που το πήραμε, παρουσίασε προβλήματα (ενώ το είχαμε πάει για έλεγχο υποτίθεται σε μηχανικό). Παρουσίασε ένδειξη κινητήρα και τόχαμε 1 μήνα στο συνεργείο (υποτίθεται εξουσιοδοτημένο) και μια μας έλεγαν θέλει πολλαπλασιαστή, μια ρεκτιφιέ το χρυσοπληρώσαμε, μιά πεταλούδα, και τώρα αφού έμεινε το αυτ/το στο δρόμο και φορτώθηκε με την Οδική Βοήθεια στο ίδιο συνεργείο, ψάχουν να βρουν τί έχει και δεν μπορούν. Καταλήγουν ότι θέλει εγκέφαλο. Ελεος!. Yποτίθεται ότι είναι της BMW αξιόπιστης μάρκας . Δεν νομίζω. Μακριά από ΜΙΝΙ λοιπόν !!!!
...τα έχουμε ξαναπεί και να τα ξαναλέμε, ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΜΗΤΗΡ ΠΑΣΗΣ ΜΑΘΗΣΕΩΣ... αυτή είναι η κατασκευαστική νοοτροπία των Γερμανών, όπως και άλλων Ευρωπαΐων κατασκευαστών... πάμε στα δικά μας στα της Ελλάδας, ΑΣ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΙ HELLAS ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΨΩΝΙΖΟΥΝ; Π.χ. τα mercedes είναι ΟΛΑ από την Στουτγκάρδη; Και αν όχι από ποιά εργοστάσια έρχονται, όπως επίσης και αν τα λένε στους πελάτες τους; Με ποιά κριτήρια οι κεντρικές αντιπροσωπείες δίνουν αντιπροσωπείες σε ολόκληρη την Ελλάδα; Οι τεχνικοί τι ειδίκευση έχουν είτε είναι στο garage, είτε στα γραφεία, κ.τ.λ.; Αφεντικά παλιού τύπου στις αντιπροσωπείες υπάρχουν ή είναι οι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, ΑΣΧΕΤΟΙ, ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ, ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΟΡΕΜΑΛΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ, Κ.Τ.Λ. Κ.Τ.Λ. Κ.Τ.Λ.; ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Η ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΦΕΟΥΔΑΡΧΕΣ ΟΕΟ; ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ, ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ... ΒΡΕ ΤΑ ΜΠΑΤΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΜΜΑ, ΧΡΩΜΑ, ΟΜΑΔΑ, Κ.Τ.Λ.